De Eredivisie is prima bezig de laatste jarenquote:Op dinsdag 20 april 2021 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]de eredivisie was al een zinkend schip, dat wordt het niet opeens door de SL
Oe wat mooi verwoord.quote:
Je kunt ook als voetbalbond met een bondscoach afstemmen dat spelers van die 12 clubs niet meer opgeroepen worden, daar valt juridisch niets aan te doenquote:Op dinsdag 20 april 2021 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maakt een rechter daar geen gehakt van?
Dat zei Chris Woerts gisteren bij VI. Dat verhaal klonk aannemelijk.
Dat zien we aan de Europese resultaten? Dat is op Ajax na dus helemaal niets.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Eredivisie is prima bezig de laatste jaren
Ik vraag het me af. Als de UEFA/FIFA de lidbonden kan overhalen die spelers niet meer op te roepen kan je weinig beginnen denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Als de rest een coup detat regelt op de UEFA en de SL baas over alles laat zijn, dan zou iedereen nog kunnen overleven.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Te grote en onhoudbare uitgaven. En nu moet de rest maar helemaal kapot zodat zij door kunnen gaan met hun bizarre gedrag.
We gaan het zien aanstaande vrijdag.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze daar aan vast zullen houden. Het zal van overheden moeten komen of groepsdruk vanuit de fans, overige clubs, bonden
Gast, echt...quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:48 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Als de rest een coup detat regelt op de UEFA en de SL baas over alles laat zijn, dan zou iedereen nog kunnen overleven.
Alsof dat ooit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Als de UEFA/FIFA de lidbonden kan overhalen die spelers niet meer op te roepen kan je weinig beginnen denk ik.
Dit dusquote:Op dinsdag 20 april 2021 10:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Als de UEFA/FIFA de lidbonden kan overhalen die spelers niet meer op te roepen om je weinig beginnen denk ik.
Dat kan die Chris wel zeggen, maar de interlandwedstrijden vallen toch echt onder de UEFA en FIFA regelementen, en als zij spelers willen schorsen, dan denk ik dat ze dat gewoon kunnen doen. Als ze spelers een jaar kunnen bannen op verboden stimulerende middelen, dan moet een ban op muiterij ook wel mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo niet? De bonden zijn hier zelf ook alles behalve blij mee.quote:
Denk niet dat spelers bij de SL clubs allemaal massaal de SL gaan boycotten alleen maar voor hun EK/WK landcarrierequote:Op dinsdag 20 april 2021 10:42 schreef Netsplitter het volgende:
Als de UEFA/FIFA inderdaad vast houden aan hun standpunt dat spelers waarvan hun club in de SL uit komt, niet meer voor hun land mogen uit komen, dan ben ik benieuwd hoe snel die van club veranderen om toch uit te kunnen komen voor hun land. En dan stort die hele SL als een kaartenhuis in elkaar.
Chris Woerts en aannemelijk, dat is wel gewaagdquote:Op dinsdag 20 april 2021 10:43 schreef onlogisch het volgende:
Zelfs zonder Ajax doen we het nu beter dan in 2017/18. Er waren op de laatste Europese speeldag 4 clubs die zich voor de KO fase konden plaatsen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zien we aan de Europese resultaten? Dat is op Ajax na dus helemaal niets.
Arrest Tuitert stelt dat commerciële activiteiten ontplooien moet kunnen - maar dat gezegd hebbende was dat op een ander gebied en niet om concurrerende activiteiten uit te voeren. Als de Super League een totaal ander edoch voetbalgerelateerd toernooi is zou het niet mogen, maar als het exact dezelfde activiteiten zijn is dat natuurlijk een ander verhaal.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat kan die Chris wel zeggen, maar de interlandwedstrijden vallen toch echt onder de UEFA en FIFA regelementen, en als zij spelers willen schorsen, dan denk ik dat ze dat gewoon kunnen doen. Als ze spelers een jaar kunnen bannen op verboden stimulerende middelen, dan moet een ban op muiterij ook wel mogelijk zijn.
Ik denk dat je de eer van veel spelers onderschat. Die spelers spelen straks dus enkel voor een eindzege in de SL en niet meer voor een nationaal kampioenschap, CL, EL, Conference League, continentaal of WK-titel... dan kun je een leuk salaris verdienen, maar dat kun je ook bij de Bayerns en PSG's van deze wereld.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:51 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Denk niet dat spelers bij de SL clubs allemaal massaal de SL gaan boycotten alleen maar voor hun EK/WK landcarriere
Er zitten wel een paar ego'tjes tussen die dat echt wel gaan contempleren.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:51 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Denk niet dat spelers bij de SL clubs allemaal massaal de SL gaan boycotten alleen maar voor hun EK/WK landcarriere
Ja lastig inschatten of dat arrest 1 op 1 toe te passen is op deze situatie. Maar ik denk niet dat UEFA en FIFA vol in durven zetten op het weren van die spelers voor interlands. Als ze dat verliezen is de verdediging gebrokenquote:Op dinsdag 20 april 2021 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arrest Tuitert stelt dat commerciële activiteiten ontplooien moet kunnen - maar dat gezegd hebbende was dat op een ander gebied en niet om concurrerende activiteiten uit te voeren. Als de Super League een totaal ander edoch voetbalgerelateerd toernooi is zou het niet mogen, maar als het exact dezelfde activiteiten zijn is dat natuurlijk een ander verhaal.
Uiteindelijk vertrekken spelers ook enkel naar de zandbak of de CSL op dit moment als ze uitgerangeerd zijn of om nog effe een jaartje te cashen. Het is niet voor niets dat daar alleen David Villa en Iniesta spelen en niet Ronaldo en Messi.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je de eer van veel spelers onderschat. Die spelers spelen straks dus enkel voor een eindzege in de SL en niet meer voor een nationaal kampioenschap, CL, EL, Conference League, continentaal of WK-titel... dan kun je een leuk salaris verdienen, maar dat kun je ook bij de Bayerns en PSG's van deze wereld.
Dat bestaat alquote:Op dinsdag 20 april 2021 10:51 schreef TheVulture het volgende:
De SL wordt straks gewoon een lucratief zomervoetbaltoernooi in de VS om de zomerperiode te overbruggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |