SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heimweequote:
Mooi. Ik moet nog bij een bouwmarkt langs. Waarbij ik daadwerkelijk moet zien welke kleur het heeft.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jaja... Kabinet durft versoepelingen aan omdat de cijfers iets gedaald zijn...
Nee, de krijsende publieke opinie en druk vanuit bedrijven ligt er volgens mij meer aan ten grondslag.
Meesten eten tussen 15u en 18u bitterballen maar goed.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:23 schreef Myraela het volgende:
Huehue, Rutte denkt dat je door de terrassen om 6 uur te sluiten de bitterballen beperkt. WATCH ME. Ik heb maanden bitterballen in te halen, vriend.
Tja... overvolle parken is ook niet wat we willen. Dan liever op terrassen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Meesten eten tussen 15u en 18u bitterballen maar goed.
Wordt weer niks. Te drukke terrassen, mensen die nergens opletten, winkelcentra vol (het nieuwe Leidsenhage helemaal vreselijk), winkels zelf voller dan mag.. En ziekenhuizen lopen nog steeds op. Vandaag 109 meer dan gisteren. Ongelooflijk wat mensen gewoon niet kunnen of willen zien.
Gisteren mijn terrastafel al gereserveerdquote:
Boks!quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:23 schreef Myraela het volgende:
Huehue, Rutte denkt dat je door de terrassen om 6 uur te sluiten de bitterballen beperkt. WATCH ME. Ik heb maanden bitterballen in te halen, vriend.
Willik! Mijn café van keuze heeft het denk ik niet. Gewoon ter plaatsequote:Op dinsdag 20 april 2021 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Gisteren mijn terrastafel al gereserveerd![]()
![]()
Ja, lag er ook even uit een paar minuten geleden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is de FOK!s bij iedereen zo traag als dikke stront?
Je moet toch niet verplicht 4 uur van te voren een tafeltje reserveren? Toch?quote:
Hiervoor at je van oor tot oor?quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:56 schreef Myraela het volgende:
Dit is overigens dag 2 dat ik weer netjes eet. Deze poging kunnen we ook wel vast afschrijven.
Nee, kan ter plekke. Maar vol is (nu nog sneller) vol natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet toch niet verplicht 4 uur van te voren een tafeltje reserveren? Toch?
Nee helaas. Ik wil die zekerheid. Plannenquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet toch niet verplicht 4 uur van te voren een tafeltje reserveren? Toch?
Die stampede verwacht ik helemaal niet eigenlijkquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nee, kan ter plekke. Maar vol is (nu nog sneller) vol natuurlijk.
Dus hopen mensen die die stampede voor willen zijn.
Dat is iets wat ik dus wel verwacht. Geen speciale plannen of dringende behoefte aan terras dus ik blijf die eerste week lekker thuis. En als het zo uitkomt dat ik met gezelschap een terras passeer, kijk ik ter plekke wel.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die stampede verwacht ik helemaal niet eigenlijkIk zie wel
Die waren er eerder toch ook al? Wel meer met een soort menu door de stad heen. Voorgerecht bij de één, tussen bij de ander etc.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo van het reserveren. Ik kijk liever bij het langslopen even wat de situatie precies is en of er wel echt genoeg ruimte is waar ik zou willen zitten.
Hoop wel dat de tasty walks enzo door gaan, want dat blijft ook gewoon tof.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
HoiVolgende lading gerookte zalm van de bbq afgetrokken. De rookmachine hield het al bijna 11 uur vol dit keer itt de 7 uur van de vorige keer
Ook nog wat kaas gerookt en gisteravond boter (maar dat viel tegen....weinig rook smaak te bekennen dus dat moet overnieuw) en vannacht knoflook. Ruikt lekker, maar viel ook wat tegen. Zal vast wel wat verkeerd gedaan hebben
In ieder geval 1 portie in de koelkast, 4 in de vriezer voor slechte tijden
Wel je eigen updates bijhouden he.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoiIk ben nuttig bezig vandaag. Voor de verandering.
Gisteren trouwens gerookte boter gemaakt. Viel een tikkie tegen. Smaak is niet heel heftig. Ook gerookte knoflook gemaakt. Die heeft de hele nacht op de BBQ gelegen in de rook. En nu liggen er weer een paar stukken zalm op
Ja, maar wel veel minder natuurlijk. Kan me voorstellen dat sommige locaties toch weer gaan focussen op de terrassen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die waren er eerder toch ook al? Wel meer met een soort menu door de stad heen. Voorgerecht bij de één, tussen bij de ander etc.
Maar de hapjeswandeling zoals ik die zaterdag deed was zeker ook niet verkeerd.
De Vreemde Vogel in Vlaardingen, mijn go to hangout de hele.zomerquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar? Dan kom ik het tafeltje naast je zitten.
Dit jaquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, kan ter plekke. Maar vol is (nu nog sneller) vol natuurlijk.
Dus hopen mensen die die stampede voor willen zijn.
Sorryquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Wel je eigen updates bijhouden he.
Zal in de herfst/winter wel meevallenquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar wel veel minder natuurlijk. Kan me voorstellen dat sommige locaties toch weer gaan focussen op de terrassen.
KerstKaart?quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wat is het toch met die bitterballen![]()
Heeft iedereen de memo gemist dat die het hele jaar door al verkrijgbaar zijn geweest in de supermarkt?
En bij de KK natuurlijk
Doet deze welquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vraag me wel af hoe ze dat met reserveren gaan doen. Tijdslots? Word je na een uur van het terras gebonjourd. Met je bitterballen
Nachosquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:18 schreef Myraela het volgende:
Ik eet ze overigens precies nooit op een terras. Veel te duur voor iets wat ze alleen in de frituur kwakken. Ze moeten wel een beetje werken voor hun geld.
KrokettenKunstquote:
En dit. Dan liever een hapje wat ze meer moeten aankleden. Dingen met broodjes en sausjes en dipjes en frutjesquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:18 schreef Myraela het volgende:
Ik eet ze overigens precies nooit op een terras. Veel te duur voor iets wat ze alleen in de frituur kwakken. Ze moeten wel een beetje werken voor hun geld.
Woon jij in Vlaardingen joh?quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
De Vreemde Vogel in Vlaardingen, mijn go to hangout de hele.zomer
Ja, al moet ik dan wel altijd eerst even bij de mensen om me heen kijken. Want soms krijg je zo'n karige bak droge chips met een bakje salsa ernaast. Daar doen we het natuurlijk niet voor.quote:
Omg ja! Dikke teleurstelling.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, al moet ik dan wel altijd eerst even bij de mensen om me heen kijken. Want soms krijg je zo'n karige bak droge chips met een bakje salsa ernaast. Daar doen we het natuurlijk niet voor.
Fijn te lezen dat ze zich ergens nog kunnen gedragen!quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tja... overvolle parken is ook niet wat we willen. Dan liever op terrassen.
Het vraagt wel wat van horeca en winkeliers. Of eigenlijk, van het publiek. Maar daar maak ik me nooit zo druk om eigenlijk, omdat men zich hier prima aan de regels houdt. Blijkbaar is dat niet overal zo.
Hoe is het vandaag met jou?
Je hebt nog 7 dagen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:56 schreef Myraela het volgende:
Dit is overigens dag 2 dat ik weer netjes eet. Deze poging kunnen we ook wel vast afschrijven.
Bij gebrek aan terraservaring, laat staan nacho ervaring: wat moet het dan wel zijn?quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, al moet ik dan wel altijd eerst even bij de mensen om me heen kijken. Want soms krijg je zo'n karige bak droge chips met een bakje salsa ernaast. Daar doen we het natuurlijk niet voor.
Vast niet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zouden we nu met het vaccinatiegeneuzel over zeldzame bijwerkingen klaar zijn?
Mak an dusquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat ze zich ergens nog kunnen gedragen!
Hier niet hoor maar handhaving is er ook niet (ja als alles dicht is en voor de avondklok ingaat) dus vrij spel.
Ik wou dat ik kon zeggen dat het beter gaat maar helaas nog niet
[..]
Je hebt nog 7 dagen.
Deze post negeer ikquote:
Tortillachips in een schaal met daar overheen saus en veel kaas warm in de oven. Met salsa, zure room en guacamole er in wat hoopjes overheen. Alles rijkelijk bestrooid met koriander.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:51 schreef sigme het volgende:
Bij gebrek aan terraservaring, laat staan nacho ervaring: wat moet het dan wel zijn?
In mijn tijd hadden sommige kroegen zo'n kauwgomballenautomaat met nacho's, voor een gulden kreeg je daar dan een draai uit. Dat was het wel.
Ik vind jou wel iemand die de KFC bitterballen (van AH) al heeft geprobeerd. Of niet?quote:
Dit. Interessanter dan bitterballen en even duur terwijl je een flinke portie hebt.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:51 schreef sigme het volgende:
In mijn tijd hadden sommige kroegen zo'n kauwgomballenautomaat met nacho's, voor een gulden kreeg je daar dan een draai uit. Dat was het wel.
Zal k doenquote:
Je mag mijn jalapenosquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand die de KFC bitterballen (van AH) al heeft geprobeerd. Of niet?
[..]
Dit. Interessanter dan bitterballen en even duur terwijl je een flinke portie hebt.
Maar geen of te weinig jalapeños is een no no voor mij
Liefst kaas tussen de lagen chips.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:56 schreef Myraela het volgende:
Dit waren de nacho's van Fenix Food Factory. Die waren wel lekker.Maar meer kaas zou beter zijn.
[ afbeelding ]
Ik wilde ze al supergraag proberen toen ze die bij de KFC hadden, was wel benieuwd of ze de echte KFC-smaak in een bitterbal hadden gepropt. Maar toen at ik al geen vlees meer, en nu dus nog steeds niet. Al hoor ik matige verhalen, dus denk dat ik er niet veel aan mis.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind jou wel iemand die de KFC bitterballen (van AH) al heeft geprobeerd. Of niet?
Sowieso is genoeg topping zodat ook de onderste chipjes nog wat hebben wel erg belangrijk voor een positieve ervaring.quote:
Moet die vaccinatie stof wel beschikbaar komen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
En bijna gemist dat er ook met Janssen geprikt mag gaan worden![]()
Zouden we nu met het vaccinatiegeneuzel over zeldzame bijwerkingen klaar zijn?
Nope maar wel op fietsafstandquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Woon jij in Vlaardingen joh?
Ik heb daar gewoond aan de Hogelaan. Mooi buurtje wel. Aan die kant van de Schiedamseweg dan.
Wat is jouw nacho-geheim?quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak zelf heerlijke nacho's, dus die vallen bij een café/eethuisje eigenlijk altijd tegen. Gewoon altijd minder dan wat we zelf maken. Bitterballen daarentegen, we hebben geen frituur, dus een bitterbal op een terras vind ik heerlijk(maar ze zijn wel veel te duur, dat klopt....soms gewoon 1 euro per bal
)
Veel kaasquote:
quote:
Ik heb van de zomer op de camping de frituur mogen schoonmaken. Sindsdien vind ik bitterballen en kroketten en zo erg verdacht. Ik zal niet vertellen wat er allemaal op de bodem van de frituur lag voor ik hem schoongemaakt had.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:18 schreef Myraela het volgende:
Zal afhangen van je chinees. Mijnes is een beetje van het padje gegaan, laatste keer dat ik er afhaalde had ik friet babi pangang. Idiote combi. Wel de moeite waard om eens te proberen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in zo'n grote loempia van de Chinees. Tenminste, heeft de Chinees die dingen nog? Al jaaaaaaaaren niet gegeten.
Ja hoor, de chinees hier in de buurt heeft die nog. En ook nog de "speciaal" waar dan nog rendang en een aantal andere lekkere dingen bij zitten. Ben je 2 dagen verder met eten (ik tenminste)quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in zo'n grote loempia van de Chinees. Tenminste, heeft de Chinees die dingen nog? Al jaaaaaaaaren niet gegeten.
Alleen of met de hele familie? Een "gezellig" gezinsuitjequote:Op dinsdag 20 april 2021 21:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Bruh, northern naar de tandarts, voor het eerst in 5 jaar. Zo geen zin in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Het vraagt van ondernemers om stikveel kosten te maken voor 3 man en een paardenkop die het na een uurtje toch te koud vinden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het vraagt wel wat van horeca en winkeliers. Of eigenlijk, van het publiek.
Ze verplichten ondernemers niet om te openen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het vraagt van ondernemers om stikveel kosten te maken voor 3 man en een paardenkop die het na een uurtje toch te koud vinden waarschijnlijk.
Supertof, die versoepeling.
De Chinees hier nog wel in elk geval.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:38 schreef Myraela het volgende:
Je zal je vaste klanten kwijtraken omdat je buurman wel opent. Dan ben je nog meer de sjaak.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze verplichten ondernemers niet om te openen.
Ben ik geweestquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De Chinees hier nog wel in elk geval.
Ditquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je zal je vaste klanten kwijtraken omdat je buurman wel opent. Dan ben je nog meer de sjaak.
Tussen verplichten en open moeten zit nog een wereld van nuance.
Oja, vergeten!quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde ze al supergraag proberen toen ze die bij de KFC hadden, was wel benieuwd of ze de echte KFC-smaak in een bitterbal hadden gepropt. Maar toen at ik al geen vlees meer, en nu dus nog steeds niet. Al hoor ik matige verhalen, dus denk dat ik er niet veel aan mis.
Ook KFC chips nu! Lays heeft nu 3 nwe soorten chips; KFC, Subway teriyaki en Pizza Hut cheesy margherita.quote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:38 schreef Myraela het volgende:
Die mogen ook niet meer dan 50 man, mits afstand.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je zal je vaste klanten kwijtraken omdat je buurman wel opent. Dan ben je nog meer de sjaak.
Tussen verplichten en open moeten zit nog een wereld van nuance.
Rol oog.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:39 schreef derLudolf het volgende:
Als het je meer geld kost om open te gaan dan dicht te blijven moet je niet openen.
En heel eerlijk, alles en iedereen opent maar een horecazaak terwijl ze niet heel veel meer kunnen dun iets van de Sligro opwarmen of in de frituur te gooien en koffie met een moeilijke naam van een siroop maken. Enige uitdunning is niet zo erg vind ik. Het aantal nieuw geopende zaken is groter dan het aantal dat vorig jaar is gestopt.
Alleen zaken met 3 sterren zouden bier mogen tappenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rol oog.
Je hebt echt geen idee waarover je nu weer je snater opentrekt of wel?
Wat hebben onkundigen te maken met een algemene klacht over domme horeca-niet-helpende versoepelingen?
Soms denk ik, het zou wel eens goed zijn wanneer jij eens een jaar in bv utrecht/rotterdam of zo zou gaan wonen, zonder je eigen kringetje (voeten onder andermans tafel zetten)quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:39 schreef derLudolf het volgende:
Als het je meer geld kost om open te gaan dan dicht te blijven moet je niet openen.
En heel eerlijk, alles en iedereen opent maar een horecazaak terwijl ze niet heel veel meer kunnen dun iets van de Sligro opwarmen of in de frituur te gooien en koffie met een moeilijke naam van een siroop maken. Enige uitdunning is niet zo erg vind ik. Het aantal nieuw geopende zaken is groter dan het aantal dat vorig jaar is gestopt.
Toch wel mooi dat van jou een ieder zijn eigen mening mag hebben, mits deze maar links genoeg is natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Soms denk ik, het zou wel eens goed zijn wanneer jij eens een jaar in bv utrecht/rotterdam of zo zou gaan wonen, zonder je eigen kringetje (voeten onder andermans tafel zetten)
Waar zegt zij dat jij je mening niet mag hebben?quote:Op woensdag 21 april 2021 07:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat van jou een ieder zijn eigen mening mag hebben, mits deze maar links genoeg is natuurlijk.
Het gaat niet om links of rechts maar om open ogen. Verder kijkenquote:Op woensdag 21 april 2021 07:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat van jou een ieder zijn eigen mening mag hebben, mits deze maar links genoeg is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |