abonnement Unibet Coolblue
pi_199041484
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:18 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Bij de loting wel volgens mij (die waren ook spontaan volgens mij).

Toen in Shine a Light was er dat gekke onderonsje met Graham en dat was heel vreemd ook gewoon.
De loting was ik vergeten ja, sorry, dat was een stuk beter.
Ik doelde op dat met Graham Norton inderdaad.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 april 2021 @ 15:31:36 #27
163650 Greys
pi_199041516
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:04 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Ik ben daar eerlijk gezegd ook wat gereserveerd in. De grappen van Chantal werden vorig jaar niet heel goed ontvangen volgens mij.
Niet te veel, maar één lossig lollig intervalletje mag er wel in hoor. Zelfs als het ietwat cringe zou worden, dat hoort gewoon bij het Songfestival. :D En met bv iets als het zingen van Ja Ja Ding Dong kan volgens mij weinig mis gaan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199041554
Ik kan me nog herinneren dat Chantal zei dat ze tijdens Europe Shine a Light het ingetogen wilden houden wbt grappen omdat het virus en de golf aan doden destijds nog vers waren. En de allocation draw was met oa ambtenaren van de gemeente strak in het pak, waardoor het nogal stijf aanvoelde.

Maar ik denk ook dat ze voor de grote show wel wat luchtigers zullen doen, zoals Chantal ooit voor TVOH een lollig introductiefilmpje had opgenomen. Mss iets zoals laatst in de TV kantine? :)
pi_199042228
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 april 2021 14:59 schreef Em31 het volgende:
Humor, songfestival en Nederland, be careful what you wish for.
Geen humor om te lachen, maar een show die zichzelf iets minder serieus neemt zou wel leuk zijn. Het lijkt nu zo overblown te worden, Glennis op de Erasmusbrug, Davina op de Deltawerken, Teach In op Hotel New York... het enige wat nog ontbreekt is Hans Klok op de Euromast.
  zaterdag 17 april 2021 @ 17:16:34 #30
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199042430
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Geen humor om te lachen, maar een show die zichzelf iets minder serieus neemt zou wel leuk zijn. Het lijkt nu zo overblown te worden, Glennis op de Erasmusbrug, Davina op de Deltawerken, Teach In op Hotel New York... het enige wat nog ontbreekt is Hans Klok op de Euromast.
Over Hans Klok gesproken... als ze hier maar niet ook met goochelaars aan gaan komen _O- Dat kwam imo zo debiel over in Tel Aviv
pi_199042837
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Geen humor om te lachen, maar een show die zichzelf iets minder serieus neemt zou wel leuk zijn. Het lijkt nu zo overblown te worden, Glennis op de Erasmusbrug, Davina op de Deltawerken, Teach In op Hotel New York... het enige wat nog ontbreekt is Hans Klok op de Euromast.
Ja ik hoop het ook, maar vraag me af of het gebeurt. Dan moet het echt een opening ofzo zijn van de presentatoren of toch iets met de nummers uit de film.
pi_199043629
Ik heb er ook helemaal niet meer bij stil gestaan dat onze presentatoren ook kunnen zingen, minus Nikkie (?). Als ze iets gaan doen, hoop ik dat ze semi 1 zingend en swingend openen. Zet direct maar die feestelijke noot. Ze zouden zich al zingend en met veel humor kunnen introduceren. Dan heb je meteen op een leuke manier een kennismaking met onze hosts. Ik vind dat na een jaar van afwezigheid, het ESF spectaculair geopend moet worden.
~The present is all there is~
pi_199044011
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 april 2021 14:59 schreef Em31 het volgende:
Humor, songfestival en Nederland, be careful what you wish for.
Wat?



[ Bericht 5% gewijzigd door ijs_beer op 17-04-2021 19:46:22 (plaatje geresized, da's beter voor ons allemaal :+) ]
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 19:48:59 #34
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199044083
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 13:54 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ja, het wordt nu allemaal nogal Marco Borsato, heb ik het idee. Heel bombastisch, zonder knipoog. Dat is misschien wel lachwekkend, maar op de verkeerde manier.
Als iets humoristisch gaan doen, dan kan ik me wel voorstellen dat ze dat nog niet communiceren? Want juist de verrassing ervan is vaak al de helft van het leuke eraan.

Da's toch anders dan met zo'n water-act. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199044087
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Geen humor om te lachen, maar een show die zichzelf iets minder serieus neemt zou wel leuk zijn. Het lijkt nu zo overblown te worden, Glennis op de Erasmusbrug, Davina op de Deltawerken, Teach In op Hotel New York... het enige wat nog ontbreekt is Hans Klok op de Euromast.
Ik denk dat de organisatie een zo mooi en memorabel programma wil maken, met heel veel indrukwekkende items. Dat zal ongetwijfeld positief ontvangen worden. Maar het ESF is ook de show van bitterhapjes en de (meer dan) nodige alcoholische versnaperingen en ondanks “music first” gewoon en juist een show voor simpel vermaak om commentaar op te geven.

Tegen de tijd dat de grootste intervalact komt, is de kijker moe en aangeschoten en heeft die al naar culturele hoogstandjes zitten kijken als zingende Moldavische ijsjes, een vreemde Noor met vleugels en een Nederlander die zijn liefde voor broccoli bezingt. Dan mag er ook best iets lolligs komen voor de puntentelling.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 april 2021 @ 20:29:22 #36
163650 Greys
pi_199044674
Komt er echt wel in. Weet het bijna zeker. Alleen wat @ijs_beer zegt geloof ik ook, dat ze niet gaan aankondigen 'wij gaan iets grappigs doen'. Dat moet een beetje verrassend blijven. Komt goed. Ik voel het aan m'n power of water!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 17 april 2021 @ 22:36:24 #37
87554 Cee
Welluk?
pi_199047188
In de podcast van Aran vertelt Sietse dat ze geen gescripte grappen doen. Als er grappen worden gemaakt, moet dat spontaan gebeuren (iets wat Chantal wel durft/kan), maar van die lollig bedoelde een-tweetjes staan er niet in.

En ik denk eerlijk gezegd dat er met de intervalacts die nu bekend zijn weinig ruimte meer is om er nog een grappig intermezzo bij te doen, vooral omdat ze er op gebrand zijn de intervals niet net als in Tel Aviv een eeuwigheid te laten duren.
pi_199047666
Thekla Reuten heeft een klein stukje beeld gedeeld

https://www.instagram.com/p/CNxMuQVF7bH/?igshid=175oezah2mzqr
  zaterdag 17 april 2021 @ 23:07:40 #39
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_199047774
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:01 schreef Em31 het volgende:
Thekla Reuten heeft een klein stukje beeld gedeeld

https://www.instagram.com/p/CNxMuQVF7bH/?igshid=175oezah2mzqr
Wow. Dat ziet er goed uit zeg. Ik denk echt dat ik de hele ESF huil van blijdschap en trots.
Just do it »
pi_199048035
Is Snollebollekes al aangekondigd met van links naar rechts?

Lijkt mij nog steeds echt fantastisch, met allemaal Nederlanders in de zaal. Hossen en stampen hoort immers ook bij de Nederlandse cultuur :P
pi_199048128
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:07 schreef Niels93 het volgende:

[..]

Wow. Dat ziet er goed uit zeg. Ik denk echt dat ik de hele ESF huil van blijdschap en trots.
Ik denk dat het eerst ook zo gek gaat zijn dat het écht hier is :D O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 april 2021 @ 18:56:22 #43
163650 Greys
pi_199060062
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:18 schreef Meridiaan het volgende:
Is Snollebollekes al aangekondigd met van links naar rechts?

Lijkt mij nog steeds echt fantastisch, met allemaal Nederlanders in de zaal. Hossen en stampen hoort immers ook bij de Nederlandse cultuur :P
Met alleen zitplaatsen wordt dat misschien wel wat lastig. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 april 2021 @ 21:40:18 #44
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_199062875
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:01 schreef Em31 het volgende:
Thekla Reuten heeft een klein stukje beeld gedeeld

https://www.instagram.com/p/CNxMuQVF7bH/?igshid=175oezah2mzqr
Super gaaf zeg
  maandag 19 april 2021 @ 08:58:55 #45
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199066076
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 23:01 schreef Em31 het volgende:
Thekla Reuten heeft een klein stukje beeld gedeeld

https://www.instagram.com/p/CNxMuQVF7bH/?igshid=175oezah2mzqr
Ah, wordt er een nieuwe Arcade clip opgenomen?
:o)
  maandag 19 april 2021 @ 12:49:12 #46
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199068852
Pieter Gabriel geeft aan dat zijn openingsnummers nog vetter gaat worden.

quote:
Wat dacht je toen vorig jaar het songfestival werd afgelast?

,,Ik had het wel zien aankomen. Toen het EK voetbal en andere evenementen werden afgelast, dacht ik: 'Dan gaat het songfestival vast ook niet door.' Ik begreep het wel: veiligheid voor alles. En ik had er wel vertrouwen in dat het dit jaar wel door zou gaan. Afgelopen september hoorde ik dat ik in mei inderdaad mag draaien. Heel tof, dat ik dit dus alsnog mag doen."

Draai je dezelfde track als afgelopen jaar gepland was?

,,Ja, maar ik heb wel wat aanpassingen gedaan. Ik heb het nummer nog vetter gemaakt. Daar had ik nu extra tijd voor."

Binnenkort starten de repetities. Waar moet jij op letten?

,,Ik hoef nergens speciaal op te letten, ik ga gewoon lekker mijn ding doen. Bij het produceren moest ik wel opletten dat het nummer 'loopbaar' is, want ik draai tijdens de vlaggenparade, als de afgevaardigden van de deelnemende landen het podium opkomen. Verder wil ik mensen verbinden en jong en oud moet het nummer tof vinden."

Wat ga je draaien?

,,Dat kan ik niet zeggen, maar het is een remix van een wereldwijd bekend nummer van Nederlandse bodem."

Bij het Songfestival mag publiek aanwezig zijn. Wat vind je daarvan?

,,Supertof, het geeft extra sfeer."

Wat is het grootste live publiek dat je tot nu toe hebt gehad?

,,Achtduizend man, dat was tijdens het Baggerfestival in Sliedrecht. Daar draaide ik vier jaar geleden, toen ik 12 jaar was."
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  maandag 19 april 2021 @ 20:39:20 #47
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_199075635
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:29 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

De loting was ik vergeten ja, sorry, dat was een stuk beter.
Ik doelde op dat met Graham Norton inderdaad.
die Norton is gewoon een ... laat ik het netjes houden.. over the hill getild arrogant ventje als het om ESC gaat.. of ik snap zijn humor niet? :?
... en huiver mee
pi_199086604
Ik gok zo dat Ilse er nog bij komt
quote:
Als hij moet kiezen voor Waylon of Ilse, kiest de organisator zonder twijfel voor Ilse. "Zonder haar hadden we nu niet het songfestival in Rotterdam gehad. Zij heeft Duncan naar voren geschoven, zij heeft Duncan gecoacht. Doet dat nog steeds. En daar verdient ze de complimenten en de credits voor. Zonder Ilse hadden we hier niet gezeten om over het songfestival in Rotterdam te praten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-veel-te-lang-duren
pi_199139024


[ Bericht 100% gewijzigd door Mlita op 24-04-2021 17:54:02 ]
pi_199153693
twitter


Zo te zien wordt bij het optreden van Duncan ook met Augmented Reality gewerkt O+
Wordt sws wel een super editie met allemaal technische snufjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')