En Norris die zichzelf saboteerde.quote:Op zondag 18 april 2021 17:41 schreef VacaLoca het volgende:
Hamilton had wel veel leven in z'n banden over zeg na zo lang dicht achter anderen. Kou en vochtigheid baan hielp wrs wel.
dat is toch wel een dingetje, maakt een giga fout en kost hem uiteindelijk niksquote:Op zondag 18 april 2021 17:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hamilton kon zn snelle ronde pakken dankzij de DRS van Norris. Nóg zo'n gelukje van hem.
Jupquote:Op zondag 18 april 2021 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Russell wel duidelijk op Ziggo.
Suggereert dat Bottas dit min of meer bewust deed omdat het Russell was.
Maar dat merk je niet als je gewoon alleen kijkt en hier niet meeleest.quote:Op zondag 18 april 2021 17:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Alleen kut dat internet stream zoals F1TV een minuut achterloopt op TV. Ziggo zou het als interactief TV kanaal moeten opnemen in het sport pakket
De winst vind ik niet niks.quote:Op zondag 18 april 2021 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch wel een dingetje, maakt een giga fout en kost hem uiteindelijk niks
Heerlijk. Ik ga het doen.quote:
Je hoorde nog auto's op de achtergrond rijden, dus ik weet niet of er nu nog een andere klasse begonnen is, maar anders is dat interview misschien al anderhalf uur geleden opgenomen, vlak na de rode vlag.quote:Op zondag 18 april 2021 17:44 schreef SiGNe het volgende:
Russel zelfs nu nog woest..![]()
Dat Bottas wel bij Mercedes rijdt en Russel niet zal ook meespelen
Snap ook niet waarom Merc Russel (nog) niet heeft gepromoveerd.quote:Op zondag 18 april 2021 17:44 schreef SiGNe het volgende:
Russel zelfs nu nog woest..![]()
Dat Bottas wel bij Mercedes rijdt en Russel niet zal ook meespelen
Ik heb het niet over de start. Wissel wiel daar verloor hij het.quote:Op zondag 18 april 2021 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
de start was geen fout, Max startte beter
Huilenquote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de start. Wissel wiel daar verloor hij het.
Ze willen geen gedoe zoals destijds met Hamilton en Rosberg.quote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom Merc Russel (nog) niet heeft gepromoveerd.
4e jaar op rijquote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef VacaLoca het volgende:
Zo dat wordt gezellig bij Mercedes als Hamilton zou stoppen en Russell instapt naast Bottas.
Maar vandaag kunnen we vooral ook concluderen weer dat Bottas gewoon eens moet optyfen uit dat tweede stoeltje bij Mercedes
Hamilton zou (net als Schumacher destijds) een veto hebben over wie er naast hem zit.quote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat Bottas de ideale tweede rijder is. Valt Hamilton niet aan.quote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef VacaLoca het volgende:
Zo dat wordt gezellig bij Mercedes als Hamilton zou stoppen en Russell instapt naast Bottas.
Maar vandaag kunnen we vooral ook concluderen weer dat Bottas gewoon eens moet optyfen uit dat tweede stoeltje bij Mercedes
Denk inderdaad niet dat Bottas er dan nog zit.quote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef VacaLoca het volgende:
Zelfs met normale wissel was Verstappen er op het rechte stuk voorbijgereden qua snelheidquote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de start. Wissel wiel daar verloor hij het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |