SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
N de week weer als ik chocolade cake ga makenquote:
Denk dat Fosje nog steeds op F5 zit te rammen in de vorigequote:
Wtf is dit nu weer voor vreemde opmerkingen naar mij toe ? 🤔quote:Op zondag 18 april 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat Fosje nog steeds op F5 zit te rammen in de vorige
Doe nou maar niet zo bijdehand, je had een nieuw topic moeten openen en wel IETS sneller.quote:Op zondag 18 april 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor vreemde opmerkingen naar mij toe ? 🤔
Wat is dan de echte reden dat we zo lang moesten wachten??quote:Op zondag 18 april 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het eerste woordje wat UitStraling kon zeggen. Nog voor mama en papaquote:
Oh is dat zo ??? Wist ik veel...heb nooit de moeite genomen om me in te lezen in de forumetiquette hier ..mea fucking culpaquote:Op zondag 18 april 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo bijdehand, je had een nieuw topic moeten openen en wel IETS sneller.
Trek je er niet te veel van aan, het is weer brompotavondquote:Op zondag 18 april 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Foei stout niet meer doenquote:Op zondag 18 april 2021 20:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh is dat zo ??? Wist ik veel...heb nooit de moeite genomen om me in te lezen in de forumetiquette hier ..mea fucking culpa
Het is een vrij normaal hier op FOK dat degene die de lapo heeft, ook daadwerkelijk het nieuwe topic opent. Zeker in SlowChats is men niet gecharmeerd van lapo-hunters of topickapers..quote:Op zondag 18 april 2021 20:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh is dat zo ??? Wist ik veel...heb nooit de moeite genomen om me in te lezen in de forumetiquette hier ..mea fucking culpa
Oh ok !!! Ik snapte het ff niet..quote:Op zondag 18 april 2021 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trek je er niet te veel van aan, het is weer brompotavond. Je had de laatste post in het vorige topic, waardoor het topic gesloten werd en jij een nieuwe moest openen. En nu zeuren ze dat het te lang duurde
.
Ze wist het niet. Leermomentje, klaarquote:Op zondag 18 april 2021 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een vrij normaal hier op FOK dat degene die de lapo heeft, ook daadwerkelijk het nieuwe topic opent. Zeker in SlowChats is men niet gecharmeerd van lapo-hunters of topickapers..
Idd, nogmaals sorry iedereen, hahahaquote:Op zondag 18 april 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze wist het niet. Leermomentje, klaar
Noemt zichzelf "wellicht de volgende premier"quote:Op zondag 18 april 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow wat een engnek die Nelson.
Als die betrapt wordt in zo’n minder welvarend land wordt ie gewoon levend gevild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |