Wij hadden het singeltje thuisquote:
Direct 40 jaar geleden?quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Was ik aan het bijkomen van het Di-rect concert van de avond ervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
Over iets minder dan 2 jaar stond ik 40 jaar terug tegen een verticale zeebodem te hamerenCool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So it goes
Frisjesquote:HET WEER VAN 24 AUGUSTUS 1981
Een gemiddelde, zwaar bewolkte dag met een gem. temperatuur van 13.7 ℃.
Er viel in totaal -0.1 mm neerslag in een periode van uur. De zon scheen 1.4 uur waarbij de maximale temperatuur uit kwam op 17.4 ℃ terwijl de minimale temperatuur op 8.2 ℃ bleef steken.
De hardst gemeten windstoot had een snelheid van 3.6 m/s.
Het minimale zicht lag op 15-16 km en de relatieve luchtvochtigheid was 83 %.
fake ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:09 schreef Domnivoor het volgende:
Op 25 augustus 1981 passeerde Voyager 2 Saturnus.
[ afbeelding ]
Foto gemaakt door Voyager 2 Š NASA
@:Prisha
De foto zal wel samengesteld zijn uit meerdere opnames. Wel echt verder.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 02:12 schreef FANNN het volgende:
[..]
Niks... je bent een beetje te vroeg... maar dat maakt niet uit... ik moet ook altijd kijken welke dag het is
oh ik zie hetquote:
SPOILER: StrandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qoOop
Peace Love Droogroeien丅ᖇᗴᗴᕼᑌ丅
In the beginning there was Jack ... and Jack had a groove
3. Ambient modern
SPOILER: BoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qoOop
Peace Love Droogroeien丅ᖇᗴᗴᕼᑌ丅
In the beginning there was Jack ... and Jack had a groove
3. Ambient modern
Niet één van de beste foto's van Kim Wild. Boney Mquote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
Hitkrant 27 augustus 1981
[ afbeelding ]
quote:
Wel een lekker wijf, nog steeds welquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:10 schreef GenetiX het volgende:
[..]Dat vreselijke nummer dat tijdens een vakantiebaantje non-stop werd gedraaid. Was ze maar nooit geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |