Volgens mij hebben ze in elk tijdvak wel een live-versie van Whole lotta Rosie uitgebrachtquote:Op woensdag 21 april 2021 11:43 schreef herverwijderd het volgende:
Ik stem bij AC/DC steeds op nummers die dan in een ander tijdvak vallen, dus ik durf niet meer.
Dan stem ik daar weer op.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in elk tijdvak wel een live-versie van Whole lotta Rosie uitgebracht
Haha, ja ik twijfelde ook even, maar dat was Bad Companyquote:Op donderdag 22 april 2021 19:13 schreef cafca het volgende:
Ik wilde eigenlijk Can't get enough stemmen, maar dat bleek een andere band
Ja, dat was ook zo'n samenraapseltje van leden van andere bands. En ook van die middle of the road-rockquote:Op donderdag 22 april 2021 19:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, ja ik twijfelde ook even, maar dat was Bad Company
Die hadden we laatst een keer hier volgens mij
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 april 2021 19:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zo'n samenraapseltje van leden van andere bands. En ook van die middle of the road-rock
More Than A Feeling of Africa niet overwogen?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:13 schreef cafca het volgende:
Ik wilde eigenlijk Can't get enough stemmen, maar dat bleek een andere band
Nee, Foreigner komt vast nog wel een keer.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
More Than A Feeling of Africa niet overwogen?
En wat dacht je van Pieter de Jongh aka The Champ?quote:
Ja, die vind ik ook niet zo moeilijk.quote:
Zeker doen.. Is wel apart..quote:Op zondag 25 april 2021 21:57 schreef Kanaroe het volgende:
* ik geloof dat ik morgen maar eens naar 'Oh well' moet gaan luisteren
Oh, dit nummer ken ik natuurlijk wel!quote:Op zondag 25 april 2021 21:57 schreef Kanaroe het volgende:
* ik geloof dat ik morgen maar eens naar 'Oh well' moet gaan luisteren
Black Magic Woman vergetenquote:Op maandag 26 april 2021 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twijfel tussen Oh Well en Green Manalishi, de rest is wel minder. (van wat hiertussen staat, Black Magic Woman is ook top bijvoorbeeld) Gekozen voor die eerste.
Dat was destijds niet zo raar, ook bv. van de Beatles of Stones staat een aantal klassiekers niet op een regulier album. Singles en albums liepen niet altijd in sync.quote:Vreemd dat een aantal van de vroege klassiekers niet op een album stond.
Inderdaad wel een beetje lullig.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:00 schreef cafca het volgende:
Ach ja, de singer-songwriter die vooral bekend werd met 2 covers. Mooie nummers, hoor en prima covers, maar gekozen voor anders, namelijk Jump into the fire
Need you tonightquote:Op woensdag 28 april 2021 20:05 schreef Piebe het volgende:
Het moet dus van zijn vanaf 1990 t/m
[poll=2294]
Had gekund, maar toch voor de volgende Neil Young-poll gekozen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:44 schreef ranja het volgende:
Ik dacht dat wordt Nick Kamen vandaag.
Each Time You Break My Heart
anders. nl
Dat is toch Wings-materiaal?quote:Op maandag 10 mei 2021 07:28 schreef cafca het volgende:
Flinke lijst, toch kies ik voor Anders, namelijk Maybe I'm Amazed.
Het is een solo McCartney nummer, wat een hit werd in de live versie van Wings. Dus bij Wings kunnen we er weer op stemmenquote:
En dat doen we dan uiteraard ook gewoon!quote:Op maandag 10 mei 2021 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is een solo McCartney nummer, wat een hit werd in de live versie van Wings. Dus bij Wings kunnen we er weer op stemmen
Na een tijdje luisteren kies ik toch voor 'Avon'quote:Op maandag 10 mei 2021 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
QOTSA!
Anders nl. 'Regular John'
En/of 'Turnin' on the screw'......of....of...of....
Te veel om te kiezen
Nu pas? Heb je nog best lang uitgehouden dan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:02 schreef cafca het volgende:
Anders, namelijk: hier was ik écht wel klaar met U2...
Gerapporteerd. Dit kan natuurlijk echt nietquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nu pas? Heb je nog best lang uitgehouden dan.
Als straf voor de vele U2-polls stem ik op het nummer met Mary-J!
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:48 schreef cafca het volgende:
Och, Family Tree is best een aardig kabbelend liedje. Of bedoelde je die met Family Guy?
Exact.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:54 schreef cafca het volgende:
Anders namelijk the First Cut is the Deepest
Dat is ook heel erg waar natuurlijk, het leven gevangen in één zin.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:54 schreef cafca het volgende:
Anders namelijk the First Cut is the Deepest
Bedankt voor je stem op Hugo de Jongequote:Op maandag 31 mei 2021 20:44 schreef Kanaroe het volgende:
Per ongeluk geklikt op 'Babylon', ken het liedje niet, mijn excuses.
Ik ga de beste man even nader onderzoeken...
Onderzocht...en mijn keuze mag doorgehaald worden, want ik kies niks
Wie is Floortje?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het origineel of de cover door Floortje?
Een oplettende deelnemer. 👍🏻👌🏻quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:15 schreef cafca het volgende:
Inhaalslag: Babylon, Free Ride, I Can't Dance en Crazy on You.
En waar is de F gebleven
Ik vind Buck en Kicks wel leuker klinken eigenlijk. Voor Sentimental Woman gegaanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:38 schreef Piebe het volgende:
Buck en Kicks moet uiteraard Bucks en Nicks zijn.
Vergeten taal te veranderen.
Klinkt niet slecht, maar ik hou het toch bij de versie van Heartquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |