Eigenlijk vrijwel alles.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:04 schreef chratnox het volgende:
Waarom is het de realiteit? Wat is er nu anders ten opzichte van vorige maand of de maand ervoor toen je hier nog kwam en tegen de negatieve berichten in ging?
quote:Op zaterdag 17 april 2021 03:04 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)vervraagd~a594f3b2b/
Groot stuk over de faalhazen van de GGD. Aanrader.
Is Geert al ontploft?quote:‘Makkelijk’ te achterhalen uitbraken worden volgens verschillende medewerkers eerder opgepakt. Contactonderzoeker Brenda: ,,Nadat een boete voor een Utrechts restaurant de media haalde, is daar zelfs op geproost. Met één ‘voorbeeldcasus’ wilde de GGD iedereen bangmaken. De burgemeester kwam zelfs kijken hoe goed contactonderzoekers dat in kaart brachten. Maar bruiloften met allochtonen werden genegeerd, vanwege taalproblemen.’’
Dan is het geen droge, maar een productieve hoestquote:Op zaterdag 17 april 2021 04:03 schreef cherrycoke het volgende:
eeeen dan word je half bezweet wakker, het voelt alsof er een 300 kilo olifant op mijn borst zit, raar slijm en een droge hoest.
[ afbeelding ]
![]()
Mooi stuk. Met veel interesse gelezen tijdens deze lange, saaie nachtdienst!quote:Op zaterdag 17 april 2021 03:04 schreef trein2000 het volgende:
Mooi weer 10 minuten kapotquote:Op zaterdag 17 april 2021 04:25 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Mooi stuk. Met veel interesse gelezen tijdens deze lange, saaie nachtdienst!
Arts-assistent op een corona IC op het moment. Maar 's nachts is het over het algemeen rustig, wanneer de patiënten 'stabiel' zijn. Hoeft pas iets echt te doen wanneer er eentje gaat spoken of er een nieuwe opname is.quote:Op zaterdag 17 april 2021 04:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mooi weer 10 minuten kapot
Saai? Geen coronadrukte of doe je iets anders?
Ah zo. Nou, veel succes en ook een beetje sterkte dan!quote:Op zaterdag 17 april 2021 04:36 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Arts-assistent op een corona IC op het moment. Maar 's nachts is het over het algemeen rustig, wanneer de patiënten 'stabiel' zijn. Hoeft pas iets echt te doen wanneer er eentje gaat spoken of er een nieuwe opname is.
Ik hoef geen sterkte hoor, vind het leuk wat ik doe, en doe het met plezier! Maar toch bedankt:)quote:Op zaterdag 17 april 2021 04:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah zo. Nou, veel succes en ook een beetje sterkte dan!
Net klaagde je nog over saai... Wispelturig figuurquote:Op zaterdag 17 april 2021 04:41 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik hoef geen sterkte hoor, vind het leuk wat ik doe, en doe het met plezier! Maar toch bedankt:)
Ik ben eerder dan raptorixquote:
Goh, je verwacht het niet he.quote:Vrijdag zei een woordvoerder van de Heineken Experience al dat ze daar ,,totaal niet uitverkocht'' waren. Toen was nog niet de helft van de 750 tickets verkocht. De Heineken Experience doet mee aan het experiment om de overheid te ondersteunen in onderzoek naar testbereidheid voor evenementen ,,maar de testbereidheid voor een museum of een dagje uit lijkt nogal laag''.
Madame Tussauds in Amsterdam verkocht 20 procent van de kaarten voor de pilotdag en doet daarom niet meer mee aan nieuwe pilotdagen. En in Madurodam merken ze dat testlocaties in de buurt vol zitten. Dat werkt belemmerend, zo zei een woordvoerder.
Mijn eerste reactie toen ik las over het testen vooraf was: hier moeten we niet aan mee willen werken, dit moet falen!quote:Op zaterdag 17 april 2021 06:43 schreef Drekkoning het volgende:
Als mensen ruim 15k neertikken voor een plekje op een oranjefeest, hoef je niet de illusie te hebben dat die ¤7,50 gaat zorgen voor lege terrassen
Man man manquote:Op zaterdag 17 april 2021 03:04 schreef trein2000 het volgende:
quote:Het stoort bron- en contactonderzoekers nog het meest dat zij aangespoord worden om te constateren dat patiënten het virus ‘thuis’ opliepen. Paul: ,,Er werd gezegd: zet maar ‘thuis’ neer als waarschijnlijke besmettingslocatie. Terwijl het net zo goed op iemands werk kon zijn. Bij ‘thuis’ kun je simpel vaststellen dat partner en kind niks hebben. En op naar het volgende dossier.’’ Brenda vult aan: ,,Als ik de premier op persconferenties hoor zeggen dat de meeste besmettingen thuis plaatsvinden, denk ik: ja ja... Die gegevens zijn helemaal niet betrouwbaar.’’
De achtergrond van heel veel statistiek vindt op deze manier plaatsquote:
Daarom baseer ik me op de enige feitelijke getallen van deze crisis: Die van de ziekenhuizen, besmettingsgetallen zijn wel het allerminst relevant.quote:Op zaterdag 17 april 2021 07:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De achtergrond van heel veel statistiek vindt op deze manier plaatsmooi hè, getallen.
Er zijn meer zaken overgeheveld naar de gemeenten. Wordt nog leuk als daar bekend wordt wat voor puinhoop daar is.quote:Op zaterdag 17 april 2021 03:04 schreef trein2000 het volgende:
Kappen met die onzin dus, nu het nog kan. Maar de testvriendjes van Hugo zullen wel een clausule hebben dat ze gewoon doorgaan om het geld lekker naar hun te schuivenquote:
Beetje scheve vergelijking. Een groot evenement als 538 Oranjedag is toch wel iets anders dan een terrasbezoek, wat vaak toch spontaan gebeurt. Die spontane bezoekers ben je kwijt omdat ze eerst door een hoepel moeten springen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 07:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie toen ik las over het testen vooraf was: hier moeten we niet aan mee willen werken, dit moet falen!
En toen las ik over die absurde prijzen voor een 538 ticket en wist direct dat mensen staan te trappelen om zich te laten testen voor een terrasje of museum (waar volgens mij de besmettingskans echt zero is).
We zijn gek geworden.
Ben benieuwd wat ze er allemaal weer omheen gaan verzinnen. 🤣🙄quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 2 dagen en we mogen hier weer, buurlanden niet blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |