SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter zei je? Donderdag wordt het niet warmer dan 8 graden en daarna blijft het laag in de tien zitten. Tot MEI.
😒quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter zei je? Donderdag wordt het niet warmer dan 8 graden en daarna blijft het laag in de tien zitten. Tot MEI.
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij zegt leukere dingenquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?
Good for youquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie na volgende week ook temperaturen van 16 en 17 graden?
Je moet toch binnen blijven? Van wie?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou vandaag zeker geen weercijfer tien geven. Ja op een schaal van 0 tot 20 misschienLeuk hoor, zonnetje, en droog is ook fijn. Maar het is gewoon veel en veel te koud. Daardoor heb je er eigenlijk niet veel aan. Je moet toch binnen blijven en warm aangekleed blijven.
Ik ga zo gewoon in een vestje naar buiten hoorquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou vandaag zeker geen weercijfer tien geven. Ja op een schaal van 0 tot 20 misschienLeuk hoor, zonnetje, en droog is ook fijn. Maar het is gewoon veel en veel te koud. Daardoor heb je er eigenlijk niet veel aan. Je moet toch binnen blijven en warm aangekleed blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |