Daar moet je niet zo zeker van zijn. Want niets is zo permanent als tijdelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:13 schreef Drekkoning het volgende:
Joh, vind je het te duur, dan wacht je nog even tot de maatregelen losgelaten worden omdat er voldoende geprikt wordt.
Leven en laten leven.
Nee, we moeten daar gewoon van wegblijven. Het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:13 schreef Drekkoning het volgende:
Joh, vind je het te duur, dan wacht je nog even tot de maatregelen losgelaten worden omdat er voldoende geprikt wordt.
Leven en laten leven.
Oe ja, of wiens partner er opeens medebestuurder blijkt te zijn van een bedrijf in sneltestenquote:Op vrijdag 16 april 2021 16:16 schreef deedeetee het volgende:
Kijk nu al uit naar het schandaal als bekend wordt wie er aandelen heeft in sneltesten.
Gelukkig is het maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:15 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het al zo'n gedoe om te winkelen op afspraak.
Spontaan naar een terrasje is er niet bij als je vooraf moet testen. Tafeltje reserveren, test reserveren, meh.
Ik zal niet zeggen dat ik nóóit naar het terras zou gaan, maar het zou wel een stuk minder frequent worden.
Edit: dit staat dus los van het feit dat ik voorts tegen een testsamenleving ben![]()
Ik vind het ook een belachelijk idee.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor mij boeit dat nog niet eens echt. Kan me momenteel op het werk laten testen. Geld boeit me ook geen reet.
Ik vind het gewoon compleet debiel dat we deze kant op gaan en dat we het maar moeten accepteren. Begin juli zou iedereen (die wil) gevaccineerd zijn toch? Optyfen met die tests.
Winkelen op afspraak is helemaal niet fijn. Ook niet voor de winkelier die zo weinig afspraken krijgt dat hij de halve dag maar wat zit te wachten en hopen op een beetje omzet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:15 schreef Arizona het volgende:
Spontaan naar een terrasje is er niet bij als je vooraf moet testen. Tafeltje reserveren, test reserveren, meh.
Ik zal niet zeggen dat ik nóóit naar het terras zou gaan, maar het zou wel een stuk minder frequent worden.
Alleen de einddatum staat er in potlood. Net zoals met de versoepelingen. Sowieso van de zotte dat een demissionair kabinet met zulke ingrijpende maatregelen meent te moeten komen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar tijdelijk.
Toch? Toch?
Dan ga je er wel vanuit dat zo'n testmaatschappij binnen een paar maandjes weer weg is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:13 schreef Drekkoning het volgende:
Leven en laten leven.
Ik weet nog vorig jaar zomer dat ik even met een vriendin de stad in ging om wat kleding te kopen. Was echt heerlijk, lekker rustig, mooi alles op 1,5-meter. Al met al prima te doen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:15 schreef Arizona het volgende:
Edit: dit staat dus los van het feit dat ik voorts tegen een testsamenleving ben![]()
Mee eens. We zijn nu dingen aan het doen die totaal debiel zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:18 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik vind het ook een belachelijk idee.
Ik had er nog enigszins begrip voor gehad als wij er in november 4 miljard tegenaan hadden gegooid voor testen. Dat had ons afgelopen maanden veel economische schade kunnen schelen. Maar dan hadden wij tegen deze tijd wel moeten afschalen. Wij beginnen er echter nu pas aan.
Kan niet missen hoor ! Dit hele gebeuren draait om geld, niet om gezondheid en helemaal niet om gezond verstand.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe ja, of wiens partner er opeens medebestuurder blijkt te zijn van een bedrijf in sneltesten
| 1 2 3 4 5 6 7 | <40 28 🟥 -4 40-50 53 🟥 +4 50-60 195 🟥 +13 60-70 288 🟥 +4 70+ 221 🟩 -4 -------------------- Totaal 785 🟥 +13 |
Wat zeg jij nou?quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:20 schreef THEFXR het volgende:
Die ziekenhuizen zijn toch geboefte, gewoon Huishoudelijke hulpen opgeven als zorgmedewerkers, zodat ze gevaccineerd kunnen worden, die mensen kunnen gewoon meters afstand houden!
En we slikken het allemaal massaal. Want men gaat toch wel naar die evenementen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mee eens. We zijn nu dingen aan het doen die totaal debiel zijn.
Fieldlab experimenten en experimenteren met vakanties terwijl in de zomer genoeg mensen gevaccineerd zijn en de experimenten dus totaal nutteloos zijn.
Tests inrichten voor begin juli, terwijl iedereen dan gevaccineerd kan zijn.
Waar gaat dit over
Er is inderdaad weinig sprake van gesprek als je continu posts dodged met de mening 'is mij niet prettig genoeg'. Ja.. dan kan ik zeggen wat ik wil.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker wel.
Maar als ik zeg dat ik niet denk dat ik het niet zie, maar dat ik er anders over denk, en als jouw reactie dan is dat ik 'het niet doorheb' dan is er geen sprake van een gesprek.
Complot theorieën? Sorry? Ik zit hier niet te posten op het gates en 5G wappie niveau maar zet gewoon terechte vragen bij het politieke beleid en de bizarre keuzes die zij nemen.quote:Overigens vind ik de posts die jij 'prima onderbouwd' noemt, helemaal niet zo prima onderbouwd. Ik zie veel meningen, veel getier, veel opmerkingen die wat mij betreft heel erg richting complottheorien gaan. Prima, hoor, maar dat zijn niet mijn ideeen en ook niet mijn idee van een prima onderbouwde post waar ik met argumenten iets mee kan.
Niet zo raar toch als je een mening hebt over 'dingen'?quote:Bovendien is mijn ervaring dat als iemand probeert met je in discussie te gaan, er nog meer van hetzelfde komt, en geen nieuwe feiten of argumenten.
Bizar hoor. Ze zijn hier toch in januari al mee gestart?quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?
Dat doen we helemaal niet. Sterker nog: het meeste verpleegkundig personeel is nog niet eens gevaccineerd.
Dit.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:16 schreef deedeetee het volgende:
Kijk nu al uit naar het schandaal als bekend wordt wie er aandelen heeft in sneltesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |