SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2021 12:50 schreef pinquit het volgende:
Oooh Elaik zat er stiekem al een beetje op te wachten hoor
Dankje. Het was afgelopen februari, heel onverwachts, ze was net 61 geworden anderhalve week ervoor. Ik vind het zo jammer dat mijn kleinsten haar nooit echt zullen herinneren... Naast dat ik haar zelf natuurlijk heel erg mis.quote:
Jaquote:Op woensdag 28 april 2021 13:02 schreef douche-eendje het volgende:
Ela![]()
Ik had al zo'n vermoeden met je likes en posts de afgelopen dagen. Wat leuk!
quote:Op woensdag 28 april 2021 12:49 schreef elamanilo het volgende:
ElaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Hoe ver ben je nu?quote:Op woensdag 28 april 2021 15:43 schreef elamanilo het volgende:
Dankjulliewel voor het warme welkom 😊 Het is fijn om het al een beetje te kunnen delen zo. Ik heb me enorm voorgenomen om echt intens me onder te dompelen in deze zwangerschap omdat er toch wel een grote kans is dat dit de laatste keer zal zijn. Dat idee maakt me een beetje verdrietig, ik vind het zo mooi en bijzonder dat ik dit kan, ik zou nog wel 10 keer willen.
En met al een heleboel rondscharrelende kinderen is het ook handig om er bewust ruimte voor te maken, anders vliegt het voorbij voor je er erg in hebt.
Net zo springend als in 2018?quote:Op woensdag 28 april 2021 15:56 schreef elamanilo het volgende:
[..]
5 weken vandaagNog heel pril, maar m’n testen springen van het scherm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |