Die zitten er alleen niet bij vanwege het WK in Qatar joh.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:54 schreef 297534 het volgende:
De eigenaren van PSG doen het PR-technisch wel slim. Opeens wordt die club sympathiek gevonden. En als ze toch willen aansluiten bij de SL kan dat natuurlijk altijd, want ze zullen PSG er altijd bij willen hebben.
En van Sideshow Bob.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bruur van David Luiz?
Ben benieuwd welke mediastrategie deze shitstorm had kunnen voorkomenquote:Op dinsdag 20 april 2021 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
CRACKS BEGIN TO EMERGE IN SUPER LEAGUE PLANS
Strong differences of opinion are emerging in private between the breakaway clubs, Sky Sports News understands.
Some of the executives involved believe they are being hung out to dry and are beginning to get cold feet. They are very nervous and disappointed about the way this has been handled.
One says: “This is not what we signed up for."
Some of the breakaway clubs were very bullish about setting up the ESL as soon as possible, while others saw it as an opportunity to sign up to something which they were willing to explore.
Some of the clubs now want the ringleaders to come out immediately to explain their plans. They were under the impression that there was going to be a controlled media policy and they are disappointed that this has not been the case. One executive says he is shocked and taken aback by the lack of an effective media strategy.
Managers of all the clubs concerned have privately expressed concerns that they have been put in the firing line. Managers and players had been kept totally in the dark.
Even some board members at the breakaway clubs were not aware of exactly what had been going on behind the scenes.
We asked one executive if clubs were close to pulling it: “No, not yet but the longer this goes on the harder it gets."
Mijn god, wat een naïviteit.
Zij hoeven in ieder geval niet dingen te doen voor het geld zoals Real en Barca. Daar hebben zij genoeg van.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zitten er alleen niet bij vanwege het WK in Qatar joh.
Het ging bij het darten ook om geld. Bij de BDO ging er heel weinig naar de darters zelf.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het argument is nu 'geld'. En alleen maar dat, niet 'met de tijd meegaan'. Tenzij je in die praatjes trapt dat het 'voor het voetbal is' maar dan ben je gewoon een dom varken.
Nou, we kunnen hier wel stellen dat de 12 SL clubs momenteel niet te weinig krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:00 schreef 297534 het volgende:
[..]
Het ging bij het darten ook om geld. Bij de BDO ging er heel weinig naar de darters zelf.
Ik las dat ergens in de jaren 90, lang geleden dus, er waren voorbeelden bij van de Juve fanclub uit Tokio en een Juve fanclub uit Bangkok, geen idee meer waar ik dat toen gevonden had trouwens.quote:
Mooi inpakken, plannen (die je niet gaat nakomen) over het ondersteunen van kleinere clubs in landencompetities e.d.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke mediastrategie deze shitstorm had kunnen voorkomen
Sluit ik niet uit. Overigens had ik zelf toentertijd ook een grote Juventusposter op mijn kamer hangen, maar dat was meer omdat ik fan was van spelers als Del Piero en Baggio.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik las dat ergens in de jaren 90, lang geleden dus, er waren voorbeelden bij van de Juve fanclub uit Tokio en een Juve fanclub uit Bangkok, geen idee meer waar ik dat toen gevonden had trouwens.
In de 90's waren ze inderdaad een stuk spraakmakender dan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit. Overigens had ik zelf toentertijd ook een grote Juventusposter op mijn kamer hangen, maar dat was meer omdat ik fan was van spelers als Del Piero en Baggio.
Een open competitie voorstellen als tegenhanger van de CL op basis van sportieve gronden zonder dat de founding clubs allerlei voordelen hebben. Mensen waren echt wel meegegaan in het UEFA=boevenbende verhaal. Iets minder als je zelf een nog grotere boevenbende opricht.quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke mediastrategie deze shitstorm had kunnen voorkomen
Ja eens. Zij hadden voorop moesten stellen wat voor een criminelen er in de UEFA zitten. Dat was ook niet zo moeilijk geweest en ze hadden niet eens hoeven te liegen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Een open competitie voorstellen als tegenhanger van de CL op basis van sportieve gronden zonder dat de founding clubs allerlei voordelen hebben. Mensen waren echt wel meegegaan in het UEFA=boevenbende verhaal. Iets minder als je zelf een nog grotere boevenbende opricht.
Nevertonquote:Op dinsdag 20 april 2021 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.evertonfc.com/news/2111866
Everton is woest.
Maar ze willen geen open competitie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Een open competitie voorstellen als tegenhanger van de CL op basis van sportieve gronden zonder dat de founding clubs allerlei voordelen hebben. Mensen waren echt wel meegegaan in het UEFA=boevenbende verhaal. Iets minder als je zelf een nog grotere boevenbende opricht.
Precies. Dus krijg je tegenstand, al denk ik dat ze zich aardig verkeken hebben op deze tegenstand. Maar ze zullen vast topjuristen hebben.quote:
Ik zit er nu naar te luisteren, goeie podcast.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:13 schreef Sabata het volgende:
Goeie naam waar de men in blazers podcast mee komt: the Super Size Me League
Die zullen ze vast wel hebben, maar ik denk dat je de macht van de FIFA en de UEFA niet moet onderschatten. Die is wel erg groot.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Dus krijg je tegenstand, al denk ik dat ze zich aardig verkeken hebben op deze tegenstand. Maar ze zullen vast topjuristen hebben.
Nieuwe format CL is al goedgekeurd.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:14 schreef Drekkoning het volgende:
Zal het uiteindelijk ook niet gewoon een pressiemiddel zijn om in nieuwe onderhandelingen te gebruiken over format CL?
Ben in ieder geval erg benieuwd naar vrijdag
Ja dat zou best kunnen, dat ze er op deze manier nog wat meer uit proberen te peuren. Al moeten dan ook alle overige clubs weer akkoord gaan met een aanpassing toch?quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:14 schreef Drekkoning het volgende:
Zal het uiteindelijk ook niet gewoon een pressiemiddel zijn om in nieuwe onderhandelingen te gebruiken over format CL?
Dat denken veel mensen wel, maar zou je deze plannen dan niet binnenskamers aan de UEFA hebben moeten voorleggen? Nu is iedereen zo boos dat ze niet snel meer naar de wensen van deze clubs zullen luisteren.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:14 schreef Drekkoning het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |