Slaap lekker Marioquote:
Er staat voor zondag een mars in Rotterdam gepland,alle Defend groepen roepen op om niet te gaan.quote:Op woensdag 21 april 2021 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Het kabinet speelt Russisch roulette met de ziekenhuiszorg. Dat vindt vakbond FNV Zorg & Welzijn, in reactie op de versoepelingen die het kabinet dinsdagavond volgens ingewijden aankondigt, op de dag dat de ziekenhuizen de hoogste instroom meldden van coronapatiėnten dit jaar. Ook volgens beroepsorganisatie NU’91 komen de versoepelingen te vroeg.
Ben het hier wel mee eens. En ik hoorde net op het nieuws dat de horeca ook niet blij is met de tijd van 12 tot 18 uur
En ze zijn verbaasd dat ze geen eten mogen serveren na 18.00.
Het is ook nooit goed he nu mogen ze voorzichtig open ondanks de vele besmettingen is het nog niet goed.
Ben wel b enieuwd hoe het koffie drinken er nu uit gaat zien nu de avondklok er vanaf gaat.
Wat zijn defend groepen?quote:Op woensdag 21 april 2021 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er staat voor zondag een mars in Rotterdam gepland,alle Defend groepen roepen op om niet te gaan.
Maar waar staan die voor?quote:Op woensdag 21 april 2021 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze bijv,en zo zijn er nog een stuk of wat.
[ afbeelding ]
Ook tegen de corona maatregelen,en tegen Rutte.quote:Op woensdag 21 april 2021 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waar staan die voor?
Hoeveel groepen zijn er wel niet zeg.
Heb je filmpje van Mita ook gezien?
Dat had ik dus ook met Mitaquote:Op woensdag 21 april 2021 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook tegen de corona maatregelen,en tegen Rutte.
Ik tel er in de gauwigheid 6,maar er zijn nog wel een paar.
Mita heb ik weer uitgezet na een paar minuten.
De reden dat die groepen niet gaan heeft met Tinus te maken.
Zeker een rare wereld.quote:Op woensdag 21 april 2021 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook met Mita
Ze moeten Tinus dus niet? Beetje rare wereld die wappies.
Waarom hebben ze zo de 'pest' aan Tinus?quote:
Meerdere redenen mogelijk:quote:Op woensdag 21 april 2021 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom hebben ze zo de 'pest' aan Tinus?
Ik dacht dat het merendeel op eigen naam ging? Omdat de demo's verboden werden?quote:Op woensdag 21 april 2021 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meerdere redenen mogelijk:
Hij trekt graag demo`s naar zich toe als zijnde voorman,
is nogal mediageil,
mensen denken dat hij een hulpje van de politie is,
en zijn gebedel om tikkies.
Hey Paul, was je uit bed geroltquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-04-2021 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+
Naar is dat. Maar daarna nog wel even kunnen slapen?quote:
Ik weet ook niet precies hoe dat allemaal zit.quote:Op woensdag 21 april 2021 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het merendeel op eigen naam ging? Omdat de demo's verboden werden?
En dat gebedel doen ze allemaal, kijk gisteren naar Neusbel, zelfs voor een bekeuring vraagt ze om tikkies.
IK vraag mij af wat haar uitkering is, want ook tikkies is een inkomen. Als je al geen boodschappen voor je kind mag doen die van een uitkering leeft dan mag dit zeker niet.
Dat is voor het eerst dat ik jou hoor zeggen het niet te weten. Het is denk ook niet meer te volgen als je er niet midden in zit.quote:Op woensdag 21 april 2021 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe dat allemaal zit.
niet zoquote:Op woensdag 21 april 2021 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar is dat. Maar daarna nog wel even kunnen slapen?
Waardeloos, hopelijk was het eenmaligquote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat ik jou hoor zeggen het niet te weten. Het is denk ook niet meer te volgen als je er niet midden in zit.
Raar dan dat boodschappen daar wel onder vallenquote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar dan dat boodschappen daar wel onder vallen
Dan telt dat ook voor Tikkies als je een uitkering hebt mag je geen geld zo maar er bij hebben.quote:
Die roept vaak de gekste dingen.Raar mens.quote:
Heer aloa.quote:
Bij een bijstandsuitkering niet,bij een andere wel.quote:Op woensdag 21 april 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan telt dat ook voor Tikkies als je een uitkering hebt mag je geen geld zo maar er bij hebben.
Vind die sven nog een van de 'normaalste'quote:Op woensdag 21 april 2021 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die roept vaak de gekste dingen.Raar mens.
Lekker dank jequote:
Ja lekker spul om de ochtend mee te beginnenquote:
het is altijd de vraag wat er zich in het knotje bevindt? of?quote:Op woensdag 21 april 2021 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Mannen met knotjes zijn spannend volgens Hannelore van 538
Hannelore.quote:Op woensdag 21 april 2021 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Mannen met knotjes zijn spannend volgens Hannelore van 538
Ik dacht wel gelijk aan jouquote:
Gm Dame Greys.quote:
Veel te vroeg, ik ga er nog geen gebruik van makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |