Inderdaad dat dusquote:
Morguh Mikeyquote:
ze zeggen altijd hierquote:Op woensdag 21 april 2021 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan weet iedereen het binnen 1 dag wie besmet is
Ik hoor of zie weinig mensen meer uit het dorp.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:29 schreef greysbones het volgende:
woon in een enrom roddel dorp dus als er wat is hoor je het al snel
Yep, zo gaat dat..quote:Op woensdag 21 april 2021 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zeggen altijd hier
aan het begin van het dorp ben je van de trap gevallen aan het eind van het dorp lig je met een gebroken nek in het ziekenhuis
ach iedereen let ook nog een beetje op elkaar dusquote:
Ja zo gaat dat altijd en ze weten ook altijd meer van je dan je zelf weetquote:Op woensdag 21 april 2021 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zeggen altijd hier
aan het begin van het dorp ben je van de trap gevallen aan het eind van het dorp lig je met een gebroken nek in het ziekenhuis
lijkt me erg wennenquote:Op woensdag 21 april 2021 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor of zie weinig mensen meer uit het dorp.
Normaal was het een gaan en komen van mensen hier omdat je in de huurdersoverleg zet en veel mensen aan de deur kwam met vragen. Maar ik zie zelden meer iemand nu
Ja echt voor corona was ik echt veel bezig en soms ook echt druk.quote:
damnquote:Op woensdag 21 april 2021 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat altijd en ze weten ook altijd meer van je dan je zelf weet
Van andere mensen kan je veel te weten komen over jezelf,Wel handig als je zelf niet weet wie je bent
ja zo makkelijk is hetquote:Op woensdag 21 april 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
damn
had ik het al die tijd gewoon moeten vragen in het dorp.. wie ben ik![]()
ik mis wel echt het gezellig samen zijn met vrienden en familie.. lekker BBQ-en een verjaardag vieren etc.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt voor corona was ik echt veel bezig en soms ook echt druk.
Maar nu ik merk ook dat ik er een beetje uitraak zeg maar.
Als nu iemand belt moet ik het vaak nakijken
Ik ben al dagen bezig met een nieuwsbrief. Die fllans ik normaal zo inelkaar maar wil echt niet
Komt altijd in het contact te staan heb jij jullie die ook?
dat snap ik heel goed.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja dat mis ik ook. En de kinderen en kleinkinderen het meest
oh echt Dotquote:Op woensdag 21 april 2021 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Mijn kleinzoon was hier vanaf zijn geboorte zeker 4x in de week
Nu al meer dan een jaar bijna niet gezien
Ja heel af en toe komt hij even voor het raam staanquote:
het lijkt me echt vreselijkquote:Op woensdag 21 april 2021 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel af en toe komt hij even voor het raam staan
In het begin stond hij echt te huilen dat hij niet meer kon komen
Nu is hij vooral bang dat hij mij b esmet en ik dan doodga
Ja da tis het ook.quote:
ik hoop dat het weer heel snel mooi genoeg isquote:Op woensdag 21 april 2021 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja da tis het ook.
De kleine van mijn zoon was net een jaar toen corona kwam die kent mij alleen van het scherm
ALs het mooi weer is komen ze wel eens even langs voor buiten maar dat is zelden. Daarom kijk ik ook wel uit naar buitenzit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |