aah kijk mooi voor hemquote:Op woensdag 21 april 2021 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Één of ander modje geloof ik. @:Superwormjim dacht ik?
Feli ermee.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:24 schreef Paul het volgende:
ik had hem de downtime![]()
ik had hem de downtime
![]()
ik had hem de downtime
![]()
ik had hem de downtime
![]()
ik had hem de downtime
![]()
stom he dat je er ook niks over leestquote:
Had nog terug gelezen, maar kon idd niks vindenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
stom he dat je er ook niks over leest
Ik zag wel een teleurgestelde mario. Hij had hem dus niet.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had nog terug gelezen, maar kon idd niks vinden![]()
Misschien was er geen DT?
nee denk ik ook.. er was gisteravond natuurlijk al 2 x een DT geweestquote:Op woensdag 21 april 2021 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had nog terug gelezen, maar kon idd niks vinden![]()
Misschien was er geen DT?
Arme Mario... misschien maakt zijn mutti vandaag dan wel schinken voor hemquote:Op woensdag 21 april 2021 10:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag wel een teleurgestelde mario. Hij had hem dus niet.
Die piste weer naast de potquote:Op woensdag 21 april 2021 10:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag wel een teleurgestelde mario. Hij had hem dus niet.
tja je kunt niet altijd geluk hebben hequote:
tja je kunt niet altijd geluk hebben hequote:
we hadden al besloten dat jij vast een veel mooier en gebruiksvriendelijker uniform kon maken voor de douane als mart visserquote:Op woensdag 21 april 2021 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende project aan het uitzoeken. Ik ben de laatste tijd redelijk op dreef
Topje waarop iets met bladeren/bloemen komt mbv mijn nieuwe potloden en borduren ofzo. Nog even bekijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |