Haten op Enzo knolquote:Op zaterdag 17 april 2021 23:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Dit niet doen
tis niet niveau enzo knol ofzo, ik volg kanalen die er toe doen, trend zetters, mensen die weten hoe de wereld werkt (waar ze datzelf niet doen![]()
)
Enzo Knol begon toen hij helemaal niets hadquote:Op zondag 18 april 2021 10:15 schreef FlippingCoin het volgende:
De gemiddelde vlogger is een passieloos lui zwijn die geen zin heeft om te werken en zo wat geld binnen hoopt te harken.
Nou fantastisch.quote:Op zondag 18 april 2021 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enzo Knol begon toen hij helemaal niets had
8 jaar later heef hij een villa van 1mil, een lambo van 300k, 2 motors een porsch van zo´n 100k.
Gewoon door elke dag z´n leven te filmen.
Hij liever dan ik, vind het maar kansloos om je hele leven op internet te gooien. Maar ik kan echt niet wachten tot de dag dat het internet er voor een paar maanden uitligt. Al die paupervloggertjes en influencers plegen en masse hopelijk zelfmoord dan.quote:Op zondag 18 april 2021 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
8 jaar later heef hij een villa van 1mil, een lambo van 300k, 2 motors een porsch van zo´n 100k.
Zal wel niet snel gebeuren dat het internet plots voor dagen/weken (laat staan maanden) er uit ligt.quote:Op zondag 18 april 2021 22:35 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hij liever dan ik, vind het maar kansloos om je hele leven op internet te gooien. Maar ik kan echt niet wachten tot de dag dat het internet er voor een paar maanden uitligt. Al die paupervloggertjes en influencers plegen en masse hopelijk zelfmoord dan.
HIJ IS ER WEER HOORquote:Op zaterdag 17 april 2021 23:39 schreef Banaanvragen het volgende:
"vanaf nu iedere dag een vlog"
24 hours later...
"This channel does not exist."
GVD gast
Wat een personagequote:Op zondag 18 april 2021 23:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
HIJ IS ER WEER HOOR
https://www.youtube.com/channel/UCJ3ev66qTkJGlI2yM7n5Cjw
Het verschil met enzo knol is echter, dat het hoofdonderwerp van dit topique het nu al 6 jaar doet ofzo en nog steeds op 0 staat.quote:Op zondag 18 april 2021 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
800 subscribers weg tyfen en niemand weet waaromquote:Op zondag 18 april 2021 23:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
HIJ IS ER WEER HOOR
quote:Op zondag 18 april 2021 23:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
HIJ IS ER WEER HOOR
Dat heeft ie echt al 8x gedaanquote:Op zondag 18 april 2021 23:39 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
800 subscribers weg tyfen en niemand weet waarom
Jawel joh. Laten we het hem vragen in de volgende stream. Als dat nog komt tenminste, was best wel goudquote:Op maandag 19 april 2021 00:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja videos verwijderd, maar niet zijn hele kanaal!
Ja ik ga zeker vragen in de stream. Maar wat is dit nou voor onzinverhaal in zijn nieuwe filmpje op zn nieuwe kanaal? Er gaat echt niks veranderen hoor hahahaquote:Op maandag 19 april 2021 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jawel joh. Laten we het hem vragen in de volgende stream. Als dat nog komt tenminste, was best wel goud
Hij gaat dezelfde shit doen met betere gear en langere filmpjes. Mooi manquote:Op maandag 19 april 2021 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker vragen in de stream. Maar wat is dit nou voor onzinverhaal in zijn nieuwe filmpje op zn nieuwe kanaal? Er gaat echt niks veranderen hoor hahaha
In het begin van het filmpje zegt ie al dat het een impuls was om zijn oude kanaal te verwijderen, met dat impulsieve zijn we binnen een week weer terug bij af en hebben we weer gezellige filmpjes over dingen als Big Brotherquote:Op maandag 19 april 2021 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij gaat dezelfde shit doen met betere gear en langere filmpjes. Mooi man
IS DIT SERIEUS EEN VRAAG DIE JE MOET STELLEN GAST?quote:Op maandag 19 april 2021 07:58 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb me weer aangemeld en op dat bellllleeeehetje gedrukt.
Jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |