abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2021 @ 16:44:39 #226
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199180964
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:31 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Dat doet hij echt heel aardig.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_199183118
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:31 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Fantastisch _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_199184597
twitter

Geweldige speler. Laat maar komen. Mooi een voetballer naast Sangare op het middenveld.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 april 2021 @ 21:37:27 #229
842 Zorro
Z
pi_199185031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]

Geweldige speler. Laat maar komen. Mooi een voetballer naast Sangare op het middenveld.
Bovendien is die nu van wereldklasse want in Premier League gespeeld.
Tenminste dat hoor ik altijd bij de ex PL spelers die naar ajax gaan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199185432
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:37 schreef Zorro het volgende:

[..]

Bovendien is die nu van wereldklasse want in Premier League gespeeld.
Tenminste dat hoor ik altijd bij de ex PL spelers die naar ajax gaan.
Ik klik eens op dit topic om te kijken hoe er gereageerd wordt op het Pröpper gerucht en het gaat weer over ajax.
pi_199186089
quote:
[ twitter ]

Houd op hoor. Die gast is wat, 29 ofzo? Daar mag je dan minimaal 8 miljoen voor lappen en de restwaarde is 0,0.
pi_199186118
Lekkere scouts hebben we toch altijd. Van die geblesseerde middelmatige ex-spelers terughalen. Ginkel zal ook wel weer een extra seizoen krijgen.

Misschien is het alweer tijd om Bruma, Isimat oh en wacht! REKIK terug te halen :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:32:38 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199186164
Vloet in de spits
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:33:32 #234
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_199186181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Intint het volgende:

[..]

Ik klik eens op dit topic om te kijken hoe er gereageerd wordt op het Pröpper gerucht
Tuurlijk joh :)
Dit, dus.
  dinsdag 27 april 2021 @ 23:07:01 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199186762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:30 schreef RipCity het volgende:
Lekkere scouts hebben we toch altijd. Van die geblesseerde middelmatige ex-spelers terughalen. Ginkel zal ook wel weer een extra seizoen krijgen.

Misschien is het alweer tijd om Bruma, Isimat oh en wacht! REKIK terug te halen :')
Die Ronaldo was ook wel een goede, zou dat niks zijn? En komt Rijkaard nu wel als we hem Spotify-premium geven op kosten van de club?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 27 april 2021 @ 23:23:02 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199186996
quote:
[ twitter ]

qua type wel met je eens, alleen amper gevoetbald dit seizoen, dat kan wel link zijn
pi_199190056
quote:
[ twitter ]

Prima speler gevonden altijd. Wat mij betreft ook niet erg om een oudere speler terug te halen. Zeker niet als jongere spelers daardoor beter worden.

Ik lees overal dat Malen, Dumfries en Ihattaren vertrekken en dat er ook een grote kans is dat Rosario vertrekt.
Voor Malen en Ihattaren moet wat teruggehaald worden. Wanneer je echter een voorhoede hebt met Gapko, Zahavi, Madueke en Götze en als back-ups heb je Maxi Romero, Vertessen en mogelijk Fofana ligt hier niet de prioriteit. Die ligt weldegelijk op het middenveld hebben we gemerkt dit seizoen. Dan lijkt Pröpper met een prima aanvulling.

Ik zou centraal achterin en op de backposities wel wat versterking willen zien. Ik zou er Teze niet weghalen aangezien ik vind dat hij het geweldig doet. Maar je kunt niet met een rechterkant Teze - Sambo de competitie in. Dus daar zal De Jong zich op gaan focussen. Hoop ik tenminste. Een goede rechtsback en een back-up centrale verdediger en linksback.

Mijn voorkeur zou toch uitgaan naar een 4-3-3

Drommel
RB - Teze - Boscagli - Max
Sangaré - Pröpper - Götze
Madueke - Zahavi - Gakpo

Waar Sangaré de sloper is, Pröpper de passer is en Götze tussen de linies beweegt.
  woensdag 28 april 2021 @ 10:42:03 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199190150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Prima speler gevonden altijd. Wat mij betreft ook niet erg om een oudere speler terug te halen. Zeker niet als jongere spelers daardoor beter worden.

Ik lees overal dat Malen, Dumfries en Ihattaren vertrekken en dat er ook een grote kans is dat Rosario vertrekt.
Voor Malen en Ihattaren moet wat teruggehaald worden. Wanneer je echter een voorhoede hebt met Gapko, Zahavi, Madueke en Götze en als back-ups heb je Maxi Romero, Vertessen en mogelijk Fofana ligt hier niet de prioriteit. Die ligt weldegelijk op het middenveld hebben we gemerkt dit seizoen. Dan lijkt Pröpper met een prima aanvulling.

Ik zou centraal achterin en op de backposities wel wat versterking willen zien. Ik zou er Teze niet weghalen aangezien ik vind dat hij het geweldig doet. Maar je kunt niet met een rechterkant Teze - Sambo de competitie in. Dus daar zal De Jong zich op gaan focussen. Hoop ik tenminste. Een goede rechtsback en een back-up centrale verdediger en linksback.

Drommel
Madueke - Zahavi - Gakpo

Waar Sangaré de sloper is, Pröpper de passer is en Götze tussen de linies beweegt.
dat ziet er goed uit al denk ik dat je dit seizoen ook verder was gekomen met een 4-3-3 maar daar zal Schmidt het niet mee eens zijn
pi_199190547
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat ziet er goed uit al denk ik dat je dit seizoen ook verder was gekomen met een 4-3-3 maar daar zal Schmidt het niet mee eens zijn
Koffiedik kijken inderdaad. Een goede trainer past zich aan, aan de omstandigheden. Daar heb ik Schmidt nog niet heel vaak op kunnen betrappen.
pi_199190784
quote:

[..]

Drommel
Madueke - Zahavi - Gakpo

Het is geen geweldenaar, maar zet die Svensson daar neer voor 2 jaar totdat Sambo er klaar voor is.
pi_199191079
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:32 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Het is geen geweldenaar, maar zet die Svensson daar neer voor 2 jaar totdat Sambo er klaar voor is.
Ik vind Svensson een hele matige speler. Die Japanner die daar rondloopt vind ik veel beter.
  woensdag 28 april 2021 @ 12:04:08 #242
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199191160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik vind Svensson een hele matige speler. Die Japanner die daar rondloopt vind ik veel beter.
Sugawara? Neejoh. Dat is echt de minste speler daar. Kun je echt beter Svensson hebben, maar die wil naar het buitenland volgens mij.
pi_199191592
waarom linken ze PSV nou altijd met oud spelers ? Zo'n Pröpper ook weer.... Hebben ze bezuinigd op de scouts?
U MAD?
  woensdag 28 april 2021 @ 12:55:45 #244
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199191780
quote:

[..]

Drommel
Madueke - Zahavi - Gakpo

Götze en Zahavi blijven?
Hoop oprecht dat Gakpo blijft, zou eeuwig zonde zijn als die al vertrekt.
pi_199191844
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:55 schreef tja77 het volgende:

[..]

Götze en Zahavi blijven?
Hoop oprecht dat Gakpo blijft, zou eeuwig zonde zijn als die al vertrekt.
Nooit te voorspellen wie er gaat en wie er blijft, maar hoop dat ze beiden blijven.

Laten we vooral hopen dat Rosario vertrekt.
pi_199192090
quote:

KARIM REKIKI KARIM REKIK!
  woensdag 28 april 2021 @ 18:10:20 #247
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_199195181
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
waarom linken ze PSV nou altijd met oud spelers ? Zo'n Pröpper ook weer.... Hebben ze bezuinigd op de scouts?
Als de aanbevelingen van de scouts Bruma en Baumgartl zijn dan haal die oude meuk maar terug. Weet je wat je krijgt.
Dit, dus.
pi_199195897
quote:

Isimat die kwam ik toevallig pasgeleden tegen bij een livescore van een MLS wedstrijd. Speelt daar sinds vorig jaar al voor een club. Ik dacht Kansas City... maar weet het niet meer ;( (niet dat het belangrijk is, maar toch).
U MAD?
pi_199195914
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als de aanbevelingen van de scouts Bruma en Baumgartl zijn dan haal die oude meuk maar terug. Weet je wat je krijgt.
Zahavi en Max zijn anders prima aankopen gebleken. Je weet waar ik op doel. Elke speler die bij PSV vertrekt komt een paar seizoen later minimaal een keer op de 'te kopen' lijstjes voorbij.
U MAD?
pi_199199889
quote:
99s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

KARIM REKIKI KARIM REKIK!

Zelden zo gelachen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')