Maar waarom is het verdienmodel leidend? Het verdienmodel is er alleen voor prestaties: kampioen worden en in Europa zo ver mogelijk komen. Je moet je onvoorwaardelijk solidair verklaren met de andere clubs die niet bij die 12 zitten om dat systeem te redden.quote:Op maandag 19 april 2021 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
stel dat dit gedrocht er echt komt met zeg 20 clubs waardoor de CL een niemendalletje wordt dan kan voor Ajax het verdienmodel meteen in de prullenbak.
Voor alle goede clubs in Europa die niet tot die inner circle horen is dit potentieel idd de nekslag.quote:Op maandag 19 april 2021 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben blij dat er eindelijk serieuze stappen worden gezet om voetbal af te schaffen.
Die hebben jarenlang met hun oren alleen geluisterd naar deze clubs inderdaad. Dat is zo.quote:Op maandag 19 april 2021 11:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Probleem is dat de UEFA er ook niet is voor de kleinere clubs. die is er in de eerste plaats voor zichzelf en op de 2e plek voor de rijke clubs.. eigenlijk is het kiezen tussen aids en aids
Ik hoop het. Hopelijk samen met de Duitse en Franse teams top teams.quote:Op maandag 19 april 2021 11:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eensch.
Maar denk dat die clubs misschien mee gaan doen met het statement van de uefa.
Dat is de beste kans om de plannen in deze vorm te torpederen idd.quote:Op maandag 19 april 2021 11:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hopelijk samen met de Duitse en Franse teams top teams.
Denk dat die eerst even het statement van de UEFA afwachten, mochten ze uberhaupt naar buiten treden met een statement.quote:Op maandag 19 april 2021 11:24 schreef TargaFlorio het volgende:
popcorn.gif
Nog geen spelers die zich uitgesproken hebben?
Dat moet wel. Want als je alleen in de Super League speelt en als bv een Spurs zijnde al 3 jaar achter elkaar in November “uitgespeeld” bent dan denk ik niet dat je veel fans overheid.quote:Op maandag 19 april 2021 11:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er niet alleen een reguliere competitie komt, maar dat daar ook nog wel een enorm gedrocht met lucratieve playoffs aan verbonden wordt.
Misschien zelfs niet eens met traditionele knock-out, maar een best-of-3 systeem ofzo, met een wedstrijd thuis, uit en n in Tokyo of New York.
als het verdienmodel niet leidend was dan kwam die super league er ook nietquote:Op maandag 19 april 2021 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar waarom is het verdienmodel leidend? Het verdienmodel is er alleen voor prestaties: kampioen worden en in Europa zo ver mogelijk komen. Je moet je onvoorwaardelijk solidair verklaren met de andere clubs die niet bij die 12 zitten om dat systeem te redden.
Even eerlijk, als dit bv het toekometplan zal zijn.....wie zou er nou niet genieten van de beste 36 Europese clubs elke week tegen elkaar? Helemaal als Ajax erbij hoort voor ons.quote:Op maandag 19 april 2021 11:01 schreef BookFreak het volgende:
Misschien zou dit het toekomstplan van Super League groep kunnen zijn:
-twee divisies van totaal 36 beste Europese clubs (12 founding, 24 extra)
-de 36 kunnen nooit uit de organisatie
-een divisie heeft 18 clubs die een seizoen spelen
-de 12 founding clubs kunnen niet degraderen naar de tweede divisie
-de 3 slechtste van de 6 roulatie clubs degraderen naar de tweede divisie
-top 3 van de tweede divisie clubs promoveren naar de eerste divisie
-als een founding club 3 jaar achter elkaar eindigd in de degradatiezone dan moeten ze verplicht hooguit een jaar in de tweede divisie
Is dit een logische toekomstplan vd Super League groep (de 12 founding clubs)?
Prima format vind ik dat wel, mooi dat dat er door is.quote:
Ikquote:Op maandag 19 april 2021 11:36 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Even eerlijk, als dit bv het toekometplan zal zijn.....wie zou er nou niet genieten van de beste 36 Europese clubs tegen elkaar?
Gast, niemand gaat in op die luchtfietserij van je. Stop er maar gewoon meequote:Op maandag 19 april 2021 11:36 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Even eerlijk, als dit bv het toekometplan zal zijn.....wie zou er nou niet genieten van de beste 36 Europese clubs tegen elkaar? Helemaal als Ajax erbij hoort voor ons.
Ajax zou wel gek zijn als ze hier niet willen bij aansluiten!
quote:Op maandag 19 april 2021 11:36 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Even eerlijk, als dit bv het toekometplan zal zijn.....wie zou er nou niet genieten van de beste 36 Europese clubs tegen elkaar? Helemaal als Ajax erbij hoort voor ons.
Ajax zou wel gek zijn als ze hier niet willen bij aansluiten!
Gebeurd niet.quote:Op maandag 19 april 2021 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben blij dat er eindelijk serieuze stappen worden gezet om voetbal af te schaffen.
whut whuuuuuut?quote:Op maandag 19 april 2021 11:35 schreef RipCity het volgende:
Geen Mourinho in de Super League.
Die is net ontslagen...
Dat is echt al jaren verleden tijd kan, mag en gebeurt echt niet meer daarom heeft bijvoorbeeld Barcelona echt een probleem. Tijden zijn veranderd.quote:Op maandag 19 april 2021 11:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Welnee, de overheid springt wel weer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |