Gasten willen zelf bepalen wanneer ze ontbijten. Of het wordt in de keuken gezet of ze gaan buiten de deur.quote:
Ja ik zou deze ook het eerste kiezen, nog losnvan de prijs.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:14 schreef monkyyy het volgende:
Mooi dit, zit heel veel historie in zo'n kasteel
Met de prijzen die ik bij B&B zie langskomen, maar ook die ik zie als ik een hotel zoek heb ik echt geen enkele reden om in een B&B te gaan slapen voor een hotelprijs.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:14 schreef Ole het volgende:
Moet er zelf niet aan denken öm met andere gasten of de gastheer/ vrouw te ontbijten. Maar ik zou dan ook eerder hotel boeken met ontbijtbuffet van 8 tot 12
Als je eens wat anders wil, is zo'n boot wel een keer leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:14 schreef Ole het volgende:
Moet er zelf niet aan denken öm met andere gasten of de gastheer/ vrouw te ontbijten. Maar ik zou dan ook eerder hotel boeken met ontbijtbuffet van 8 tot 12
Je snap het programma niet zo te zien... Het is geen fooi, er is geen fooi...quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:
Typisch Nederlands kutprogramma ook hè? Vijf euro fooi geven en dan heel tevreden zijn over je generositeit.
101% van de vraagprijs.
Geef dan gewoon geen fooi.
Dat kwam toch omdat de anderen geen "fooi" gegeven hadden?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:
Typisch Nederlands kutprogramma ook hè? Vijf euro fooi geven en dan heel tevreden zijn over je generositeit.
101% van de vraagprijs.
Geef dan gewoon geen fooi.
Wat vooral jammer is, is dat ze op voorhand weten wat de kamer eigenlijk moet kosten....quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je snap het programma niet zo te zien... Het is geen fooi, er is geen fooi...
Dat dus idd....quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:25 schreef NightDancert het volgende:
250 piek betalen om opgevouwen te liggen op een boot en dan ook nog zelf je ontbijt moeten bereiden
Voor hetzelfde bedrag heb je ook een riante hotelkamer met een superluxe ontbijt.
Zou wel goede tv opleveren, ook heel gênant voor sommige B&B eigenaren waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat vooral jammer is, is dat ze op voorhand weten wat de kamer eigenlijk moet kosten....
Dat is een element dat ze er eens uit zouden moeten slopen.
Laat mensen maar geven wat ze een kamer en ontbijt waard vinden, ze hebben allemaal zelf een B&B, dus een prima referentiekader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |