Blokker, ijzerwarenwinkel, hangmattenzaak, whatever. Inwisselbaar want het was een voorbeeld.quote:Op zondag 18 april 2021 09:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blokker is buiten corona al amper rendabel. En leuk dat jij dat wil, maar andere mensen willen weer iets anders.
Ik vind het fijn als ik een afspraak heb dat het minder druk is en ik direct geholpen word. Daarnaast zal zo'n zaak meer gerichtere klanten binnenkrijgen en minder random dagjesvolk die tijd kosten maar niets kopen.
Oh en:![]()
Een zeer klein groepje mensen kan zich om medische redenen niet laten vaccineren. Daar moet een oplossing voor komen. Maar de rest van de mensen die zich laat vaccineren doet dit om bullshit-redenen (geloof, angst voor bijwerkingen). Als je het virus echt wilt indammen, dan ontkom je niet aan een vaccinatieplicht wat in mijn ogen volstrekt legitiem is.quote:Op zondag 18 april 2021 09:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja, ik zou me morgen laten vaccineren als het kan. Maar het is wel echt ernstig hoe ze mensen die niet willen vaccineren om wat van reden ook maximaal aan het uitsluiten zijn.
Je hebt straks echt geen leven meer als je niet die spuit neemt.
Het is geen wedstrijd afgunstig zijn of vergelijking van zeuren of niet zeurenquote:Op zondag 18 april 2021 09:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Anderzijds waren de winkels in eerste golf gewoon open in Nederland in tegenstelling tot de rest van Europa. Winkeliers moeten niet zeuren, ze moesten als laatste dicht en gaan als eerste weer open. Bovendien zijn 99% van de producten gewoon online te bestellen.
Tijd om wat sponsoren of artiesten te gaan mailen waar ze mee bezig zijn dus.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:24 schreef Haags het volgende:
Met 538 de zorg geminacht
61.674 ondertekeningen
Dit gaat KOEKOEK hard.
Virus hoeft helemaal niet ingedamd. Doen we bij talloze andere infectieziekten ook nietquote:Op zondag 18 april 2021 09:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Een zeer klein groepje mensen kan zich om medische redenen niet laten vaccineren. Daar moet een oplossing voor komen. Maar de rest van de mensen die zich laat vaccineren doet dit om bullshit-redenen (geloof, angst voor bijwerkingen). Als je het virus echt wilt indammen, dan ontkom je niet aan een vaccinatieplicht wat in mijn ogen volstrekt legitiem is.
Je hebt toch ook die beelden gezien van volle Actions, volle bouwmarkten en die hele chaos omtrent Black Friday?quote:Op zondag 18 april 2021 09:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd afgunstig zijn of vergelijking van zeuren of niet zeuren
Het gaat om virusbestrijding. In hoeverre helpt winkelsluiting hierin? Is dit maar marginaal? Weegt het risico op tegen de baten?
Open met die handel, en anders retegoed verantwoorden van sluiting.
Ja verplicht het dan, nu wordt er elke keer allemaal bullshit verzonnen van "hee je hoeft je niet te vaccineren, het staat je vrij".quote:Op zondag 18 april 2021 09:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Een zeer klein groepje mensen kan zich om medische redenen niet laten vaccineren. Daar moet een oplossing voor komen. Maar de rest van de mensen die zich laat vaccineren doet dit om bullshit-redenen (geloof, angst voor bijwerkingen). Als je het virus echt wilt indammen, dan ontkom je niet aan een vaccinatieplicht wat in mijn ogen volstrekt legitiem is.
Afschieten dit. En wel direct.quote:Op zondag 18 april 2021 00:23 schreef maan_man het volgende:
Ik heb niet het hele wetsvoorstel testbewijzen doorgeploeterd, maar ik kwam dit tegen:
[..]
En wat staat er verder in de memorie van toelichting?
[..]
Niet te geloven! Denken ze echt dat dit voor zoete koek wordt geslikt? Geen indirecte verplichting. Jij kunt gewoon niet normaal meedoen aan de samenleving als je niet gevaccineerd bent. De enige optie die je hebt is iedere twee dagen ¤ 7,50 op tafel leggen en vrij nemen om naar een teststraat te gaan. Dat is geen duurzame oplossing als je geen vaccin wil.
Zekerquote:Op zondag 18 april 2021 09:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je hebt toch ook die beelden gezien van volle Actions, volle bouwmarkten en die hele chaos omtrent Black Friday?
quote:Op zondag 18 april 2021 09:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is wel het minste waar ik last van heb. Spullen ophalen, laten bezorgen of soms een afgespraak om in alle rust te shoppen is echt relaxed. Mag zo wel blijven.
Liegen, bedriegen en excuses verzinnen. Daar is hij goed in.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hugo’s plannen zijn een klap in het gezicht van de samenleving.
Het virus indammenquote:Op zondag 18 april 2021 09:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ga maar ergens wonen waar dit normaal is dan. Doei.quote:Op zondag 18 april 2021 09:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als je de kans op vaccinresistente virusmutaties wilt verkleinen moet je het virus gewoon indammen. Dus een vaccinatieplicht en een verbod op reizen naar buiten de EU tot 2025 zijn hierbij zeer gewenst. Niemand wil immers een nieuwe lockdown.quote:Op zondag 18 april 2021 09:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Virus hoeft helemaal niet ingedamd. Doen we bij talloze andere infectieziekten ook niet
Die man hoort zelf een verplichting te krijgen. Te blijven in een klein kamertje met rvs sanitair, klein bed en een stalen deur.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:57 schreef maan_man het volgende:
[..]
Yep, testen is geen verplichting je kan altijd thuis een dvd kijken.
Waarom mogen winkels dan wel open en bioscopen, restaurants en sportscholen dan niet? Voor winkels heb je online-alternatieven, voor bioscopen, restaurants en sportscholen niet.quote:Op zondag 18 april 2021 10:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker
Dat kun je prima op andere manieren reguleren dan alles maar rücksichtslos dicht of alleen op een minimaal vier uur van tevoren ingeschoten afspraak.
Wat jij noemt zijn excessen, geen standaard drukte
De redenen waarom mensen zich niet laten vaccineren zijn 9 van de 10 keer bullshit-redenen en daarom zijn deze mensen een gevaar voor de volksgezondheid.quote:Op zondag 18 april 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga maar ergens wonen waar dit normaal is dan. Doei.
'Je hoeft niet te leven'quote:Op zondag 18 april 2021 00:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja is zelfs een filmpje van, werd hier gepost. Echt bizar hoe doorgedraaid die gast is.
[ twitter ]
Je hoeft niet naar het theater, je hoeft niet naar het restaurant...Je hoeft niet naar buiten na 2100.
Jij bepaalt niet voor een ander wat een bullshit reden is.quote:Op zondag 18 april 2021 10:10 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De redenen waarom mensen zich niet laten vaccineren zijn 9 van de 10 keer bullshit-redenen en daarom zijn deze mensen een gevaar voor de volksgezondheid.
Je wilt echt geen long-covid krijgen en een half jaar in revalidatie zitten. Daarom moet corona zoveel mogelijk worden ingedamd door vaccinaties en reisverboden naar failed states als India en Brazilië.quote:Op zondag 18 april 2021 10:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het virus indammen![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen Ebola.
Dat de media dit niet al massaal hebben opgepakt...quote:Op zondag 18 april 2021 00:44 schreef MoreDakka het volgende:
Dat is heel erg maar ik vind het al heel bijzonder vervelend dat de pleuris niet uit breekt bij het voorstellen van een indirecte testplicht. Daar is Hugo helemaal niet subtiel over, ook gezien zijn belachelijke dvd-opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |