dit nuquote:
destijds werden kinderen en jongeren ook niet getest en waren er ook geen teststratenquote:Op woensdag 21 april 2021 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is nieuw, ze weten het allemaal niet. Het schijnt die Britse variant te zijn die kinderen eerder krijgen.
In de eerste ronde hoorde je ook bijna niets over kinderen. Dat zag je toen ook niet terug in de klusters. Toen was het met name de horeca die klusters liet zien
Dat dus, de jongerenquote:Op woensdag 21 april 2021 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit nu
Besmettingen per leeftijdsgroep
De sterkste toename van het aantal besmettingen (plus 19 procent) noteerde het RIVM onder mensen van 70 tot en met 79 jaar. Thuiswonenden uit deze groep lopen het virus weer vaker op.
Het aantal besmettingen per 100.000 inwoners ligt wel hoger in alle leeftijdscategorieën onder de 70 jaar. Jongvolwassenen (18-24 jaar) vormen nog steeds de groep met de meeste coronagevallen. In hun leeftijdscategorie kwam er 17 procent bij. In verpleeg- en verzorgingshuizen nam het aantal nieuwe coronagevallen juist af.
Kan niet opgenomen worden?quote:Op woensdag 21 april 2021 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Mijn schoonzoon is nog steeds doodziek nu al meer dan een week Hoge koorts het zweet loopt van zijn lijf. Dochter moet wel 4x of vaker zijn bed verschonen zo nat.
Hoesten als een gek alles doet hem zeer. Hij eet niet is uitgeput maar geen arts die komt kijken
Nee dat is waar maar er waren ook niet echt meer kinderen ziek.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
destijds werden kinderen en jongeren ook niet getest en waren er ook geen teststraten
en nu moet iedereen die ook maar een snifje doet zich laten testen.. vandaar dat je ook hele andere cijfers ziet..quote:Op woensdag 21 april 2021 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar er waren ook niet echt meer kinderen ziek.
Dat testen onder volwassen was toen alleen als je echt dood en dood ziek was,En ook niet als je een beetje verkouden was.
Hij is niet benauwd. Mensen liggen tegenwoordig al met zuurstof thuis he omdat er geen ruimte meer is in de ziekenhuizen.quote:
je zou eens op de kaart moeten kijk van het RIVM hoeveel ziekenhuis opnames er in onze buurt zijn door COvidquote:Op woensdag 21 april 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet benauwd. Mensen liggen tegenwoordig al met zuurstof thuis he omdat er geen ruimte meer is in de ziekenhuizen.
Ik kijk het, hier in Warnsveld zijn zo 10 besmettingen per dagquote:Op woensdag 21 april 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou eens op de kaart moeten kijk van het RIVM hoeveel ziekenhuis opnames er in onze buurt zijn door COvid
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet benauwd. Mensen liggen tegenwoordig al met zuurstof thuis he omdat er geen ruimte meer is in de ziekenhuizen.
je kunt ook zien hoeveel ziekenhuisopnamens er zijnquote:Op woensdag 21 april 2021 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk het, hier in Warnsveld zijn zo 10 besmettingen per dag
O dat weet ik niet ik kijk deze dit is per dag in Brummen en er 2.5 km er omheenquote:Op woensdag 21 april 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook zien hoeveel ziekenhuisopnamens er zijn
Maar staan daar ook de gemeentes bij ik zie daar alleen d e totale plaatjesquote:
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueelquote:Op woensdag 21 april 2021 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar staan daar ook de gemeentes bij ik zie daar alleen d e totale plaatjes
Dank jequote:Op woensdag 21 april 2021 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel
iets naar beneden scrollen daar staat een kaartje van Nl
die kun je instellen op aantal gevallen
aantal ziekenhuis opnamen
aantal doden
en je kunt op de gemeente klikken en dan krijg je het percentage of aantal
Ja die heb ik maar staat geen ziekenhuis opname bij alleen het aantal besmettingenquote:Op woensdag 21 april 2021 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel
iets naar beneden scrollen daar staat een kaartje van Nl
die kun je instellen op aantal gevallen
aantal ziekenhuis opnamen
aantal doden
en je kunt op de gemeente klikken en dan krijg je het percentage of aantal
Dat klopt ook met de kaartquote:Op woensdag 21 april 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik maar staat geen ziekenhuis opname bij alleen het aantal besmettingen
O toch wel, dacht altijd dat het het aantal besmetten mensen was
Vorige maand was ik bij de longarts en die zei dat hier helemaal niet veel gevallen in het ziekenhuis lagen. Het viel hier best mee zei hij
Ik moet toch op die onderste kaart kijken?quote:Op woensdag 21 april 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat klopt ook met de kaart
want er staan voor onze gemeenten 0 opnames
ja covid 19 meldingenquote:Op woensdag 21 april 2021 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet toch op die onderste kaart kijken?
Je zegt op de kaart op je gemeente staan. Ik zie dan ditquote:Op woensdag 21 april 2021 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja covid 19 meldingen
daaronder zit een balkje die je kunt wijzigen
sorry boven het dik gedrukte Covid 19 staat een balkje en die kun je wijzigen in meldingenquote:Op woensdag 21 april 2021 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zegt op de kaart op je gemeente staan. Ik zie dan dit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |