Ik had het alleen over mensen die ook kijk- en luistergeld betalen.quote:
Daarom moeten ze Helmond van de kaart vegenquote:Op maandag 19 april 2021 19:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had het alleen over mensen die ook kijk- en luistergeld betalen.
Ze konden de CL al niet binnen hengelen dus hier gaat Wilfriet ook gewoon naast pissen. Zal wel naar ESPN gaan.quote:Op maandag 19 april 2021 19:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Arme Johan vanavond, hij zal wel als enige tegen die superleague zijn. Gijp en Boskamp kijken het liefst elke dag Barcelona-Manchester en Genee wil natuurlijk de grote anker-man van de "Superleague Worldseries Soccerball show" worden in Nederland.
Genee heeft het al besproken op de radio en volgens mij was hij tegen.quote:Op maandag 19 april 2021 19:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Arme Johan vanavond, hij zal wel als enige tegen die superleague zijn. Gijp en Boskamp kijken het liefst elke dag Barcelona-Manchester en Genee wil natuurlijk de grote anker-man van de "Superleague Worldseries Soccerball show" worden in Nederland.
Juventus veel meer. En Ajax maakt zeker kans voor een plek als de SL mocht uitbreiden tot 36 clubs.quote:
@onlog.. oh, wacht je zei meer dan 6.quote:Op maandag 19 april 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Genee heeft het al besproken op de radio en volgens mij was hij tegen.
Sowieso, kan iemand mij een voorbeeld geven van iemand met meer dan 6 hersencellen en voor dit hele gedoe is?
Daar zijn miljoenen kijkers er dus niet mee eens.quote:Op maandag 19 april 2021 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juventus speelt altijd rukvoetbal joh, wat moet je ermee.
Neuh, geef het een paar jaar en Ajax is beter en populairder dan Juventus.quote:Op maandag 19 april 2021 19:39 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Juventus veel meer. En Ajax maakt zeker kans voor een plek als de SL mocht uitbreiden tot 36 clubs.
Herinneren jullie niet dat Juventus jarenlang niet meedeed bovenin? Maar toch die fanbase blijft sterk.quote:Op maandag 19 april 2021 19:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, geef het een paar jaar en Ajax is beter en populairder dan Juventus.
Als Ajax in een Superleague zou spelen valt het financiele verschil voor een groot deel weg en zou Ajax gewoon weer met de echte Europese top meekunnen hoewel Juve inderdaad ook gewoon een echt grote club is.quote:Op maandag 19 april 2021 19:44 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Herinneren jullie niet dat Juventus jarenlang niet meedeed bovenin? Maar toch die fanbase blijft sterk.
Ik heb nog liever 4 jaar Frank de Boer in de Eredivisie met Ajax dan zo'n grafleague.quote:Op maandag 19 april 2021 19:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als Ajax in een Superleague zou spelen valt het financiele verschil voor een groot deel weg en zou Ajax gewoon weer met de echte Europese top meekunnen hoewel Juve inderdaad ook gewoon een echt grote club is.
Dit he. Ik geniet de hele dag al tussen het werken door.quote:Op maandag 19 april 2021 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Iedereen is echt piswoest, heerlijk.
Op dit tempo loop ik nog tegen een popcornvergiftiging op.quote:Op maandag 19 april 2021 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit he. Ik geniet de hele dag al tussen het werken door.
De structuur zal opener moeten en de geografische distributie beter maar op zich is een superleague een logische stap en zijn dergelijke schisma's vaker voorgekomen.quote:Op maandag 19 april 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog liever 4 jaar Frank de Boer in de Eredivisie met Ajax dan zo'n grafleague.
Ik vind dat helemaal geen logische stap.quote:Op maandag 19 april 2021 19:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De structuur zal opener moeten en de geografische distributie beter maar op zich is een superleague een logische stap en zijn dergelijke schisma's vaker voorgekomen.
FSG?quote:
Diezelfde spelers hebben er geen enkele moeite mee om tussen de slaven-lijkjes een balletje te trappen in Qatar, dus medelijden heb ik er niet echt mee.quote:Op maandag 19 april 2021 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb het wel met de spelers van die clubs te doen. Hebben waarschijnlijk nooit hun mening of idee mogen aandragen en worden nu wereldwijd met de nek aangekeken
Die Europese competitie zou al deels worden ingevoerd door het nieuwe CL model met de vele wedstrijden.quote:Op maandag 19 april 2021 19:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De structuur zal opener moeten en de geografische distributie beter maar op zich is een superleague een logische stap en zijn dergelijke schisma's vaker voorgekomen.
Ja, da's ook waar.quote:Op maandag 19 april 2021 19:51 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Diezelfde spelers hebben er geen enkele moeite mee om tussen de slaven-lijkjes een balletje te trappen in Qatar, dus medelijden heb ik er niet echt mee.
Spelers zijn ook niet allemaal happy.quote:Op maandag 19 april 2021 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb het wel met de spelers van die clubs te doen. Hebben waarschijnlijk nooit hun mening of idee mogen aandragen en worden nu wereldwijd met de nek aangekeken
Ik weet daarom zeker dat Ajax er wel op in zou gaan. Kannie anders.quote:Op maandag 19 april 2021 19:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als Ajax in een Superleague zou spelen valt het financiele verschil voor een groot deel weg en zou Ajax gewoon weer met de echte Europese top meekunnen hoewel Juve inderdaad ook gewoon een echt grote club is.
Lekker man, hoop dat het doorgaat en dat de CL en EL daardoor weer een stuk interessanter worden.quote:Op maandag 19 april 2021 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Europese competitie zou al deels worden ingevoerd door het nieuwe CL model met de vele wedstrijden.
Nationaal misschien zelfs wat afslanken om het programma niet nog drukker te maken.
Alleen dat ze het nu proberen met een gesloten systeem is zo debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |