Ik ben ook wel erg benieuwd naar de nieuwe Battlefieldquote:Op zondag 25 april 2021 11:27 schreef DKUp het volgende:
In mei krijgen we nieuwe info over Battlefield 6 (volgende week of mei) en Far Cry 6.
Ubisoft komt altijd met wat info in mei. Battlefield kan dit jaar weer een klap uitgeven, omdat COD met een soort van WW2-game gaat komen.
Dan denk ik eigenlijk dat er meer zal volgen want organisaties willen voor de E3 dingen laten zien.
Dying Light 2 als die misschien dit jaar nog uit gaat komen.
RE Village op de PS5 of de Series X oude pikkebaas?quote:Op zondag 25 april 2021 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ twitter ]
In de pocket.
Heel toffe launchgame/introductie.
Dit jaar klinkt als een Battlefield jaar net als met Battlefield 4 en Battlefield 1.quote:Op zondag 25 april 2021 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de nieuwe Battlefield
En zeer verrassend idd die keuze voor WW2 voor CoD.
Ik ben bezig met een puzzel met licht en spiegels en ik kom er niet meer uit dus ga het zo maar opzoeken.quote:Op zondag 25 april 2021 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dat Asgard maar niets. Ik ga weer terug naar Engeland.
Het idee is leuker dan de uitwerking ja.quote:Op zondag 25 april 2021 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat het qua spelen weinig uitmaakt. Dan is de vraag of je trophies of achievements wil.quote:Op zondag 25 april 2021 12:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
RE Village op de PS5 of de Series X oude pikkebaas?
Vond ik ook tegenvallen.quote:Op zondag 25 april 2021 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoor 'm alleen als ie piept bij het opstarten.quote:Op zondag 25 april 2021 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS5 maakt overigens wel moeilijk veel lawaai in vergelijking met de Series X.
Ieder uur tering herrie om een disc te controleren.....quote:Op zondag 25 april 2021 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn day one exemplaar is ook fluisterstil.quote:Op zondag 25 april 2021 12:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoor 'm alleen als ie piept bij het opstarten.
Cheater gespotquote:Op zondag 25 april 2021 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige van die puzzels zijn simpel, maar bij andere zie ik het totaal niet. Schaduwen, hoeken, etc. Prima. Maar sommigen gewoon echt geen idee.
Even in een guide gekeken, en sommigen gaan ook over de hoogte van het geluid uit de speaker. Pffffffftttt.
Ik lees dat de laatste trofee random is en een tijdslimiet heeft. Nou, ik ben benieuwd hoe dat me gaat lukken.
Nog niet. Ik lees dat er een glitch is voor het laatste. Dus ik ga wel cheaten aan het einde.quote:
Een guide gebruikt toch wel?quote:Op zondag 25 april 2021 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet. Ik lees dat er een glitch is voor het laatste. Dus ik ga wel cheaten aan het einde.
Heb ook nog zoveel puzzels overZit nu op 170 zie ik.
Een guide voor de best volgorde om dingen te doen, en om de puzzels met geluid op te zoeken. Die snap ik gewoon echt niet. Jungle is dat dacht ik.quote:Op zondag 25 april 2021 12:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Een guide gebruikt toch wel?
Anders ben je wel heel snel ineens
Ah oke. Bijv. in die bunker duurde het best wel lang voordat ik doorhad dat je door dat raam moet kijken om de kleuren te zien ofzoiets.quote:Op zondag 25 april 2021 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een guide voor de best volgorde om dingen te doen, en om de puzzels met geluid op te zoeken. Die snap ik gewoon echt niet. Jungle is dat dacht ik.
Schaduwen en kleuren en licht zijn allemaal goed te doen zonder guide. Was vorige keer dat ik speelde bijna klaar met symmetry en die andere in het begin.
Hoop echt dat er niks meer komt met geluid.
Ja, probeerde die eerst ook "gewoon". En ik snapte niet wat ik fout deed. Dus ik ging rondlopen om te kijken naar de bloemen of daar een patroon in zat. Toen zag ik ineens andere kleuren. Voelde me wel een beetje een downie.quote:Op zondag 25 april 2021 13:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ah oke. Bijv. in die bunker duurde het best wel lang voordat ik doorhad dat je door dat raam moet kijken om de kleuren te zien ofzoiets.
Ja ik ben ook te toondoof om die geluidspuzzels te doen.
Die Asgard godzijdank helemaal klaar. Ben nu net Jotunheim binnenquote:Op zondag 25 april 2021 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vond ik ook tegenvallen.
Ben daar pas aan het eind van de game weer terug gekomen, voor de platinum.
Jotunheim is wel ontzettend tof.
Overigens maken de verhaallijn in Asgard en Jotunheim bepaalde gebeurtenissen aan het eind van de game een stuk duidelijker
Jotunheim is gelukkig een stuk leukerquote:Op zondag 25 april 2021 13:35 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Die Asgard godzijdank helemaal klaar. Ben nu net Jotunheim binnenVoelt bijna als werk aan.
Dezelfde demo als het goed is.quote:Op zondag 25 april 2021 16:29 schreef dud0r het volgende:
Moet ik nou voor de Castle demo vanavond een nieuwe demo downloaden of gaat dat gewoon in dezelfde als vorige week
Mooi . Dacht ik al. Maar scheelt weer downloadenquote:
quote:Op zondag 25 april 2021 08:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waag het niet om weg te gaan!
[..]
Kennelijk ging het tegelijkertijd. Want zodra de download klaar was, startte het spel op.
je moet niet zo zeiken, anders geef je hem maar aan rickogodquote:Op zondag 25 april 2021 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die trekt de HDMI poort er vast weer uitquote:Op zondag 25 april 2021 17:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je moet niet zo zeiken, anders geef je hem maar aan rickogod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |