SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
N de week weer als ik chocolade cake ga makenquote:
Denk dat Fosje nog steeds op F5 zit te rammen in de vorigequote:
Wtf is dit nu weer voor vreemde opmerkingen naar mij toe ? 🤔quote:Op zondag 18 april 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat Fosje nog steeds op F5 zit te rammen in de vorige
Doe nou maar niet zo bijdehand, je had een nieuw topic moeten openen en wel IETS sneller.quote:Op zondag 18 april 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor vreemde opmerkingen naar mij toe ? 🤔
Wat is dan de echte reden dat we zo lang moesten wachten??quote:Op zondag 18 april 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het eerste woordje wat UitStraling kon zeggen. Nog voor mama en papaquote:
Oh is dat zo ??? Wist ik veel...heb nooit de moeite genomen om me in te lezen in de forumetiquette hier ..mea fucking culpaquote:Op zondag 18 april 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo bijdehand, je had een nieuw topic moeten openen en wel IETS sneller.
Trek je er niet te veel van aan, het is weer brompotavondquote:Op zondag 18 april 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Foei stout niet meer doenquote:Op zondag 18 april 2021 20:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh is dat zo ??? Wist ik veel...heb nooit de moeite genomen om me in te lezen in de forumetiquette hier ..mea fucking culpa
Het is een vrij normaal hier op FOK dat degene die de lapo heeft, ook daadwerkelijk het nieuwe topic opent. Zeker in SlowChats is men niet gecharmeerd van lapo-hunters of topickapers..quote:Op zondag 18 april 2021 20:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh is dat zo ??? Wist ik veel...heb nooit de moeite genomen om me in te lezen in de forumetiquette hier ..mea fucking culpa
Oh ok !!! Ik snapte het ff niet..quote:Op zondag 18 april 2021 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trek je er niet te veel van aan, het is weer brompotavond. Je had de laatste post in het vorige topic, waardoor het topic gesloten werd en jij een nieuwe moest openen. En nu zeuren ze dat het te lang duurde
.
Ze wist het niet. Leermomentje, klaarquote:Op zondag 18 april 2021 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een vrij normaal hier op FOK dat degene die de lapo heeft, ook daadwerkelijk het nieuwe topic opent. Zeker in SlowChats is men niet gecharmeerd van lapo-hunters of topickapers..
Idd, nogmaals sorry iedereen, hahahaquote:Op zondag 18 april 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze wist het niet. Leermomentje, klaar
Noemt zichzelf "wellicht de volgende premier"quote:Op zondag 18 april 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow wat een engnek die Nelson.
Als die betrapt wordt in zo’n minder welvarend land wordt ie gewoon levend gevild.
Wie?quote:Op zondag 18 april 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow wat een engnek die Nelson.
Als die betrapt wordt in zo’n minder welvarend land wordt ie gewoon levend gevild.
quote:Op zondag 18 april 2021 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie?![]()
(en wil ik het antwoord op die vraag eigenlijk wel weten?)
Het is nog een best snugger iemand met een totaal verkeerd moraal en psychische kronkel.quote:Op zondag 18 april 2021 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Noemt zichzelf "wellicht de volgende premier"![]()
![]()
En nog even een vergelijkinkje maken met Fortuyn![]()
Zie je helaas vaker. Kijk maar naar Sidney Smeets.quote:Op zondag 18 april 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is nog een best snugger iemand met een totaal verkeerd moraal en psychische kronkel.
Dit is wel heel bijzonder allemaalquote:
Ja jezus godverdomme nog aan toe grmblquote:Op zondag 18 april 2021 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Idd, nogmaals sorry iedereen, hahaha
Ja die wist als advocaat precies wat nog mocht.quote:Op zondag 18 april 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zie je helaas vaker. Kijk maar naar Sidney Smeets.
😂quote:Op zondag 18 april 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus godverdomme nog aan toe grmbl
Ja. Nou. Tjeetje. Moest verboden worden.quote:Op zondag 18 april 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus godverdomme nog aan toe grmbl
Nee, die heb ik hier nog liggen van de vorige 8 zwangerschappenquote:
Ik moest daar wel een beetje aan denken toen @bitterbal het had over het hoofd JZ dat veroordeeld was voor oplichtingquote:Op zondag 18 april 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die wist als advocaat precies wat nog mocht.
Maar eigenlijk is dat toch een beetje normaal wel in die scčne?
Wist u dat.... er in 1837 een bankbiljet uitgegeven is door de Manual Labor Bank in Philadelphia, Pennsylvania, dat later de bijnaam "The Elvis note" kreeg? Here's whyquote:
Op papier wel maar we weten allemaal dat hij met Tupac op een eiland zitquote:
U riep?quote:
Nee weekendquote:Op zondag 18 april 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onderhand wel poezenplaatjetijd?
Ja misschien moet ik ook maar eens een nieuwe fiets gaan kopen of zoquote:Op zondag 18 april 2021 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
M'n vriend is al een tijd op zoek naar een nieuwe auto, maar komt er net pas achter dat private lease inclusief verzekering is (hij was altijd anti private lease omdat hij het zo duur vond als de verzekering ook nog bovenop de prijs zou komen). Er staat straks een Tesla voor de deur, je las het hier voor het eerst.
Model S?quote:Op zondag 18 april 2021 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
M'n vriend is al een tijd op zoek naar een nieuwe auto, maar komt er net pas achter dat private lease inclusief verzekering is (hij was altijd anti private lease omdat hij het zo duur vond als de verzekering ook nog bovenop de prijs zou komen). Er staat straks een Tesla voor de deur, je las het hier voor het eerst.
Die elektrische modellen zijn ook niet goedkoop.quote:Op zondag 18 april 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik ook maar eens een nieuwe fiets gaan kopen of zo
Nee zoiets zou het dan wel worden idd. Met een fietscaravan erbij want ik hou enorm van kamperenquote:Op zondag 18 april 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die elektrische modellen zijn ook niet goedkoop.
Nee denk ook niet dat het nog lang gaat durenquote:Op zondag 18 april 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is voor jou toch geen belemmering om rond deze tijd aan je kussen te ruiken?
Dat is geen caravan, dit is een grafkist op fietsbandenquote:Op zondag 18 april 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zoiets zou het dan wel worden idd. Met een fietscaravan erbij want ik hou enorm van kamperenMaar ja dan ben je minimaal 10k verder
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 april 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk ook niet dat het nog lang gaat duren
mijn kussen ruikt naar snackquote:Op zondag 18 april 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet al hoe mijn kussen ruikt. Morgen maar eens in de was kiepen.
shut up foolquote:Op zondag 18 april 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen caravan, dit is een grafkist op fietsbanden![]()
Das gewoon frituurvet ...quote:
Dwamaquote:Op zondag 18 april 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Kan weer niet slapen.. stomme ijskoffieverslaving
Wacht waarom is dat zo duurquote:Op zondag 18 april 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zoiets zou het dan wel worden idd. Met een fietscaravan erbij want ik hou enorm van kamperenMaar ja dan ben je minimaal 10k verder
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 april 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk ook niet dat het nog lang gaat duren
Doe meequote:
Wakker liggen van een beetje caffeinequote:Op zondag 18 april 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Je neemt zeker gelijk een hele kan?quote:Op zondag 18 april 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat snap ik dus ook nietquote:
Deze avondkwiwi wordt u aangeboden door Jacobs Kaffee.quote:Op zondag 18 april 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Kun je beter gewoon een tweedehands auto kopen en een tent achterin mikkenquote:Op zondag 18 april 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook nietZo'n ding is in de goedkoopste uitvoering 5000 Euro. Extra's zijn DUUR. Het maakt niet eens uit of je voor de e-Bike 2 of 3 duizend rekent. Zat eerst te kijken naar een Widepath. Begit bij 4k. En dan die accessoires.
https://widepathcamper.com/accessories/
Een lappie en 2 stokken: 250
Dikker matrasje, twee kussentjes en een tafelkleedje: 650
Wat je bij de Action voor 15-20 bij elkaar veegt. ZES HONDERD GODDAMN VIJFTIG EURO. doeffnormaaljoh
Of een bestelwagen en gewoon achterin maffen.quote:Op zondag 18 april 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon een tweedehands auto kopen en een tent achterin mikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |