Als hij langer moet kauwen is dat wel beter voor de spijsverteringquote:Op maandag 19 april 2021 08:16 schreef RedFever007 het volgende:
Net even bekeken, het is dus weer exact dezelfde rommel die hij emgaat vloggen maar aan langer. Dus 5 minuten kijken naar Braddie die een hamburger opvreet![]()
Sneu > sneuer > sneust > Braddie
Zielig > zieliger > zieligst > Bradge
Goed punt! En kan hij nog meer voedsel verorberen want hij heeft meer tijd dus wordt hij alleen maar vetter en vetterquote:Op maandag 19 april 2021 08:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als hij langer moet kauwen is dat wel beter voor de spijsvertering
Van langzaam eten ga je juist voller zitten. En dus minder eten.quote:Op maandag 19 april 2021 08:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Goed punt! En kan hij nog meer voedsel verorberen want hij heeft meer tijd dus wordt hij alleen maar vetter en vetter
Dat gun ik hem niet.quote:Op maandag 19 april 2021 07:58 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb me weer aangemeld en op dat bellllleeeehetje gedrukt.
Jullie ook?
Hoe kom jij eigenlijk aan die link?quote:Op zondag 18 april 2021 23:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
HIJ IS ER WEER HOOR
https://www.youtube.com/channel/UCJ3ev66qTkJGlI2yM7n5Cjw
Hoezo afgeven? ik geniet er juist vanquote:Op maandag 19 april 2021 09:13 schreef pferdfahrer het volgende:
Het is toch echt sneu gesteld met je dat je hier continue moet gaan afgeven op een kerel die gewoon wat wilt vloggen. Je kan ook gewoon niet kijken en door gaan met je leven.
De obsessie van sommige users met die gozer, zoals m'n romaneukertjesmaat @:Dven al aangeeft.
Tuurlijk kerel, telkens open je er topics over. Als je hem wilt pijpen, vraag het dan gewoon.quote:Op maandag 19 april 2021 09:18 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Hoezo afgeven? ik geniet er juist van
klbscquote:Op maandag 19 april 2021 09:18 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan die link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |