abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:14:00 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199029053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:13 schreef Drekkoning het volgende:
Joh, vind je het te duur, dan wacht je nog even tot de maatregelen losgelaten worden omdat er voldoende geprikt wordt.

Leven en laten leven.
Daar moet je niet zo zeker van zijn. Want niets is zo permanent als tijdelijk.
Maar hoop het wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199029054
Wanneer mogen we vanaf een DeRDe goLF spreken? 10.000+

|:)
pi_199029055
quote:
Joh, vind je het te duur, dan wacht je nog even tot de maatregelen losgelaten worden omdat er voldoende geprikt wordt.

Leven en laten leven.
Nee, we moeten daar gewoon van wegblijven. Het slaat nergens op.
Zeker niet omdat het vorig jaar ook zonder kon, met lege ziekenhuizen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199029068
Ik vind het al zo'n gedoe om te winkelen op afspraak.
Spontaan naar een terrasje is er niet bij als je vooraf moet testen. Tafeltje reserveren, test reserveren, meh.
Ik zal niet zeggen dat ik nóóit naar het terras zou gaan, maar het zou wel een stuk minder frequent worden.

Edit: dit staat dus los van het feit dat ik voorts tegen een testsamenleving ben :P
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:16:05 #105
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_199029073
Kijk nu al uit naar het schandaal als bekend wordt wie er aandelen heeft in sneltesten. >:)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_199029087
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:16 schreef deedeetee het volgende:
Kijk nu al uit naar het schandaal als bekend wordt wie er aandelen heeft in sneltesten. >:)
Oe ja, of wiens partner er opeens medebestuurder blijkt te zijn van een bedrijf in sneltesten :D
pi_199029089
Ik had het vorig jaar al voorspeld dat dingen een BNW-achtig gehalte zouden krijgen. Mensen waren echt van "Nee joh, we gaan gewoon weer helemaal terug naar normaal, maak je niet druk blabla", maar zie je wel... Krijgen we dit soort dingen in de samenleving. Volslagen idioot.

Altijd maar alles willen controleren, managen, er invloed en macht op uitoefenen, etc. Kotsmisselijk wordt ik er van. De enige oplossing die ik zie is als de bliksem vaccineren en ondanks alles gewoon 1 juli of 1 augustus alles open en weer terug naar normaal. Zo veel mensen willen wel een vaccin dat de zorg niet opnieuw zal instorten. De rest is gewoon eigen verantwoordelijkheid. Wat interesseert het mensen dat er in de winter, ik noem maar wat, 100 mensen met corona op de IC liggen in de komende jaren? Dat is toch ook zo met influenza? En sodemieter op met die angstpsychose voor varianten. "Ja, wat als sus... wat als zo..." Het is volslagen irrationeel. Geen enkel virus werkt op die manier. Zie genetic drift.

Iedereen is besmet tenzij hij of zij het tegendeel kan bewijzen. :')

En iedereen zal het ook wel weer gewoon slikken zoals altijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199029093
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:15 schreef Arizona het volgende:
Spontaan naar een terrasje is er niet bij als je vooraf moet testen. Tafeltje reserveren, test reserveren, meh.
Ik zal niet zeggen dat ik nóóit naar het terras zou gaan, maar het zou wel een stuk minder frequent worden.

Edit: dit staat dus los van het feit dat ik voorts tegen een testsamenleving ben :P
Gelukkig is het maar tijdelijk.

Toch? Toch?
Zonder wrijving geen glans
pi_199029096
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Voor mij boeit dat nog niet eens echt. Kan me momenteel op het werk laten testen. Geld boeit me ook geen reet.

Ik vind het gewoon compleet debiel dat we deze kant op gaan en dat we het maar moeten accepteren. Begin juli zou iedereen (die wil) gevaccineerd zijn toch? Optyfen met die tests. :r
Ik vind het ook een belachelijk idee.

Ik had er nog enigszins begrip voor gehad als wij er in november 4 miljard tegenaan hadden gegooid voor testen. Dat had ons afgelopen maanden veel economische schade kunnen schelen. Maar dan hadden wij tegen deze tijd wel moeten afschalen. Wij beginnen er echter nu pas aan.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:19:12 #110
78780 deedeetee
pi_199029105
quote:
Winkelen op afspraak is helemaal niet fijn. Ook niet voor de winkelier die zo weinig afspraken krijgt dat hij de halve dag maar wat zit te wachten en hopen op een beetje omzet.
Terras doe ik altijd spontaan dus dat gaat dit jaar niks meer worden.
pi_199029107
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:18 schreef Haags het volgende:

[..]

Gelukkig is het maar tijdelijk.

Toch? Toch?
Alleen de einddatum staat er in potlood. Net zoals met de versoepelingen. Sowieso van de zotte dat een demissionair kabinet met zulke ingrijpende maatregelen meent te moeten komen.
pi_199029109
quote:

Leven en laten leven.
Dan ga je er wel vanuit dat zo'n testmaatschappij binnen een paar maandjes weer weg is.

Ze stoppen niet een miljard euro in zo'n samenleving om dat na een paar maanden op te heffen gok ik.

Vanochtend las ik dat er een grote kans is dat ook een derde prik noodzakelijk gaat zijn (en daarna jaarlijks herhalen) dus als dat maar traag genoeg gaat zal er altijd wel een excuus te vinden zijn om het nog even door te zetten.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:20:24 #113
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199029113
Die ziekenhuizen zijn toch geboefte, gewoon Huishoudelijke hulpen opgeven als zorgmedewerkers, zodat ze gevaccineerd kunnen worden, die mensen kunnen gewoon meters afstand houden!
pi_199029118
quote:

Ik weet nog vorig jaar zomer dat ik even met een vriendin de stad in ging om wat kleding te kopen. Was echt heerlijk, lekker rustig, mooi alles op 1,5-meter. Al met al prima te doen.

En nu met al deze onzin heb ik er al helemaal geen zin meer in. Ik wil graag de film Dune zien straks, daar maak ik misschien nog wel een uitzondering voor mbt testen e.d., maar lekker spontaan een terrasje pakken zit er niet meer in.
pi_199029120
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:18 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ik vind het ook een belachelijk idee.

Ik had er nog enigszins begrip voor gehad als wij er in november 4 miljard tegenaan hadden gegooid voor testen. Dat had ons afgelopen maanden veel economische schade kunnen schelen. Maar dan hadden wij tegen deze tijd wel moeten afschalen. Wij beginnen er echter nu pas aan.
Mee eens. We zijn nu dingen aan het doen die totaal debiel zijn.

Fieldlab experimenten en experimenteren met vakanties terwijl in de zomer genoeg mensen gevaccineerd zijn en de experimenten dus totaal nutteloos zijn.
Tests inrichten voor begin juli, terwijl iedereen dan gevaccineerd kan zijn.

Waar gaat dit over :')
pi_199029122
twitter
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:20:59 #117
78780 deedeetee
pi_199029124
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:17 schreef Arizona het volgende:

[..]

Oe ja, of wiens partner er opeens medebestuurder blijkt te zijn van een bedrijf in sneltesten :D
Kan niet missen hoor ! Dit hele gebeuren draait om geld, niet om gezondheid en helemaal niet om gezond verstand. :')
pi_199029129
Bah, welliswaar een vrijdag die altijd wel hoog is, cijfers van Nice zijn nog slechter :(
Enige positieve is dat we weer een daling hebben in de 70+

50ers echter zwaar gestegen......

👨🏾‍🏫
Situatie op de IC, Bron: Stichting Nice, 16 April 2021 16:15
1
2
3
4
5
6
7
<40       28  🟥 -4
40-50     53  🟥 +4
50-60     195 🟥 +13
60-70     288 🟥 +4
70+       221 🟩 -4
--------------------
Totaal    785 🟥 +13
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199029134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:20 schreef THEFXR het volgende:
Die ziekenhuizen zijn toch geboefte, gewoon Huishoudelijke hulpen opgeven als zorgmedewerkers, zodat ze gevaccineerd kunnen worden, die mensen kunnen gewoon meters afstand houden!
Wat zeg jij nou?

Dat doen we helemaal niet. Sterker nog: het meeste verpleegkundig personeel is nog niet eens gevaccineerd.
pi_199029135
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Mee eens. We zijn nu dingen aan het doen die totaal debiel zijn.

Fieldlab experimenten en experimenteren met vakanties terwijl in de zomer genoeg mensen gevaccineerd zijn en de experimenten dus totaal nutteloos zijn.
Tests inrichten voor begin juli, terwijl iedereen dan gevaccineerd kan zijn.

Waar gaat dit over :')
En we slikken het allemaal massaal. Want men gaat toch wel naar die evenementen.

Optyfen gauw.
Zonder wrijving geen glans
pi_199029144
En ga er maar niet van uit dat het hele testcircus tijdelijk gaat zijn. Zou mij niets verbazen als het nog tot het eind van het jaar duurt. En misschien internationaal, als je wilt reizen e.d., permanent vanaf straks.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:23:08 #122
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199029152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zeker wel.
Maar als ik zeg dat ik niet denk dat ik het niet zie, maar dat ik er anders over denk, en als jouw reactie dan is dat ik 'het niet doorheb' dan is er geen sprake van een gesprek.
Er is inderdaad weinig sprake van gesprek als je continu posts dodged met de mening 'is mij niet prettig genoeg'. Ja.. dan kan ik zeggen wat ik wil.
quote:
Overigens vind ik de posts die jij 'prima onderbouwd' noemt, helemaal niet zo prima onderbouwd. Ik zie veel meningen, veel getier, veel opmerkingen die wat mij betreft heel erg richting complottheorien gaan. Prima, hoor, maar dat zijn niet mijn ideeen en ook niet mijn idee van een prima onderbouwde post waar ik met argumenten iets mee kan.
Complot theorieën? Sorry? Ik zit hier niet te posten op het gates en 5G wappie niveau maar zet gewoon terechte vragen bij het politieke beleid en de bizarre keuzes die zij nemen.
Ik slik niet alle woorden van rutte en hugo als zoete koek en zet daar terecht vragen bij. Soms fanatiek. Maar is dat gelijk van een complotniveautje?
quote:
Bovendien is mijn ervaring dat als iemand probeert met je in discussie te gaan, er nog meer van hetzelfde komt, en geen nieuwe feiten of argumenten.
Niet zo raar toch als je een mening hebt over 'dingen'?
Tevens zie ik ook weinig verandering in jouw mening over 'dingen' terwijl er genoeg andere invalshoeken zijn die je wordt aangeboden.

Ik pak hier gerust zaken op van anderen. Niet vaak, maar zelfs van mij kunnen bepaalde lieden nog wat leren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:23:13 #123
12221 Tijn