De leeftijdscategorie 60-70 is ook nog nauwelijks gevaccineerd, vooral 65-70 nietquote:Op zaterdag 17 april 2021 14:39 schreef raptorix het volgende:
Wat echt heel vervelend is is dat 50-60 op dit moment relatief hard stijg, 60-70 daalt ook niet echt
60-70 gaan ze nu mee beginnen. M'n pa van 66 krijgt hem vandaag. Effect natuurlijk over aantal wekenquote:Op zaterdag 17 april 2021 14:39 schreef raptorix het volgende:
Wat echt heel vervelend is is dat 50-60 op dit moment relatief hard stijg, 60-70 daalt ook niet echt
[ afbeelding ]
Mjah het vervelende is ook dat de groep 50-60 zich vaak wat meer onbezorgd waant, daarnaast is het een behoorlijk grote cohort namelijk 3 miljoen tegenover 2 miljoen 60-70, deze toename baart me zorgen en hier zou men actief naar moeten handelen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
60-70 gaan ze nu mee beginnen. M'n pa van 66 krijgt hem vandaag. Effect natuurlijk over aantal weken
Dat is de verloren generatiequote:Op zaterdag 17 april 2021 14:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah het vervelende is ook dat de groep 50-60 zich vaak wat meer onbezorgd waant, daarnaast is het een behoorlijk grote cohort namelijk 3 miljoen tegenover 2 miljoen 60-70, deze toename baart me zorgen en hier zou men actief naar moeten handelen.
1 persoon betaalt 15k toch? Lijkt geen goede basis om te extrapoleren.quote:Op zaterdag 17 april 2021 06:43 schreef Drekkoning het volgende:
Als mensen ruim 15k neertikken voor een plekje op een oranjefeest, hoef je niet de illusie te hebben dat die ¤7,50 gaat zorgen voor lege terrassen
Is er überhaupt een leeftijdscategorie die daalt? Het stijgt over de hele linie of blijft gelijk, toch?quote:
70+ is al goed naar beneden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is er überhaupt een leeftijdscategorie die daalt? Het stijgt over de hele linie of blijft gelijk, toch?
Wat voor mensen zijn dat, wel testen en niet thuisblijven.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Rotterdam heeft natuurlijk al heel veel besmettingen gehad.
Vooral onder allochtonen.
Mijn ouders worden morgen ook getest omdat mensen op visite zijn geweest die positief getest waren en het hebben verzwegen.
Combinatie van achterlijke schaamtecultuur en idioten die denken dat het voor hen mee valt dus stelt het niks voor.
Dit terwijl ze zwaar in de risicogroep zitten en over 10 dagen het pfizer vaccin krijgen.
Ik vind het de equivalent van verzwijgen dat je aids hebt en geen voorbehoedsmiddelen gebruiken.
Gewoon grove nalatigheid en dood door schuld op ze minst als het fout af loopt.
Als ik naar je tabelletje kijk, was het begin april ook rond 220, net als nu. Daartussen wel een beetje gestegen naar ~240 en nu weer terug op 220. Hopelijk zet die trend door dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
7 gemeentes met 0 besmettingen
3 gemeentes met 1 besmettingen
35 gemeentes met 2-4 besmettingen
66 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
quote:Het is zaterdag 17 april 2021. Tot vanmorgen 10:00 uur zijn er 8336 nieuwe besmettingen vastgesteld. Dat zijn er 610 minder dan gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |