Dat doet hij echt heel aardig.quote:
Bovendien is die nu van wereldklasse want in Premier League gespeeld.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Geweldige speler. Laat maar komen. Mooi een voetballer naast Sangare op het middenveld.
Ik klik eens op dit topic om te kijken hoe er gereageerd wordt op het Pröpper gerucht en het gaat weer over ajax.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bovendien is die nu van wereldklasse want in Premier League gespeeld.
Tenminste dat hoor ik altijd bij de ex PL spelers die naar ajax gaan.
Houd op hoor. Die gast is wat, 29 ofzo? Daar mag je dan minimaal 8 miljoen voor lappen en de restwaarde is 0,0.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Geweldige speler. Laat maar komen. Mooi een voetballer naast Sangare op het middenveld.
Tuurlijk johquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik klik eens op dit topic om te kijken hoe er gereageerd wordt op het Pröpper gerucht
Die Ronaldo was ook wel een goede, zou dat niks zijn? En komt Rijkaard nu wel als we hem Spotify-premium geven op kosten van de club?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:30 schreef RipCity het volgende:
Lekkere scouts hebben we toch altijd. Van die geblesseerde middelmatige ex-spelers terughalen. Ginkel zal ook wel weer een extra seizoen krijgen.
Misschien is het alweer tijd om Bruma, Isimat oh en wacht! REKIK terug te halen
qua type wel met je eens, alleen amper gevoetbald dit seizoen, dat kan wel link zijnquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Prima speler gevonden altijd. Wat mij betreft ook niet erg om een oudere speler terug te halen. Zeker niet als jongere spelers daardoor beter worden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
dat ziet er goed uit al denk ik dat je dit seizoen ook verder was gekomen met een 4-3-3 maar daar zal Schmidt het niet mee eens zijnquote:Op woensdag 28 april 2021 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima speler gevonden altijd. Wat mij betreft ook niet erg om een oudere speler terug te halen. Zeker niet als jongere spelers daardoor beter worden.
Ik lees overal dat Malen, Dumfries en Ihattaren vertrekken en dat er ook een grote kans is dat Rosario vertrekt.
Voor Malen en Ihattaren moet wat teruggehaald worden. Wanneer je echter een voorhoede hebt met Gapko, Zahavi, Madueke en Götze en als back-ups heb je Maxi Romero, Vertessen en mogelijk Fofana ligt hier niet de prioriteit. Die ligt weldegelijk op het middenveld hebben we gemerkt dit seizoen. Dan lijkt Pröpper met een prima aanvulling.
Ik zou centraal achterin en op de backposities wel wat versterking willen zien. Ik zou er Teze niet weghalen aangezien ik vind dat hij het geweldig doet. Maar je kunt niet met een rechterkant Teze - Sambo de competitie in. Dus daar zal De Jong zich op gaan focussen. Hoop ik tenminste. Een goede rechtsback en een back-up centrale verdediger en linksback.
Mijn voorkeur zou toch uitgaan naar een 4-3-3
Drommel
RB - Teze - Boscagli - Max
Sangaré - Pröpper - Götze
Madueke - Zahavi - Gakpo
Waar Sangaré de sloper is, Pröpper de passer is en Götze tussen de linies beweegt.
Koffiedik kijken inderdaad. Een goede trainer past zich aan, aan de omstandigheden. Daar heb ik Schmidt nog niet heel vaak op kunnen betrappen.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ziet er goed uit al denk ik dat je dit seizoen ook verder was gekomen met een 4-3-3 maar daar zal Schmidt het niet mee eens zijn
Het is geen geweldenaar, maar zet die Svensson daar neer voor 2 jaar totdat Sambo er klaar voor is.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima speler gevonden altijd. Wat mij betreft ook niet erg om een oudere speler terug te halen. Zeker niet als jongere spelers daardoor beter worden.
Ik lees overal dat Malen, Dumfries en Ihattaren vertrekken en dat er ook een grote kans is dat Rosario vertrekt.
Voor Malen en Ihattaren moet wat teruggehaald worden. Wanneer je echter een voorhoede hebt met Gapko, Zahavi, Madueke en Götze en als back-ups heb je Maxi Romero, Vertessen en mogelijk Fofana ligt hier niet de prioriteit. Die ligt weldegelijk op het middenveld hebben we gemerkt dit seizoen. Dan lijkt Pröpper met een prima aanvulling.
Ik zou centraal achterin en op de backposities wel wat versterking willen zien. Ik zou er Teze niet weghalen aangezien ik vind dat hij het geweldig doet. Maar je kunt niet met een rechterkant Teze - Sambo de competitie in. Dus daar zal De Jong zich op gaan focussen. Hoop ik tenminste. Een goede rechtsback en een back-up centrale verdediger en linksback.
Drommel
Madueke - Zahavi - Gakpo
Waar Sangaré de sloper is, Pröpper de passer is en Götze tussen de linies beweegt.
Ik vind Svensson een hele matige speler. Die Japanner die daar rondloopt vind ik veel beter.quote:Op woensdag 28 april 2021 11:32 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het is geen geweldenaar, maar zet die Svensson daar neer voor 2 jaar totdat Sambo er klaar voor is.
Sugawara? Neejoh. Dat is echt de minste speler daar. Kun je echt beter Svensson hebben, maar die wil naar het buitenland volgens mij.quote:Op woensdag 28 april 2021 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Svensson een hele matige speler. Die Japanner die daar rondloopt vind ik veel beter.
Götze en Zahavi blijven?quote:Op woensdag 28 april 2021 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Drommel
Madueke - Zahavi - Gakpo
Nooit te voorspellen wie er gaat en wie er blijft, maar hoop dat ze beiden blijven.quote:Op woensdag 28 april 2021 12:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Götze en Zahavi blijven?
Hoop oprecht dat Gakpo blijft, zou eeuwig zonde zijn als die al vertrekt.
KARIM REKIKI KARIM REKIK!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:30 schreef RipCity het volgende:
Lekkere scouts hebben we toch altijd. Van die geblesseerde middelmatige ex-spelers terughalen. Ginkel zal ook wel weer een extra seizoen krijgen.
Als de aanbevelingen van de scouts Bruma en Baumgartl zijn dan haal die oude meuk maar terug. Weet je wat je krijgt.quote:Op woensdag 28 april 2021 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
waarom linken ze PSV nou altijd met oud spelers ? Zo'n Pröpper ook weer.... Hebben ze bezuinigd op de scouts?
Isimat die kwam ik toevallig pasgeleden tegen bij een livescore van een MLS wedstrijd. Speelt daar sinds vorig jaar al voor een club. Ik dacht Kansas City... maar weet het niet meerquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:30 schreef RipCity het volgende:
Zahavi en Max zijn anders prima aankopen gebleken. Je weet waar ik op doel. Elke speler die bij PSV vertrekt komt een paar seizoen later minimaal een keer op de 'te kopen' lijstjes voorbij.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als de aanbevelingen van de scouts Bruma en Baumgartl zijn dan haal die oude meuk maar terug. Weet je wat je krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |