Tegen Merkel zeggen, dat ze niet meer moet bellen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Er wordt miljoenmiljard keer gezegd dat het alleen kan als de cijfers het toelaten en toch wordt Rutte er steed weer op afgerekend. Als hij geen data noemt heb je weer een andere groep die begint te zeiken dat er nooit perspectief wordt geboden.
Wat moet Rutte dan, ondanks stijgende cijfers (of in ieder geval niet dalende cijfers) de boel maar open gooien? Ze willen geen risico lopen door met een vaccin te vaccineren waarbij 1 op de 1.17 miljoen een minimale risico loopt, maar gaan wel de winkels, restaurants en horeca opengooien om een veelvoud aan risico te lopen?
Juist ja ....
En hier de kans om op de IC te komen:quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Noorwegen is het aantal mensen met deze vorm van trombose na een AZ-vaccinatie 1 op 25.000. In Nederland 1 op 50.000. Het wisselt nogal sterk per land, omdat de aantallen laag liggen. Dan maakt het vinden van een handjevol extra gevallen gelijk superveel uit. Ik geloof dat de EMA uitgaat van gemiddeld 1 op de 100.000 voor AZ.
Bijna alle vaccins zijn geprikt. Dus er had niet meer geprikt kunnen worden dan er op dit moment is geprikt, volgens mij.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat had echt voorkomen kunnen worden, als er genoeg was ingezet op vaccineren door Hugo en consorten.
100% mee eens.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind sowieso dat het OMT zich verscholen dient te houden achter de voordeur. Ze zijn alleen voor advies. Enige wat je nodig hebt is Catshuisberaad en Jaap die zijn brievings geeft aan de tweede kamer. Wtf doen Bonten e.d. überhaupt in de media?
Of je had gelijk voor een 10 weeks strategie gedaan zoals in de UK.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bijna alle vaccins zijn geprikt. Dus er had niet meer geprikt kunnen worden dan er op dit moment is geprikt, volgens mij.
De vergelijking tussen het oplopen van een virus of het toegediend krijgen van een vaccin gaat wat mij betreft nogal mank.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
En hier de kans om op de IC te komen:
[ afbeelding ]
En niet te vergeten Ab 'Kneiterbesmet' Osterhaus... Wat een walgelijke man is dat. Ik wens hem echt levercirrose toe, met z'n glaasje whiskey of wijn telkens. Ik werk zelf overigens ook in de wetenschap en kom hier en daar altijd wel van die Osterhaus typetjes tegen. Echt vreselijke mensen om mee samen te werken. Hele goede beta's wel, maar sociaal echt contactgestoord, vreselijk weinig empathie.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Cashen en geilen, Gommers krijgt 7500 euro per optreden.
Daar issie weer.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Cashen en geilen, Gommers krijgt 7500 euro per optreden.
Omdat als Bonten het niet doet, mensen als De Hond gevraagd worden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:32 schreef Discombobulate het volgende:
Wtf doen Bonten e.d. überhaupt in de media?
Bron is Geyrard en de Vlieger, Gommers en consorten willen niet reageren op wederhoor.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar issie weer.
Ik zou toch wel eens een bron willen zien van die bedragen die telkens genoemd worden.
Nou, dus behalve <18 is iedereen er gebaat bij, zelfs bij AZ.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
En hier de kans om op de IC te komen:
[ afbeelding ]
Ab mag zoveel geld verdienen als die wil, al is het 100 miljoen, alleen ben je of adviseur, of je bent zakenman, niet allebei tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En niet te vergeten Ab 'Kneiterbesmet' Osterhaus... Wat een walgelijke man is dat. Ik wens hem echt levercirrose toe, met z'n glaasje whiskey of wijn telkens. Ik werk zelf overigens ook in de wetenschap en kom hier en daar altijd wel van die Osterhaus typetjes tegen. Echt vreselijke mensen om mee samen te werken. Hele goede beta's wel, maar sociaal echt contactgestoord, vreselijk weinig empathie.
Behalve dat niet iedereen dezelfde kans heeft om covid op te lopen. Het is nogal een andere risicoafweging voor een leraar die voor de klas moet staan dan voor iemand die thuiswerkt en z'n boodschappen online doet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, dus behalve <18 is iedereen er gebaat bij, zelfs bij AZ.
Ik weet niet wat je nu probeert te zeggen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of je had gelijk voor een 10 weeks strategie gedaan zoals in de UK.
Heb de cijfers zelf samengesteld op basis van het laatste rapport van Nice en de CBS leeftijdsstatistieken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, dus behalve <18 is iedereen er gebaat bij, zelfs bij AZ.
Wat is je bron trouwensdeze kende ik nog niet.
10 weken tussen de 2 prikken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu probeert te zeggen.
Over Maurice gesproken, ik luisterde dus laatst "De Deventer Mediazaak" podcast van Radio 1 en was eigenlijk stomverbaasd dat er zoveel mensen zijn die Maurice de Hond blijkbaar serieus nemen en denken dat-ie heel slim is enzo. Ik dacht echt dat-ie als clownfiguur fungeerde die ze af en toe in een talkshow uitnodigden om te lachen over wat-ie nu weer loopt te raaskallen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat als Bonten het niet doet, mensen als De Hond gevraagd worden.
Kan ik nog niet genoeg mee. Thanks anyway.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bron is Geyrard en de Vlieger, Gommers en consorten willen niet reageren op wederhoor.
Horeca binnen ok. Terrassen en Winkels: op basis van welk onderzoek dan? Het is een slag in de ruimte.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, net zo realistisch als het openen van winkels/horeca op dit moment.
Op die manier.quote:
Ik volg hun Podcasts al vanaf begin, ze zijn nu betaalt dus kan niet echt linken, de meeste van hun uitspraken komen allemaal uit, en ze hebben een mega groot netwerk, dus heel vreemd is het niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan ik nog niet genoeg mee. Thanks anyway.
Kan. Ik heb niet zoveel met deze gastenquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik volg hun Podcasts al vanaf begin, ze zijn nu betaalt dus kan niet echt linken, de meeste van hun uitspraken komen allemaal uit, en ze hebben een mega groot netwerk, dus heel vreemd is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |