De slag moet nog beginnen en jij spreekt al van een begrafenis. Volgens mij hebben we een enthousiasteling te pakken.quote:Op maandag 19 april 2021 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik het goed begrijp kunnen we het voetjebal nu definitief begraven? Een heuglijke dag.
quote:Op maandag 19 april 2021 02:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De slag moet nog beginnen en jij spreekt al van een begrafenis. Volgens mij hebben we een enthousiasteling te pakken.
Tijd om me in te lezen in het Eritrese wielrennen, denk ik.quote:
Amanuel en Natnael gaan schroeien in de Tour of the Alps.quote:Op maandag 19 april 2021 02:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tijd om me in te lezen in het Eritrese wielrennen, denk ik.
Ter info: ik heb het voetjebal al begraven, gecremeerd, geresomeerd en de schaarse overblijfselen uitgestrooid over een niet nader te noemen Duits riviertje.quote:Op maandag 19 april 2021 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik het goed begrijp kunnen we het voetjebal nu definitief begraven? Een heuglijke dag.
quote:Op maandag 19 april 2021 08:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi argument waarom voetbal geen sport is.
Dit moet bijna wel een door Maurice bedachte false flag zijn om weer sympathie voor hem te kweken.quote:
Zou de meerderheid de referentie kennen denk je?quote:Op maandag 19 april 2021 09:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit moet bijna wel een door Maurice bedachte false flag zijn om weer sympathie voor hem te kweken.
Hebben wel veel geld.quote:Op maandag 19 april 2021 09:55 schreef VoMy het volgende:
Ik snap het niet. Arsenal en AC Milan zijn toch geen topclubs?
Ze zijn er al wel een tijd mee bezig, en de UEFA heeft al vrij grote concessies gedaan.quote:Op maandag 19 april 2021 09:55 schreef Felagund het volgende:
Die supercompetitie in het voetbal, dat is gewoon een dreigmiddel om meer macht te krijgen voor die topclubs in bijvoorbeeld de Champions League? Ik denk niet dat ze het echt gaan doorzetten.
Het probleem van de UEFA die concessies doet, is dat je steeds verder de tunnel in gaat richting de supercompetitie. Als ze de Champions League 'gewoon' enkel voor de kampioenen hadden gehouden, of in ieder geval met veel minder geborgde plekken voor de 'topclubs', dan waren naar die topclubs ook niet al die jaren steeds meer en meer geld gestroomd. In principe vergroot de UEFA met elke concessie de kloof tussen de potentiële Super Leagueclubs en de clubs die dat niet zijn. Gevolg is dat de Superleague steeds dichterbij komt.quote:Op maandag 19 april 2021 10:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze zijn er al wel een tijd mee bezig, en de UEFA heeft al vrij grote concessies gedaan.
Op zich is "meer geld" wel een vrij zwaarwegend argument in het voetbal (of eigenlijk in de sport (of eigenlijk in het hele leven)) dus ik zou het niet willen uitsluiten.
Enige optie is een plan die juist andere kant op gaat. Betere verdeling van gelden over CL/EL/Conference. Je schikt je er maar in. Ga je toch Super League in, dan geen nationale competitie en geen EK/WK/OS voor de spelers.quote:Op maandag 19 april 2021 10:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het probleem van de UEFA die concessies doet, is dat je steeds verder de tunnel in gaat richting de supercompetitie. Als ze de Champions League 'gewoon' enkel voor de kampioenen hadden gehouden, of in ieder geval met veel minder geborgde plekken voor de 'topclubs', dan waren naar die topclubs ook niet al die jaren steeds meer en meer geld gestroomd. In principe vergroot de UEFA met elke concessie de kloof tussen de potentiële Super Leagueclubs en de clubs die dat niet zijn. Gevolg is dat de Superleague steeds dichterbij komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |