jij bent geen fan van hem he?quote:Op zondag 18 april 2021 14:37 schreef Sabata het volgende:
Jack lekker laten zitten ook als Kampus geen long covid blijkt te hebben.
des te leuker voor onsquote:Op zondag 18 april 2021 14:34 schreef Mothzor het volgende:
50% droog en 50% zeiknat, dat wordt chaos. Hoop dat het nog wel even door blijft regenen.
Of de helft van de race achter de SC aanhobbelenquote:
Die gruwelijk natte race, volgens mij vorig jaar, in Turkije was ook geen bal aan.quote:Op zondag 18 april 2021 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de helft van de race achter de SC aanhobbelen
Een Verstappen 2020quote:Op zondag 18 april 2021 14:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus hij doet grosjeantje Brazilië 2016
Schuldig uwe edelachtbare. Hij laat niemand uitpraten en schreeuwt overal doorheen als het interessant wordt, zelfs Ho Pin en Doornbos worden hem af en toe zat. Ik kijk de voorbeschouwingen en nabeschouwingen niet vanwege hem en volg nog liever de Oostenrijkse tv zenders ORF en Servus TV. Olav kan ik ondanks zijn vele fouten nog wel hebben, want hij heeft hart voor de zaak. Kampus speelt de rol van domme supporter die een show moet presenteren en per se het mannetje wil uithangen dat alles zou weten, maar eigenlijk nergens verstand van heeft. Jack en ook Bas hebben er geen verstand van, maar zijn goed als presentator en laten mensen die er wel verstand van hebben ook hun punt maken. Rob Kampus is daar te hanig voor.quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 14:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
"Als we zo terug komen, gaan we racen"
Check!quote:Op zondag 18 april 2021 14:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
"Als we zo terug komen, gaan we racen"
Gewoon de fans laten aangeven wanneer de sproeiers aan mogen op het circuitquote:Op zondag 18 april 2021 14:43 schreef SiGNe het volgende:
Paul Ricard moeten ze ook onder water zetten voor de start van de race, die baan heeft de mogelijkheden, de sproeiers zijn onderdeel van het circuit (test-track)
Weet je zeker dat het een spannende race wordt.
Heeft Olav Mol al jaren geleden als idee ingediend bij de FIA.. hopelijk doen ze het dit jaar.
Fan-rainquote:Op zondag 18 april 2021 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon de fans laten aangeven wanneer de sproeiers aan mogen op het circuit
Formula E genotquote:Op zondag 18 april 2021 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 18 april 2021 14:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
Schuldig uwe edelachtbare. Hij laat niemand uitpraten en schreeuwt overal doorheen als het interessant wordt, zelfs Ho Pin en Doornbos worden hem af en toe zat. Ik kijk de voorbeschouwingen en nabeschouwingen niet vanwege hem en volg nog liever de Oostenrijkse tv zenders ORF en Servus TV. Olav kan ik ondanks zijn vele fouten nog wel hebben, want hij heeft hart voor de zaak. Kampus speelt de rol van domme supporter die een show moet presenteren en per se het mannetje wil uithangen dat alles zou weten, maar eigenlijk nergens verstand van heeft. Jack en ook Bas hebben er geen verstand van, maar zijn goed als presentator en laten mensen die er wel verstand van hebben ook hun punt maken. Rob Kampus is daar te hanig voor.
Ik mag alleen kamlhues niet. De rest is best te pruimenquote:Op zondag 18 april 2021 14:45 schreef tja77 het volgende:
Het gehaat op Mol, de smoelsmid en Kampkneus
SMS WATER AAN naar 5050 ¤25,00 p.o.b.quote:Op zondag 18 april 2021 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jack is een warm bad.quote:Op zondag 18 april 2021 14:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
Schuldig uwe edelachtbare. Hij laat niemand uitpraten en schreeuwt overal doorheen als het interessant wordt, zelfs Ho Pin en Doornbos worden hem af en toe zat. Ik kijk de voorbeschouwingen en nabeschouwingen niet vanwege hem en volg nog liever de Oostenrijkse tv zenders ORF en Servus TV. Olav kan ik ondanks zijn vele fouten nog wel hebben, want hij heeft hart voor de zaak. Kampus speelt de rol van domme supporter die een show moet presenteren en per se het mannetje wil uithangen dat alles zou weten, maar eigenlijk nergens verstand van heeft. Jack en ook Bas hebben er geen verstand van, maar zijn goed als presentator en laten mensen die er wel verstand van hebben ook hun punt maken. Rob Kampus is daar te hanig voor.
Omdat Tokkie pa de baas is over de afstandsbediening zeker.quote:Op zondag 18 april 2021 14:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze kijkt al dertig jaar Formule 1 zegt ze.
quote:Op zondag 18 april 2021 14:46 schreef mikieu het volgende:
Ik snap nu de waas op mn glazen bol, was gewoon regen.
4K-tv hebben.quote:Op zondag 18 april 2021 14:49 schreef byah het volgende:
Wat moet je doen om 4K beeld op Ziggo Next te krijgen?
Ze valt me nog best mee. Ze zei uit haarzelf dat de regen RB's strategie met soft/mediums in de war schopt. Dat is al meer inzicht in het spelletje dan 90% van de andere BN'ers die daar aanschuivenquote:
Zo laag ligt die lat.quote:Op zondag 18 april 2021 14:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze valt me nog best mee. Ze zei uit haarzelf dat de regen RB's strategie met soft/mediums in de war schopt. Dat is al meer inzicht in het spelletje dan 90% van de andere BN'ers die daar aanschuiven
sowieso een van de duurste abo's hebbenquote:Op zondag 18 april 2021 14:49 schreef byah het volgende:
En die vraag met andersom rijden net. Goed voorbereid hoor.quote:Op zondag 18 april 2021 14:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze valt me nog best mee. Ze zei uit haarzelf dat de regen RB's strategie met soft/mediums in de war schopt. Dat is al meer inzicht in het spelletje dan 90% van de andere BN'ers die daar aanschuiven
Ach als je vergelijkbare auto's hebt dan is inhalen toch onmogelijk op Imola.quote:Op zondag 18 april 2021 14:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ga je nu een idool van @JanCees belachelijk maken.quote:
Kanaal 14 opzetten.quote:Op zondag 18 april 2021 14:49 schreef byah het volgende:
Dit heb ik gemist denk ik.quote:Op zondag 18 april 2021 14:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En die vraag met andersom rijden net. Goed voorbereid hoor.
doet t hier gewoonquote:
Ze lezen mee!!quote:Op zondag 18 april 2021 14:46 schreef mikieu het volgende:
Ik snap nu de waas op mn glazen bol, was gewoon regen.
Dat lijkt me wat lastiger om tijdens de race te doen, bij een normale regebui is niet meteen de hele baan nat.quote:Op zondag 18 april 2021 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Formule 1 wordt helemaal niet uitgezonden in 4k, hoogstens een 1080 upscale.quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 14:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Formule 1 wordt helemaal niet uitgezonden in 4k, hoogstens een 1080 upscale.
Zelfs 50fps was tot dit jaar teveel
werk aan de auto niet op tijd klaar. Lance 60 tellen voor de limiet pasquote:
auto was niet op tijd klaar voor de formatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |