Zeker als je bedenkt dat Aziaten over het algemeen wel respectvol zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki wel een grote mond voor zo’n klein ventje
Japanners ja, veel andere Aziatische landen not so muchquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat Aziaten over het algemeen wel respectvol zijn.
Behalve dat Mazepin sucked.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:45 schreef Rianne84 het volgende:
Ik kan niks concluderen uit deze training
Rijdersfoutje kan altijd. Zolang het training is mag/kan iedereen snap oversteer hebbenquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:44 schreef Evenstar het volgende:
Blijft wel apart om de Mercedes te zien glijden. Rijden echt niet meer op rails zoals de vorige jaren.
Ja tuurlijk, maar zo'n foutje is eerder gemaakt als je auto niet op rails rijdt. Hebben nu in 2 weekenden al meer foutjes gezien van ze dan in een heel jaar voor mijn gevoel. Lewis rijdt ook nerveuzer. Dat zag je vorig jaar echt nauwelijks.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rijdersfoutje kan altijd. Zolang het training is mag/kan iedereen snap oversteer hebben
Red Bull geeft Max vleugels.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:45 schreef Rianne84 het volgende:
Ik kan niks concluderen uit deze training
Of een snickers, hij is zichzelf nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |