Opsporing Verzocht hoop ik. Walgelijke vent dat het was,quote:Op maandag 19 april 2021 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die kreeg een speciale uitzending.
Laat het er gerust uit hoor, lucht op.quote:Op maandag 19 april 2021 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht hoop ik. Walgelijke vent dat het was,
Ik vind Cambuur een leuk clubje. Net als De Graafschap overigens. Ik hoop dat die ook nog promoveren.quote:Op maandag 19 april 2021 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ze kampioen zijn geworden boeit alleen een paar mensen uit Leeuwarden en omstreken, de rest van Nederland boeit het geen kut.
Hij is dood, ik ben tevreden,quote:Op maandag 19 april 2021 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat het er gerust uit hoor, lucht op.
Ze zijn ook helemaal nog geen kampioen geworden maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 19 april 2021 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind Cambuur een leuk clubje. Net als De Graafschap overigens. Ik hoop dat die ook nog promoveren.
quote:
Jullie zijn meer van de rapper Boef?quote:
Gewaagde uitspraak dit.quote:Op maandag 19 april 2021 20:36 schreef fetX het volgende:
Trijntje Oosterhuis is geen vrouw.
@:rambodirk
Messi De Kamps die komt eraan !quote:Op maandag 19 april 2021 20:36 schreef RipCity het volgende:
Uit Amerikagoeie timing!
Ado naar de superleague!
ik nietquote:Op maandag 19 april 2021 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ik gecorrigeerd word, accepteer ik dat direct.
Nee. Mark Knopfler bijvoorbeeld wel.quote:Op maandag 19 april 2021 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn meer van de rapper Boef?
quote:Op maandag 19 april 2021 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de Intergalactische Chris Woerts League powered by Bitcoin
De Behangleague met Sjon van Zweden.quote:Op maandag 19 april 2021 20:37 schreef Zorro het volgende:
Anders begint ADO gewoon zo'n Superleague?
ik schaar me achter je statementquote:Op maandag 19 april 2021 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Twijfel jij aan de autoriteit van @:rambodirk op dit gebied?
Dit is waar het land op zit te wachten.quote:Op maandag 19 april 2021 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
Ja laten we het vooral over ADO hebben.
Ik ben zeer benieuwd naar het oordeel van @RamboDirkquote:Op maandag 19 april 2021 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ik gecorrigeerd word, accepteer ik dat direct.
Save the best for last (zal wel midden worden)quote:Op maandag 19 april 2021 20:40 schreef RipCity het volgende:
Hebben ze eindelijk potentieel veel kijkers laten ze Chris woerts weer half uur aan t woord over nobuddie ADO
Het blok van 22:13-22:20quote:Op maandag 19 april 2021 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Save the best for last (zal wel midden worden)
Zo, kijk je uit!quote:Op maandag 19 april 2021 20:40 schreef Haags het volgende:
Die kut spleetoog heeft het wel aardig verneukt ja.
Nog maar een keer dan.
Wat mij betreft wel. Iedereen wordt beter van een bak waarheid in z’n smoel. Spleetoog of niet.quote:
@Coco ookquote:
Welk racisme?quote:Op maandag 19 april 2021 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:haags flikker eens op met je racisme, debiel
quote:Op maandag 19 april 2021 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Willy wist ook niet meer wie Willy was.
Wow, mod vs mod.quote:Op maandag 19 april 2021 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Best leuk.quote:Op maandag 19 april 2021 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Willy wist ook niet meer wie Willy was.
Haxball?quote:Op maandag 19 april 2021 20:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM ook maar die is nog aan het sporten
Houdt hij die act nog steeds vol?quote:Op maandag 19 april 2021 20:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM ook maar die is nog aan het sporten
Moet hij weette. We leefde in een vrij land.quote:Op maandag 19 april 2021 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb hem al wel tien keer gevraagd wat voor sport hij beoefent beste Johannes, maar hij negeert het altijd vakkundig!quote:
Oei.quote:Op maandag 19 april 2021 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Lenny_Leonard op 19-04-2021 20:42 (weg) ]
Ja maar Abe Lenstra kon een blanco cheque tekenen bij AC Milan.quote:Op maandag 19 april 2021 20:42 schreef Bolasie het volgende:
Niet buiten de Benelux gespeeld; derhalve niet serieus te nemen.
Ga jij maar eens naar buiten na tien.quote:Op maandag 19 april 2021 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet hij weette. We leefde in een vrij land.
quote:Op maandag 19 april 2021 20:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb hem al wel tien keer gevraagd wat voor sport hij beoefent beste Johannes, maar hij negeert het altijd vakkundig!
Mag binnenkort weer.quote:Op maandag 19 april 2021 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens naar buiten na tien.
"Kut spleetoog" tolereren we hier niet.quote:
Ik schat hem in als professioneel visser.quote:Op maandag 19 april 2021 20:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb hem al wel tien keer gevraagd wat voor sport hij beoefent beste Johannes, maar hij negeert het altijd vakkundig!
Moet jij weten.quote:Op maandag 19 april 2021 20:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut spleetoog tolereren we hier niet.
3 notes gegeven. Ter info.
Nou ik begreep anders dat hij zijn vissen op een gegeven moment niet meer verzorgde.quote:Op maandag 19 april 2021 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schat hem in als professioneel visser.
Hij heeft ook wel eens een goudvis gevangen die hij Johannes heeft genoemd
De Super Leaguequote:Op maandag 19 april 2021 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ouwe beelden altijd genot.
Binnenkort moeten we het enkel met de Super League doen allen.
Darten.quote:Op maandag 19 april 2021 20:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fout in de matrixquote:
Hij speelde voor Ajax, wat verwacht je.quote:
Je ken t toch al wel uit gaan spellen wat ze gaan zeggen.quote:Op maandag 19 april 2021 20:48 schreef Erasmus het volgende:
Wanneer gaan ze het nou over de SL hebben
Ik wil nog wandelen voor de avondklok.
Misschien heeft hij wel een micropenis, weet jij veel.quote:Op maandag 19 april 2021 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
Die Frenkie de Jong heeft ook álles me he... lekker wijf in bed, 10 miljoen per jaar verdienen en ook gewoon een knappe jongen zijn
Kut accent erbij , niks mis meequote:Op maandag 19 april 2021 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
Die Frenkie de Jong heeft ook álles me he... lekker wijf in bed, 10 miljoen per jaar verdienen en ook gewoon een knappe jongen zijn
Op Mikky hoef je niet jaloers te zijn.quote:Op maandag 19 april 2021 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
Die Frenkie de Jong heeft ook álles mee he... lekker wijf in bed, 10 miljoen per jaar verdienen en ook gewoon een knappe jongen zijn
Geef een Wim een sleutelpuntje en dan wil ik wel naar zijn echte mening luisteren. Zonder sleutelpuntje word je idd gauw moe.quote:Op maandag 19 april 2021 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je ken t toch al wel uit gaan spellen wat ze gaan zeggen.
Gijpie vind t heerlijk
Derksen vindt het een middelvinger naar de fans
Wim wordt er moe van
quote:Op maandag 19 april 2021 20:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geef een Wim een sleutelpuntje en dan wil ik wel naar zijn echte mening luisteren.
Maar hij heeft geen account op FOK!quote:Op maandag 19 april 2021 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
Die Frenkie de Jong heeft ook álles mee he... lekker wijf in bed, 10 miljoen per jaar verdienen en ook gewoon een knappe jongen zijn
En Anne-Kee?quote:Op maandag 19 april 2021 20:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op Mikky hoef je niet jaloers te zijn.
Ik heb ooit begrepen dat hij post onder de naam @ChevyCapricequote:Op maandag 19 april 2021 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen account op FOK!
Zou je triootje doen?quote:Op maandag 19 april 2021 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
VI heeft kennelijk kijkers in Baskenland en Catalonië.quote:Op maandag 19 april 2021 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
Copa del Rey boeit echt helemaal niemand.
Misschien eens uitzoeken of Chevy wel eens berichten plaatst als Barcelona speelt? Of alleen tijdens de rust misschien?quote:Op maandag 19 april 2021 20:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb ooit begrepen dat hij post onder de naam @:ChevyCaprice
Ik zou Frenkie ook gewoon doen #nohomoquote:Op maandag 19 april 2021 20:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op Mikky hoef je niet jaloers te zijn.
Ik ga meteen op onderzoek uit!quote:Op maandag 19 april 2021 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien eens uitzoeken of Chevy wel eens berichten plaatst als Barcelona speelt? Of alleen tijdens de rust misschien?
quote:Op maandag 19 april 2021 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou Frenkie ook gewoon doen #nohomo
We lazen het hier voor het eerst.quote:Op maandag 19 april 2021 20:54 schreef Bolasie het volgende:
Kampioenschap van Barcelona betekent het einde van La Liga.
Er blijft niets van het Nederlands elftal over straks.quote:Op maandag 19 april 2021 20:54 schreef Erasmus het volgende:
Koeman kom aub terug naar de KNVB en degradeer De Boer tot waterdrager.
Kunnen we EINDELIJK Weghorst oproepenquote:Op maandag 19 april 2021 20:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Er blijft niets van het Nederlands elftal over straks.
Koeman is ook een enorme opportunist die weg is zodra hij ergens een euro meer krijgt. En altijd enorm vervelend als hij verliest.quote:Op maandag 19 april 2021 20:53 schreef Buitendam het volgende:
Ronald Koeman is een waardeloze paardelul
Ik weet niet of Stijn het hiermee eens is, maar a laquote:Op maandag 19 april 2021 20:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wij van FOK! distantiëren ons dan volledig van die Spaanse boerencompetitie.
Ja, daarom is het ook zo’n paardelul.quote:Op maandag 19 april 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koeman is ook een enorme opportunist die weg is zodra hij ergens een euro meer krijgt. En altijd enorm vervelend als hij verliest.
Johan kijkt toch nooit meer voetbal, kan hem het schelen.quote:Op maandag 19 april 2021 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah Johan is het ermee eens.
Ik wist het.
De logoquote:
@GGMM begrijpt hier ook niets van.quote:Op maandag 19 april 2021 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Johan vind het natuurlijk weer prima.
Ja hij wil altijd "realistisch" overkomen.quote:Op maandag 19 april 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Johan kijkt toch nooit meer voetbal, kan hem het schelen.
Natuurlijk, financieel en bedrijfeconomisch is dit hartstikke logisch en om toe te juichen. Vraag/aanbod.quote:Op maandag 19 april 2021 20:57 schreef Bolasie het volgende:
Bedrijfseconomisch is dit een meester zet, natuurlijk.
Het.quote:
Wow, boos.quote:Op maandag 19 april 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ja maar jij bent geen fan René maar zit met je dikke reet op de bank de hele dag.
Millwall v West Ham ook altijd leuk.quote:Op maandag 19 april 2021 21:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik snap de hype ook niet echt.
Niet te vergelijken met de North-London derby bijvoorbeeld.
Dat weet jij niet.quote:Op maandag 19 april 2021 21:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Millwall v West Ham ook altijd leuk.
Vooraf en erna dan
En ook niet willen haxballen... vind je voetbal überhaupt wel leuk?quote:Op maandag 19 april 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk ook vrijwel altijd thuis op de bank. dus ik ben ook geen échte fan.
De enige echt durbie is de Tyne Wear derby.quote:Op maandag 19 april 2021 21:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik snap de hype ook niet echt.
Niet te vergelijken met de North-London derby bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 19 april 2021 21:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooraf en erna dan
Haxball is geen sport.quote:Op maandag 19 april 2021 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En ook niet willen haxballen... vind je voetbal überhaupt wel leuk?
10-11 jaar gelden Leyton Orient vs Millwall bezocht als jong pikkie, ook een bekende East-London derby.quote:Op maandag 19 april 2021 21:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooraf en erna dan
Zie je het voor je?quote:Op maandag 19 april 2021 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Uefa en alle bonden kunnen toch een pact sluiten dat geen enkele speler uit de Superleague opgeroepen gaat worden.
Tuurlijk kan de UEFA ze niet direct uitsluiten, maar via via kan het prima.
Jammer dat Sunderland zo zwaar vervallen is. Prachtige stadions hebben die twee ook.quote:Op maandag 19 april 2021 21:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De enige echt durbie is de Tyne Wear derby.
Aandeelhouders he.quote:Op maandag 19 april 2021 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet afhankelijk willen zijn van sportieve prestaties
Dickie heeft er nog alles aan gedaan.quote:Op maandag 19 april 2021 21:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat Sunderland zo zwaar vervallen is. Prachtige stadions hebben die twee ook.
Pssst ; Het geld wint, altijd.quote:Op maandag 19 april 2021 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet afhankelijk willen zijn van sportieve prestaties
Net zo labiel als mods op FOK!quote:Op maandag 19 april 2021 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je het voor je?De UEFA :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2021 21:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat Sunderland zo zwaar vervallen is. Prachtige stadions hebben die twee ook.
Tot nu toe heb ik geen bond gezien die het een goed plan vind, dus dan is dat je ultieme pressie middel imoquote:Op maandag 19 april 2021 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je het voor je?De UEFA :
[ afbeelding ]
Aldus de bosmongool.quote:Op maandag 19 april 2021 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent ook een bosmongool als je dit niet toejuicht
Dan maar een bosmongool.quote:Op maandag 19 april 2021 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, goed voor de eredivisie en zoquote:Op maandag 19 april 2021 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind de Super League een logisch gevolg van moneyball, zal vast prima werken nadat de sentimenten zijn gedoofd.quote:Op maandag 19 april 2021 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
F1 is ook aids geworden, dat is hier alleen maar populair omdat MaxGod voor het vlaggetje rijdt.quote:
Elke keer als ik Maarten Wijffels hoor praten, sterft er een kind in Afrika. Met zn quasiverbaasde hoge piepstemmetje waarmee ie iedereen in hun reet kruiptquote:
Is dit een vraag of een column?quote:Op maandag 19 april 2021 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Elke keer als ik Maarten Wijffels hoor praten, sterft er een kind in Afrika. Met zn quasiverbaasde hoge piepstemmetje waarmee ie iedereen in hun reet kruipt
maar.quote:
Chris en Johan moeten het bejaardentehuis in, ze snappen er niks van. Die Chris moet ook zijn bek houden.quote:Op maandag 19 april 2021 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Jullie gaan er aan voorbij dat iedereen die daar aan meedoet veel te rijk wordt.
En een vaste plaats hebben . Wanbeleid kan voor altijd onbestraft blijvenquote:Op maandag 19 april 2021 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Jullie gaan er aan voorbij dat iedereen die daar aan meedoet veel te rijk wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |