Zou sowieso beter zijn dat tijdens de EK en WK alleen spelers uit de nationale competitie mee zouden mogen doen.quote:Op maandag 19 april 2021 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hebben we straks een WK met Stekelenburg als keeper, Nick Viergever als linksback en Henk Veerman als spits omdat alle goede voetballers bij één van de 12 topclubs spelen
Stekelenburg zorgt voor stabiliteit kunnen we niet zeggen over die andere flutkeepers die we hebben.quote:Op maandag 19 april 2021 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hebben we straks een WK met Stekelenburg als keeper, Nick Viergever als linksback en Henk Veerman als spits omdat alle goede voetballers bij één van de 12 topclubs spelen
Dit is dus direct bewijs dat de CL niet zoveel meer voorstelt zonder de SL clubs. Iedereen merkt direct dat het een B League is.quote:Op maandag 19 april 2021 18:48 schreef TLC het volgende:
Gefeliciteerd PSG met het winnen van de CL, ik denk niet dat een club ooit eerder zo makkelijk de CL heeft gewonnen
Nondejuquote:Op maandag 19 april 2021 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Nou uit dat licht, weg die league.
[ twitter ]
Feyenoord en PSV kunnen dat geld goed gebruiken ja.quote:Op maandag 19 april 2021 18:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Prijzengeld van de clubs in kwestie ook afpakken a.u.b... en verdelen onder de armen
Ik weet ook niet of ze zo blij zijn met het winnen van de CL op deze manier. Wel interessant waarom deze clubs niet hebben gewacht met het uitbrengen van dit nieuws tot na de CL finale.quote:Op maandag 19 april 2021 18:48 schreef TLC het volgende:
Gefeliciteerd PSG met het winnen van de CL, ik denk niet dat een club ooit eerder zo makkelijk de CL heeft gewonnen
Omdat vandaag de nieuwe opzet CL op de agenda stond.quote:Op maandag 19 april 2021 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel interessant waarom deze clubs niet hebben gewacht met het uitbrengen van dit nieuws tot na de CL finale.
Sierd danquote:Op maandag 19 april 2021 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind de mening van bijna iedereen hier interessanter dan de mening van Tom Egbers.
We wachten wel op de echte kenners op Veronica.quote:
Dan heb je toch waanzinnig beleid gevoerd want de TV gelden komen gewoon binnen. En spelers hebben salaris ingeleverd.quote:Op maandag 19 april 2021 18:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat is wat het Tuitert arrest zegt. Mark Tuitert heeft in 2017 een zaak gewonnen tegen de ISU, waarbij hij deelname aan ISU evenementen heeft afgedwongen.
Als zou blijken dat alle dreigementen van met name de UEFA niet waargemaakt kunnen worden, dan kan zo'n Superleague zomaar eens een feit worden. Lijkt mij overigens dodelijk saai, zo'n superleague op deze manier. En erg onevenwichtig met de helft van de deelnemers uit Engeland.
Persoonlijk denk ik dat Corona een grote rol speelt bij dit besluit. De grote clubs staat het water aan de lippen, ik denk dat het een noodsprong is om te proberen grootschalige faillissementen te voorkomen.
Tom bij Swansea is wel het enige TV itempje van 'm wat ik kon waarderen. AthenaGodin.quote:Op maandag 19 april 2021 19:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
We wachten wel op de echte kenners op Veronica.
Tom gaat weer sentimenteel doen over Engelse clubs uit de 3rde divisie.
Moet je wel CL gespeeld hebben dit seizoenquote:Op maandag 19 april 2021 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV kunnen dat geld goed gebruiken ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |