Nice. Met de serveersters van de Wynn erbij hoop ik voor je.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:50 schreef asco het volgende:
[..]
Toevalligerwijs wel oa poker toernooitje.
Nee, in Heerlen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Nice. Met de serveersters van de Wynn erbij hoop ik voor je.
Zodra het weer en de temperatuur mee gaat doen zal dit in het hele land gaan gebeuren. Daar heb je dan geen promotie meer voor nodig.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:52 schreef Discombobulate het volgende:
Gezellig hoor in Leeuwarden. Hilarisch dat mensen nog steeds denken dat we dit vol gaan houden. Ik geef ze groot gelijk. Gratis Fieldlab idd. Mooie controlegroep: niet getest.
Denk laten lopen. Dat worden anders beste rellen. Zijn aardig fanatieke hooligans namelijk die Cambuur lui.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:55 schreef trein2000 het volgende:
Maar burgemeester Buma laat het lopen? Of heeft ie al gereageerd?
Nog niet. Hij had alleen her en der wat camera´s op laten hangen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:55 schreef trein2000 het volgende:
Doe ik ook lekker mee.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:54 schreef asco het volgende:
[..]
Zodra het weer en de temperatuur mee gaat doen zal dit in het hele land gaan gebeuren. Daar heb je dan geen promotie meer voor nodig.
Er zijn weinig Europese landen waar in de ziekenhuizen patiënten worden vastgebonden als ze geintubeerd worden omdat er geen sedatives meer zijn om te geven.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:55 schreef Discombobulate het volgende:
Overigens doet Brazilië het niet veel slechter dan sommige Europese landen als je de data corrigeert. Zoveelste media hype weer.
Zit aan de vrijmiboquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:55 schreef trein2000 het volgende:
Dat is heel wat anders, dat weet ik. Ik heb het over de epidemie daar.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn weinig Europese landen waar in de ziekenhuizen patiënten worden vastgebonden als ze geintubeerd worden omdat er geen sedatives meer zijn om te geven.
Ik dacht aan oranjekoekquote:
Gewoon die mensen hun feest laten vierenquote:Op vrijdag 16 april 2021 23:07 schreef trein2000 het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)koningsdag~b68336e3/
Halsema vreest voor het kampioenschap van Ajax
En als Vitesse dit weekend de beker wint kan het in Arnhem ook wel eens mis gaan.
Wat zegt hij? Dat de lockdown niet opgeheven mag worden?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:56 schreef miss_sly het volgende:
Arts van het Zuyderland ziekenhuis bij Op1. Wat een bevlogen man, met een duidelijk, goed verhaal.
Ben benieuwd hoe er gereageerd wordt op hun oproep.
Ik leg mijn Ajax shirt alvast klaar voor 24 april of 2 mei!quote:
Tegen de tijd dat iedereen aan de beurt is geweest in de VS kunnen ze alweer beginnen met de derde prik die blijkbaar nodig is na 8 maanden tot een jaar. En dan elk jaar herhalen.quote:
Oke is goed joh. Supporters wachten wel een maand nadat de club kampioen is geworden. En koningsdag vieren op 27 mei is ook wel prima toch?quote:Koningsdag
Naast een eventueel kampioensfeest van Ajax kijkt burgemeester Halsema ook ‘met zorg’ naar Koningsdag. Er zullen ook dit jaar geen vrijmarkten of evenementen worden georganiseerd, waardoor de kans bestaat dat er mensen ‘in grote getale verlangen naar spontane feestjes op straat’. “Maar nogmaals, alsjeblieft, wacht nog even,” zei Halsema. “Wacht een maand, dan is de situatie echt anders.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |