Voor eeuwig binnenblijven, anders is het een mes in de rug van de zorgquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg.
Ik geloof niet dat deze plaatsen bestaanquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onderdendam-Warffum-Usquert-Middelstum
Het zal je verbazen hoeveel prachtige herenhuizen je tegenkomt!quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat deze plaatsen bestaan
Een onderneming hebben? Mes in de rug van de zorg.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor eeuwig binnenblijven, anders is het een mes in de rug van de zorg
Die heb ik verkocht omdat Spanje --> Nederland.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De De Rosa is nu alweer afgedankt?
De rek is eruit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:58 schreef Slobeend het volgende:
De cijfers zijn slechter dan vorige week maar nu wel versoepelenHet gaat weer nergens over.
Ayolt Kloosterboer stond zondagavond speciaal de avondklok te breken om de terugkomst van Ajax in Amsterdam te filmenquote:Op dinsdag 20 april 2021 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Henrik-Willem Hofs is speciaal afgereisd naar het CBG om te vertellen over het Janssen vaccin wat iedereen al wist.
Maar de vaccinatiecijfers worden elke week beter en relevanter. Het voelt wel voorbarig, maar het effect van de versoepelingen gaan onze helden in de zorg pas over 2-3 weken merken en dan zijn ze hopelijk net weer aan het leegstromen. Volgens mij is dat een beetje de inschatting die gemaakt is.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:58 schreef Slobeend het volgende:
De cijfers zijn slechter dan vorige week maar nu wel versoepelenHet gaat weer nergens over.
Het is allemaal stompzinnig populisme.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Juíst versoepelen voor het perspectief.
Ik ben dit best wel met jen eens.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is allemaal stompzinnig populisme.
Het is wel een groot risico. Durven ze dat ergens anders in de EU?quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar de vaccinatiecijfers worden elke week beter en relevanter. Het voelt wel voorbarig, maar het effect van de versoepelingen gaan onze helden in de zorg pas over 2-3 weken merken en dan zijn ze hopelijk net weer aan het leegstromen. Volgens mij is dat een beetje de inschatting die gemaakt is.
Dat was ook legendarische TV inderdaadquote:Op dinsdag 20 april 2021 17:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ayolt Kloosterboer stond zondagavond speciaal de avondklok te breken om de terugkomst van Ajax in Amsterdam te filmen
quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik mag straks nog even, nadat ik mijn belastingcentjes weer heb verdiend
Het is een puur politiek besluit zegt Aura Timen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar de vaccinatiecijfers worden elke week beter en relevanter. Het voelt wel voorbarig, maar het effect van de versoepelingen gaan onze helden in de zorg pas over 2-3 weken merken en dan zijn ze hopelijk net weer aan het leegstromen. Volgens mij is dat een beetje de inschatting die gemaakt is.
HWH bij het bekend worden dat de cafés dicht zouden gaan vorig jaarquote:Op dinsdag 20 april 2021 17:08 schreef Szura het volgende:
Beste ooit vond ik Ardy Stemerding die in de avond van de couppoging tegen Erdogan op pad was gestuurd naar wat kebabzaken in Rotterdam om reacties van Turkse Nederlanders te halen.
Opvallend is echter dat er in de leeftijdsgroep van 60 tot 80 jaar een stabilisatie van het aantal positieve tests te zien is. En bij 80-plussers is een verdere daling zichtbaar (-11 procent). Ongetwijfeld houdt dit alles verband met de vaccinatiecampagne die steeds meer op stoom komt.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Juíst versoepelen voor het perspectief.
Je hebt natuurlijk wel landen die momenteel vrij slecht gaan en ook de restaurants toch al open hebben en dergelijke. Hongarije en andere voorbeeldlanden. Dat is in zekere zin 'durven', maar toch niet iets om je aan te spiegelenquote:Op dinsdag 20 april 2021 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is wel een groot risico. Durven ze dat ergens anders in de EU?
Geen EU, maar Zwitserland versoepelt met een R van 1,14quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is wel een groot risico. Durven ze dat ergens anders in de EU?
Nog een klap!quote:Nederland is het enige land van de Europese Unie waar het aantal verkeersdoden in de periode 2010-2020 is gestegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog een klap!Komt door al die oudjes die niet om kunnen gaan met elektrische fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klap in het gezicht van mensen die wél normaal kunnen fietsen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat vinden wij van een fietshelmplicht?
Als het mensen de auto in jaagt ben je nog verder van huis.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Betutteling!!!quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is een gokje, inoognemende waar het kabinet op stuurt zou ik deze ook wel durven nemen. (Ik zou alleen anders sturen, maar dat geheel terzijde.)quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, denk je? Ze hadden 8 maart ook al 31 maart genoemd, tegen alle adviezen in waren ze sowieso wel met datums aan het strooien. Maar zou wel kunnen ja, dat ze zichzelf toch teveel tegen de muur hebben gezet om nog onder 28 april uit te komen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is een gokje, inoognemende waar het kabinet op stuurt zou ik deze ook wel durven nemen. (Ik zou alleen anders sturen, maar dat geheel terzijde.)
Onderschat ook niet hoe belangrijk het gat is dat ze voor zichzelf gegraven hebben. Eerst 21 april droppen, de gigantische OPHEF en daling van steun toen dat weer doorgestreept moest worden, de nieuwe blunder 28 april te noemen. Voorspelbare woedende reacties op de koppen dat het ook wel eens half mei kon worden volgens Rutte.
Als die 21 april niet, zeer ongelukkig, was uitgelekt, dan had het kabinet nog een week of twee à drie gewacht. Zonder twijfel.
Ja, opzich wel.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:02 schreef Felagund het volgende:
Zijn jullie blij dat we binnenkort weer dingen mogen?
Ik voel er weinig bij moet ik zeggen. Deze maatregelen maken niet echt het verschil. Avondklok eraf is wel erg mooi, wellicht op een weekenddag een terrasje.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:02 schreef Felagund het volgende:
Zijn jullie blij dat we binnenkort weer dingen mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |