SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral spannend hoe ze het met de huidige cijfers gaan rechtlullenquote:
De afvlakking is begonnen! Zoiets denk ik. Geen zin om te kijken lees straks de hoogtepunten welquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral spannend hoe ze het met de huidige cijfers gaan rechtlullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb me trouwens vanochtend laten testen
Als je nou positief bent is er wel wat aan de hand natuurlijkjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja dan moeten wij ook allemaal in quarantainequote:Op dinsdag 20 april 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je nou positief bent is er wel wat aan de hand natuurlijkj
* Dr_Flash trekt gauw netwerkkabel losquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moeten wij ook allemaal in quarantaine
quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash trekt gauw netwerkkabel los
Kijkt maar uit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 18:59 schreef iteejer het volgende:
Komende uren is kortstondige downtime te verwachten.
Twee weken na laatste prik toch pas optimaal beschermd?quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij maar denken dat iedereen steeds de code invoerde zekerquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Hey leuk heb daar gewoon een knopje voor. 😎
Alleen nog maar op de manier posten.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Niet waar. @Peejtur ook 😊quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ama is ook de baas van LIF. Dus kan daar vast ook met allerlei vragen terecht.
@iteejer ?quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:19 schreef Amarantha het volgende:
JA HALLO IK BEN EEN KNEUS. Hoe typ ik zijn naam. 😂
Huh?quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Bakpapier wat een uitvinding is dat danGewoon lekker alles los en vast grillen, papiertje in de kliko, plaat brandschoon
Geen gekut meer met inweken en boenen en schrobben
Paar jaar geleden hadden ze ook van die gekruide bakpapiertjes, moest je een kipfiletje tussen doen en dan in de pan mikken, smaakte nog best ok.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Bakpapier wat een uitvinding is dat danGewoon lekker alles los en vast grillen, papiertje in de kliko, plaat brandschoon
Geen gekut meer met inweken en boenen en schrobben
Dat is niet waar. Vooral t-j-volgorde gevoelig.quote:
Ja kan natuurlijk wel. Was het niet zo dat het even duurt voordat het vaccin effect heeft???quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan de Tweede Kamer platbrandenquote:
ja een elettrieke natuurlijk he anders gaat de hele boel in de hens dat snap ik ook nog netquote:
Tja. bij hem geldt dus Weg uit Den Haag??? Dan helemaal wegquote:
Ja en ik vergat de u.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Vooral t-j-volgorde gevoelig.
Was ik wel van plan. Even afwachten hoe lang het vol hou. Gisteren niet lang iig.. Morgen wel vrij, dus hoef ik er ook niet perse vroeg inte liggenquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie gaan we weer darts kijken dalek?
Ik was het gisteren vergetenquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was ik wel van plan. Even afwachten hoe lang het vol hou. Gisteren niet lang iig.. Morgen wel vrij, dus hoef ik er ook niet perse vroeg inte liggen
de uitvinding van bakpapier kwam maar je bedoelde op je grillquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja een elettrieke natuurlijk he anders gaat de hele boel in de hens dat snap ik ook nog net
quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:16 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Helpt dat tegen corona? Duur bier?quote:
Vast niet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt dat tegen cortona? Duur bier?
Dat niet, maar Heineken moet z’n geld terugverdienen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt dat tegen cortona? Duur bier?
Heineken is echt het ALLERlaatste bedrijf van Nederland dat om zou vallenquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet, maar Heineken moet z’n geld terugverdienen.
dan moet ik werkenquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Welke allochtoon heeft dit in elkaar gerotzooid dan?
De toilet![]()
Geweldig toch, heel Nederland heeft zich een jaar lang laten ophokken en thuiswerken om zogenaamd die bejaarden te beschermen en die kunnen nu onder werktijd lekker gevaccineerd op een terrasje zittenquote:
Wat een hoop mensenquote:Op begrafenissen mogen nu nog vijftig bezoekers aanwezig zijn, vanaf volgende week woensdag zijn dat er honderd.
Komt omdat jij het oude plan hebtquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Welke allochtoon heeft dit in elkaar gerotzooid dan?
De toilet![]()
Als mijn broer nog leeft als ik sterf, is hij en zijn gezin het maximale wat aanwezig is...quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken niet eens honderd mensen die ik op mijn begrafenis wil hebben![]()
Wat is deze laatste dan?quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat jij het oude plan hebt
[ afbeelding ]
Een bijzonder slechte maatregel.quote:
Mark denkt dat ie echt overal mee weg komtquote:
dus wij mogen niet komen?quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als mijn broer nog leeft als ik sterf, is hij en zijn gezin het maximale wat aanwezig is...
Ik ging eens tellen, als ik nu omval kom ik denk ik wel aan de 50+quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken niet eens honderd mensen die ik op mijn begrafenis wil hebben![]()
Dan heb je vast ons nog niet meegeteld.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging eens tellen, als ik nu omval kom ik denk ik wel aan de 50+
Ja ik ben geschrapt lees ik?quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent illegaal in Nederland zegt Rutte.
Ha kijk, ditmaal is hij niet ontsnapt.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wel het oranje balletje te pakken gekregen
[ afbeelding ]
hehehehequote:Op dinsdag 20 april 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk, ditmaal is hij niet ontsnapt.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
cool. Ben ik ook eens op geweest met een bedrijfsfeestquote:
Dat die zulke verwerpelijke woorden überhaupt uit zijn strot krijgtquote:
Wat is dat voor ijsberg op de voorgrondquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor ijsberg op de voorgrond
quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het even gemist over de bitterballen geloof ik.
quote:
Je hebt zijn hart gebroken door Den Haag te verlaten..quote:
Haags = Ruttequote:Op dinsdag 20 april 2021 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt zijn hart gebroken door Den Haag te verlaten..
Is Haags Rutte?quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt zijn hart gebroken door Den Haag te verlaten..
Dumb and dumberquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:12 schreef Fogel het volgende:
Fles!! Koopje!
[ afbeelding ]
Mafklappers...
Dat is wel de juiste SS mentaliteit, die gaat er wel carriere maken daarquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
maar die collega gaat gewoon kijken of hij er mee weg komt
ja hij is ook goede verkoper. Maar ook die dief. Net in de metro was er een zwerver. dat vond ide maar verschrikkelijkquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel de juiste SS mentaliteit, die gaat er wel carriere maken daar
Exact!quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je vast ons nog niet meegeteld.
Ja daar is echt meer aan de handquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat filmpje gezien van die fotograaf en zijn vriendin die in de auto zijn omgekiept door simpele?
Nee maar nu wel. Wtf....quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat filmpje gezien van die fotograaf en zijn vriendin die in de auto zijn omgekiept door simpele?
Ja, vraag me af wat daar achter zitquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat jij het oude plan hebt
[ afbeelding ]
Ja, nogal bizarquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
Ja op het journaal..quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
Alleen dan wel de Wim-Lex van de groenvoorziening.quote:
Lopen mooie figuren tussen he..quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dan wel de Wim-Lex van de groenvoorziening.
Heb je je strategie voor vanavond aangepast?quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vannacht zon gevecht had met de hoekjes van mijn dekbed in de hoes.
Niet gewonnen ook
Nee denk ook gewoon weer flink stribbelenquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je je strategie voor vanavond aangepast?
Mijn manier:quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vannacht zon gevecht had met de hoekjes van mijn dekbed in de hoes.
Niet gewonnen ook
ja doe ik ook de eerste keer :pquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn manier:
hoes binnenste buiten. Je handen in het overtrek naar de hoekjes. Dan pak je met je handen die in het overtrek zitten de hoekjes van je dekbed vast. En dan het overtrek over je dekbed trekken
Oh ik ben dus niet de enige die dat doetquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Desnoods kruip ik in de hoes om de hoekjes op de juiste plek te doen
Sowieso wat moet je agressief doen tegen een persfotograaf?quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
je begrijpt toch als je zo iets doet met een shovel dat je mensen serieus kan verwonden of niet erger?
Zijn ze met 6 man bij een perkje bezig, 5 man hangt tegen de bak van de wagen of hark en eentje lijkt met zijn hark iets te doenquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lopen mooie figuren tussen he..
Zie ik hier in Eindje ook wel..
Krijg je dit effectquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Desnoods kruip ik in de hoes om de hoekjes op de juiste plek te doen
ja alleen dan horizontaalquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je dit effect [ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2021 18:59 schreef iteejer het volgende:
Komende uren is kortstondige downtime te verwachten.
Ja heb echt geen in om hem nu er nieuw in te doenquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over de jaren heb in de techniek wel verfijnd. Werkt toch het beste om binnenstebuiten te beginnen.
ik heb ook jarenlang onder een kaal dekbed geslapen omdat ik dat gekut met die hoes zat was.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over de jaren heb in de techniek wel verfijnd. Werkt toch het beste om binnenstebuiten te beginnen.
Kan het mij helemaal voorstelen jaquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook jarenlang onder een kaal dekbed geslapen omdat ik dat gekut met die hoes zat was.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb echt geen in om hem nu er nieuw in te doen
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb echt geen in om hem nu er nieuw in te doen
Dit. En wat hopsen om de boel middels zwaartekracht op zijn plek te krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn manier:
hoes binnenste buiten. Je handen in het overtrek naar de hoekjes. Dan pak je met je handen die in het overtrek zitten de hoekjes van je dekbed vast. En dan het overtrek over je dekbed trekken
Dat lukt mij nooit, ik vrot gewoon de hoekjes dekbed in de hoes en dan aan alle kanten de hele handel rondwapperen, kost wel een minuut of 10quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
aaawwquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sjefke lag ook op een dekbed (met overtrek natuurlijk. Had die mafkees zich een keer in de hoes weten te wurmen, maar kwam er niet meer uit. Dus ik hem roepen, Zag je heel dat dekbed omhoog komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. En wat hopsen om de boel middels zwaartekracht op zijn plek te krijgen.
Serieus?quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook jarenlang onder een kaal dekbed geslapen omdat ik dat gekut met die hoes zat was.
Haalt eventueel ontstane ophopingen eruit.quote:
ja toen ik nog in de studentenflet woonde gaf ik weinig neuks om wat dan ook.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Even 10 minuten kwaad maken en het is weer gebeurd.
Ik heb er ooit een filmpje van gemaakt. In een weemoedige bui wil ik die nog wel eens kijken..quote:
Nu wel dan??quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja toen ik nog in de studentenflet woonde gaf ik weinig neuks om wat dan ook.
Als je dit al niet doet komt er niets van je leven terecht.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor losdopquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit al niet doet komt er niets van je leven terecht.
Morgenavond op de Telegraaf.nl Medewerker S en S te laat op het werk omdat haar dekbedovertrek haar had ombonden..quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
ja mochten jullie niks meer van mij horen morgen zit ik ook vast in de hoes
DAT is wel een heel goed filmpje trouwensquote:
ik stop er gewoon paddenstoelen inquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Even 10 minuten kwaad maken en het is weer gebeurd.
Ik heb er kabouters (lees begeleiding ) voorquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik stop er gewoon paddenstoelen in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dubbelvouwen en hopsen daarom.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Alleen mijn dekbed is te groot om een beetje normaal te kunnen uitslaan ofzo
Toen vanmiddag die bejaarden aan de deur stonden probeerde een kat van de buren even heel sneaky naar binnen te glippenquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was vandaag een kat die zich zowaar door mij liet aanhalen.![]()
Meestal rennen die beesten gewoon weg voor mij
![]()
Mafkeesquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Donderdagmorgen ga ik om 7:00 zwemmen in buitenbad. Beetje jammer dat de nachttemperatuur weer ingezakt is. Sta ik daar met 0 graden buiten om te kleden.
Oké Wim Hofquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Donderdagmorgen ga ik om 7:00 zwemmen in buitenbad. Beetje jammer dat de nachttemperatuur weer ingezakt is. Sta ik daar met 0 graden buiten om te kleden.
Mag je alweer zwemmen danquote:
Ik zat hier ook over te twijfelen maar ik ben een watje.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zal donderdagmorgen vast ook wel even door moeten bijten om op te staan en in het koude water te springen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat hier ook over te twijfelen maar ik ben een watje.
Dubbel kut. Koud en vroeg.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal donderdagmorgen vast ook wel even door moeten bijten om op te staan en in het koude water te springen.
Oh dat heb ik gemist danquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buitenbad is sinds vorige week weer open.
Wut? Ook niet op het strand ofzo?quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist dan2017 voor het laatst gezwommen
das nog recent..quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik in 2015quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou heb ene kleine 2,5 jaar sowieso niet mogen zwemmen ivm open wonden dus dat hielp ook niet meequote:Op dinsdag 20 april 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wut? Ook niet op het strand ofzo?
Oh das wel echt balen dan.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou heb ene kleine 2,5 jaar sowieso niet mogen zwemmen ivm open wonden dus dat hielp ook niet mee
Haat je water ofzo?quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
das nog recent..
mijn laatste zwempartij zal zomaar 10 jaar geleden zijn geweest..
Laatste keer was wel in een zwembad in Yellowstonequote:
Oktober vorig jaar nog op Amelandquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
das nog recent..
mijn laatste zwempartij zal zomaar 10 jaar geleden zijn geweest..
Ik iig niet. Ik douche toch zeker 1 keer in de maand.quote:
Lekker in een geothermisch badjequote:Op dinsdag 20 april 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer was wel in een zwembad in Yellowstone
Dat helaas niet, gewoon een hotelzwembadjequote:Op dinsdag 20 april 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker in een geothermisch badje
Ja ze hebben daar nog een kleintje, geloof dat het 'Noordzee' heet?quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft Ameland nog openbare zwembaden?
*iemand van het eiland herkende ons en wilde ons wel helpen, ik film hem niet want anders wordt hij herkend"quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Deze gast doet ook alsof hij in Auswitch is
Witnie. Was in een hotelquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft Ameland nog openbare zwembaden?
Dat zootje heb ik wel van een afstandje gezien. Finaal in elkaar geransd en geknetterdquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Deze gast doet ook alsof hij in Auswitch is
Gewoon je telefoon niet in bed gebruiken.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nieuw hoesje voor m'n telefoon en nu klettert ie dus steeds uit m'n handen in m'n gezicht als ik in bed lig.
Goedemorgenquote:
Nee ik ook niet Balquote:
OPSTAAN FLES OPSTAAN FLESquote:Op woensdag 21 april 2021 07:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet Bal![]()
Mogguh allenHet wordt weer een koude dag, maar wel eentje met 3:51 langer zonlicht dan gisteren
![]()
Er bestaat een munt van 100 Dollar Ook dit verhaal ligt weer iets genuanceerder. Hij is nooit echt geslagen. De gouden Half Union van 50 Dollar wel trouwens.
Al een rondje lopen zo vroeg?quote:Op woensdag 21 april 2021 07:10 schreef Karzai het volgende:
Moin, nog steeds ziek
Maar ik ga er toch uit en even naar buiten.
ik zie op de nos site wel boven de 10 gradenquote:Op woensdag 21 april 2021 07:16 schreef Karzai het volgende:
Het wordt weer koud de komende dagen
Vanmiddag komt er een noordenwind
zit al bijna in de trein harriequote:Op woensdag 21 april 2021 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OPSTAAN FLES OPSTAAN FLES
[ afbeelding ]
dat wel, maar als er een koude noordenwind is voelt het altijd kouderquote:Op woensdag 21 april 2021 07:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie op de nos site wel boven de 10 graden
Komt omdat je zo op bed stond te springenquote:
ik trek toch maar even wat aanquote:Op woensdag 21 april 2021 07:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie op de nos site wel boven de 10 graden
Een vergissing van de bank in uw voordeel, u ontvangt ¤115quote:Op woensdag 21 april 2021 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Geef aan werk door dat ik op 1 april verhuis naar Rotterdam, als ik mijn ov wil declareren moet ik dat voor de 5e van de maand doorgeven. Dus moet dan voor 5 mei want salaris loopt altijd een maand achter.
Nu krijg ik dus gisteren alsnog 115 euro km vergoeding. Ik vraag waarom. Stuurt ze terug ja als je het niet voor de 5e van de maand invelert krijg je dus die standaart 115 euro...
Maar ik ben pas 1 april verhuist![]()
Maar goed heb ze het gemaild en dan krijgen einde van demaand nog de treinkaartjes
Ja dat zullen we dan zien als we het ov chipkaart overzicht sturen:pquote:Op woensdag 21 april 2021 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vergissing van de bank in uw voordeel, u ontvangt ¤115
OV is standaard buiten Corona in de spits toch redelijk stampvol?quote:Op woensdag 21 april 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
K ben benieuwd hoe druk die metro zou zijn zonder corona. Denk stampvol
Ja misschien ook wel ja. Gebruik het al jaren niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OV is standaard buiten Corona in de spits toch redelijk stampvol?
afgelopen jaar alleen paar keer hier de Randstadrail gepakt om fiets zoonlief met een lekke band op te halenquote:Op woensdag 21 april 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel ja. Gebruik het al jaren niet meer eigenlijk
quote:Op woensdag 21 april 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
K ben benieuwd hoe druk die metro zou zijn zonder corona. Denk stampvol
Das ook wel even geleden ja :pquote:Op woensdag 21 april 2021 07:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgelopen jaar alleen paar keer hier de Randstadrail gepakt om fiets zoonlief met een lekke band op te halen
Laatste keer NS was met een Fok meet in 2018
apart wel, dat zou betekenen dat er toch veel meer thuis gewerkt wordt.quote:Op woensdag 21 april 2021 07:56 schreef Karzai het volgende:
stuk rustiger in het ov, de tram is 's ochtends is bijna leeg, de bus iets drukker, maar nog steeds halfvol
Iedereen kan zitten en heeft twee stoelen voor zichzelf
Denk dat er bij veel overheden nog thuisgewerkt wordt.quote:Op woensdag 21 april 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart wel, dat zou betekenen dat er toch veel meer thuis gewerkt wordt.
Op de weg is het wel duidelijk iets rustiger, maar nog steeds gewoon druk in de spits
Afgevallen?quote:Op woensdag 21 april 2021 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet echt een kleinere riem gaan kopen Jong0ns
zelfde heb ik ook, gisteren was ik weer eens op kantoor, maar het devies is nog steeds om thuis te werken als het kan.quote:Op woensdag 21 april 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat er bij veel overheden nog thuisgewerkt wordt.
En bij grote bedrijven, zoals mijn werkgever
We hebben verschillend vestigingen en daar zijn best grote verschillen qua thuiswerken. Sommige teams zitten gewoon weer op kantoor, terwijl dat niet nodig zou moeten zijn.quote:Op woensdag 21 april 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat er bij veel overheden nog thuisgewerkt wordt.
En bij grote bedrijven, zoals mijn werkgever
Naar je moeder? Of voor werk?quote:Op woensdag 21 april 2021 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfde heb ik ook, gisteren was ik weer eens op kantoor, maar het devies is nog steeds om thuis te werken als het kan.
Straks eerst een meeting en daarna naar Dordrecht
Ik las gisteren dat mjn Australische collega’s weer terug naar kantoor gaan. Ze maken er een feestje van zelfs.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben verschillend vestigingen en daar zijn best grote verschillen qua thuiswerken. Sommige teams zitten gewoon weer op kantoor, terwijl dat niet nodig zou moeten zijn.
De klodders lichaamssappen zullen vlijtig in het rond vliegen.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat mjn Australische collega’s weer terug naar kantoor gaan. Ze maken er een feestje van zelfs.
maar het zonnetje schijntquote:
Te Kleine lingerie aantrekken en een kek dansje doen voor hun neus, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Toch leuk wakker worden als je de woonkamer binnenkomt en je tulpen zo slap hangen dat ze afbreken![]()
Dat maakt echt je ochtend.
Kutdingen.
Kan je weer verse bloemen halenquote:Op woensdag 21 april 2021 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Toch leuk wakker worden als je de woonkamer binnenkomt en je tulpen zo slap hangen dat ze afbreken![]()
Kutdingen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze situatie niet herken.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Kutdingen.
oh dat is wel heel erg snel ja.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze zijn van zaterdag, blijf niet aan de gang.
De dag is nog jong, wie weet hoe de rest van de dag isquote:
ga weer naar huis dan en meld je ziek bij Serpenten en Slangenquote:Op woensdag 21 april 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben zo duizelig dat rechte lijn lopen niet gaat
uhoh, kerowna?quote:Op woensdag 21 april 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hups naar huis, ik meld je wel ziek als de baas van de BV Nederland.quote:Op woensdag 21 april 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja durf nu ook niet met dat ontslag mij ziek te meldenquote:Op woensdag 21 april 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga weer naar huis dan en meld je ziek bij Serpenten en Slangen
flikker op. je ontslag heeft geen kut te maken met ziek zijn.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja durf nu ook niet met dat ontslag mij ziek te melden
ook je ontslag ingediend? of ontslagen? (quote:Op woensdag 21 april 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja durf nu ook niet met dat ontslag mij ziek te melden
zeer waterig zonnetje door de wolken hier..quote:Op woensdag 21 april 2021 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Boven Heerenveen is het grijs en mistig.
Dan is het antwoord ook neequote:Op woensdag 21 april 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
K heb me ziek gemeld. Ze vragen nu of k naar Capelle wil gaan
Wat is dat toch voor een raar bedrijfquote:Op woensdag 21 april 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
K heb me ziek gemeld. Ze vragen nu of k naar Capelle wil gaan
Goedemorgen Goudvisjequote:
Laat je ook maar even testen op cognitieve waardes.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Meisje daar heeft corona. Loop nu naar de trein. Ze moeten ook de berging in. Hebben een fout gemaakt met hun lijst dus notaris belt ook
Maar ga zo kijken of k test kan doen in Rotterdam
'Nu je toch ziek bent, waarom ga je dan niet naar de locatie waar al iemand corona heeft' ...quote:Op woensdag 21 april 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Meisje daar heeft corona. Loop nu naar de trein. Ze moeten ook de berging in. Hebben een fout gemaakt met hun lijst dus notaris belt ook
Maar ga zo kijken of k test kan doen in Rotterdam
quote:Op woensdag 21 april 2021 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een raar bedrijf
Wacht maar totdat ze aangeeft dat ze gaat stoppen.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een raar bedrijf
Verwacht je Scientology achtige taferelen? Doodgemartelde hamsters in de brievenbus, de komende tien jaar een geblindeerde auto voor de deur, nauwelijks paarklare nichtjes die ontvoerd worden?quote:Op woensdag 21 april 2021 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze aangeeft dat ze gaat stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |