Nijmegenarenquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
Overigens wel humor. Moet dus als Nijmegenaar om naar Feyenoord-Vitesse te kunnen gaan op zaterdagmiddag mezelf laten testen bij het gelredome.
HUGOED
Support your local teamquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
Overigens wel humor. Moet dus als Nijmegenaar om naar Feyenoord-Vitesse te kunnen gaan op zaterdagmiddag mezelf laten testen bij het gelredome.
HUGOED
Rotterdamse ouders, dus dat zat er vanaf het begin af aan al niet echt in.quote:
Maar NEC’ers moeten dus ook naar het gelredome.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:55 schreef raptorix het volgende:
Ach ja je kunt altijd nog naar N.E.C natuurlijk, daar kun je zelfs bij een topper 15 meter afstand tussen de mensen houden
Oei kom je daar in je N.E.C. shirt, zit daar net een hardcore Vitesse supporter met zo een teststokquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar NEC’ers moeten dus ook naar het gelredome.
Wat grappig is, toen vroeger nog feesten gehouden werden in de Rijnhal in Arnhem (en toen voetbalshirts nog mochten op die feesten), was één kant van Nijmegen, inclusief NEC shirts. In het hol van de leeuw.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oei kom je daar in je N.E.C. shirt, zit daar net een hardcore Vitesse supporter met zo een teststok
Piet vond het toch al niks.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true
ach, met zijn allen in de trein, gasten zijn tegen alles bestand.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat reizen is natuurlijk ook allemaal super handig om besmettingen tegen te gaan.
Die locatie in Almere is trouwens echt ergens in de middle of nowhere. Zou ik de hele stad door moeten reizenquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:38 schreef raptorix het volgende:
Dit zijn trouwens de lokaties:
[ code verwijderd ]
Besef svp dat de maatregelen waar iedereen mee te maken heeft, zelfs het handen wassen en de mondkapjes alleen zin hebben voor een zeer kleine groep, voor de rest zijn er alleen maar nadelen aan verbonden, zijn ze overbodig, en mogelijk zelfs contraproductief.quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:18 schreef Tijn het volgende:
Wat zou jij doen om mensen te motiveren besmettingen te voorkomen?
Wat een locatie inderdaadquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die locatie in Almere is trouwens echt ergens in de middle of nowhere. Zou ik de hele stad door moeten reizen
tja, we hebben nog geen vleugje Frans bloed, anders gingen we wel staken/protesterenquote:Op zaterdag 17 april 2021 11:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik heb het stuk nu vrijwel helemaal gelezen en ik denk dat Craig Mazin, de regisseur van de serie 'Chernobyl', hier een prachtige serie van zou kunnen maken waarbij de betrokken Nederlandse bestuurders probleemloos en ook volledig terecht net zo incompetent en corrupt neergezet kunnen worden als hun tegenhangers in de serie over de Sovjet kernramp.
Het is een ronduit verbijsterend stuk. Je weet dat incompetentie hoogtij viert onder Nederlandse bestuurders, maar je verbaast je er iedere keer weer over dat die incompetentie nóg ernstiger vormen aanneemt dat je al verwacht had. Ik hou mijn hart vast voor het Nederland na nóg eens tien jaar vvd regime, dan is er echt niets meer over van het eens zo prettige land aan de Noordzee.
Met hooikoorts heb je sowieso al een verstoord immuunsysteem. Kan nooit helemaal goed zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:24 schreef Simmertje het volgende:
Heb echt het idee dat mijn hooikoorts dit jaar vele malen erger is dan de jaren daarvoor. Toch iets te maken met een verslechterd immuunsysteem?
quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik hoop toch niet dat ze die groep mensen gaan gebruiken om straks de conclusie te trekken dat reizen echt heel erg onverantwoord is de komende maandenquote:Op zaterdag 17 april 2021 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
het is zo geen vakantie.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ze die groep mensen gaan gebruiken om straks de conclusie te trekken dat reizen echt heel erg onverantwoord is de komende maandenGranted, er zijn best wat mensen die op zo'n manier op vakantie gaan (verder niks mis mee overigens), maar er zijn zoveel verschillende soorten vakanties. Dit soort vakanties zijn natuurlijk wel de beste weg om toch besmet te raken. Allemaal ''gevangen'' op een resort, dus je bent vrij vaak bij elkaar (en toch een bepaald type volk als ik de foto's en video's zo zag). Echt wat anders dan een gezinnetje die in een huisje op de alpen gaat zitten zeg maar.
Toch vraag ik me af hoe die mensen besmet kunnen raken. Uitvoerig getest vooraf en tijdens de vakantie. Personeel daar zal ook hetzelfde ondergaan.. je komt het resort niet af.. hoe dan?quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ze die groep mensen gaan gebruiken om straks de conclusie te trekken dat reizen echt heel erg onverantwoord is de komende maandenGranted, er zijn best wat mensen die op zo'n manier op vakantie gaan (verder niks mis mee overigens), maar er zijn zoveel verschillende soorten vakanties. Dit soort vakanties zijn natuurlijk wel de beste weg om toch besmet te raken. Allemaal ''gevangen'' op een resort, dus je bent vrij vaak bij elkaar (en toch een bepaald type volk als ik de foto's en video's zo zag). Echt wat anders dan een gezinnetje die in een huisje op de alpen gaat zitten zeg maar.
Voor sommigen zal het best als een vakantie aanvoelen.quote:
Incubatietijd?quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af hoe die mensen besmet kunnen raken. Uitvoerig getest vooraf en tijdens de vakantie. Personeel daar zal ook hetzelfde ondergaan.. je komt het resort niet af.. hoe dan?
quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |