SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dit gaat liters warme slagroom opleverenquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
mannen die italiaans tegen je praten 🤤
Duits droog je meteen van op.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Leggi le informazioni dell'Osteria La Collina di Roma e rispondi alle domande.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
neequote:Op vrijdag 16 april 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Zeggen jullie nou dat ik dik ben?
*sop*quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leggi le informazioni dell'Osteria La Collina di Roma e rispondi alle domande.
Il menù dell'Osteria La Collina di Roma offre molti primi piatti a base di pasta, come penne al ragù, pasta e fagioli, tortiglioni ai funghi porcini con panna e pasta al forno ripiena di uova, carote, carne macinata di maiale.
Per quanto riguarda i secondi piatti ci sono molte prelibatezze e il cibo è sempre fresco e di qualità. Sono presenti nel menu piatti quali merluzzo e salmone. I piatti speciali sono serviti il mercoledì e il venerdì. Il mercoledì si servono gamberoni arrostiti con pancetta arrotolata, e il venerdì serviamo in tavola la grande grigliata di pesce misto. Per quanto riguarda la carne disponiamo solo della salsiccia di maiale e del cotechino. Non è presente nel nostro menù cucina vegetariana e senza glutine.
La nostra Osteria si trova a Roma, in via Alessandro Pertini numero 13, alle spalle del Supermercato Conan. Arrivati all'incrocio con la statua di Galileo Galilei, basta girare a destra e siete sulla strada giusta. Siamo chiusi il lunedì. L'orario di apertura è dalle 12:00 alle 16:00 a pranzo e dalle 19:30 alle 24:00 a cena.
maar een pakketje ben je nietquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* bergt sla weer op in de koelkast
Heb je al aan een containter gedacht?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een ruim pakket. Met een wc, douche en koffiezetapparaat.
Hoeveel postzegels moeten daar op voor Zwitserland?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al aan een containter gedacht?
Denk minimaal 1 kant vol van de containerquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel postzegels moeten daar op voor Zwitserland?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk minimaal 1 kant vol van de container
Dan zal ik even de gordijnen open doenquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaien als ik je hier voorbij zie komen
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zal ik even de gordijnen open doen [ afbeelding ]
Thanks, maar die zat al bij prik 1. Dit was prik 2quote:
Hola ebola dos cerveza por favorquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Spaanstalige muziek altijd wel sexy klinken. Geen idee wat ze zeggen maar het klinkt altijd als Ama ik wil je.
Gratis Netflix?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thanks, maar die zat al bij prik 1. Dit was prik 2
Kom je aan met een mooie douanestempel op je voorhoofdquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stuur mezelf als pakketje naar @:kwiwi
Helaas, daar moet ik gewoon voor dokkenquote:
Een een sticker met breekbaar op mijn bipsquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je aan met een mooie douanestempel op je voorhoofd
Tijdens mijn ronde werd ik weer gebeld, als ik het nummer niet herken blijft mijn telefoon gewoon in mijn broek. Meestal idd callcenters die het belmeniet register negeren.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht net nog, ik ben al bijna twee weken niet gebeld door callcenters. Ja hoor, daar was er weer eentje
Wat voor jou vind ikquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leggi le informazioni dell'Osteria La Collina di Roma e rispondi alle domande.
Il menù dell'Osteria La Collina di Roma offre molti primi piatti a base di pasta, come penne al ragù, pasta e fagioli, tortiglioni ai funghi porcini con panna e pasta al forno ripiena di uova, carote, carne macinata di maiale.
Per quanto riguarda i secondi piatti ci sono molte prelibatezze e il cibo è sempre fresco e di qualità. Sono presenti nel menu piatti quali merluzzo e salmone. I piatti speciali sono serviti il mercoledì e il venerdì. Il mercoledì si servono gamberoni arrostiti con pancetta arrotolata, e il venerdì serviamo in tavola la grande grigliata di pesce misto. Per quanto riguarda la carne disponiamo solo della salsiccia di maiale e del cotechino. Non è presente nel nostro menù cucina vegetariana e senza glutine.
La nostra Osteria si trova a Roma, in via Alessandro Pertini numero 13, alle spalle del Supermercato Conan. Arrivati all'incrocio con la statua di Galileo Galilei, basta girare a destra e siete sulla strada giusta. Siamo chiusi il lunedì. L'orario di apertura è dalle 12:00 alle 16:00 a pranzo e dalle 19:30 alle 24:00 a cena.
Ik moest eerst drie keer kijken wat het was maar ik heb er zes besteld.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor jou vind ik
[ afbeelding ]
https://www.lovethesign.c(...)e-di-picche-mirror-1
Dacht ik welquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest eerst drie keer kijken wat het was maar ik heb er zes besteld.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je aan het testen hoeveel papier tegelijk er doorheen kon?
Op een gegeven moment gaan ze toch het huis uit als ze groot zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:18 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben een slechte plantenmoeder, heb een uit de kluiten gewassen plant weggegeven via FB
quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan ze toch het huis uit als ze groot zijn?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bifteki schotel besteld. Ben benieuwd, voor het eerst bij deze Griek besteld
quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal vanavond wel iets van sushi worden verwacht ik. Morgen maar weer wat uitgebreider koken.
Sterktequote:Op vrijdag 16 april 2021 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eten is er ,review volgt (of niet)
Je bent ook ooit van het Hilton gesprongen??quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik het verhaal achter deze plaat en de link met mij wel eens verteld?
Toen ik bijna de grond raakte hield ik me vast aan de stoeprand en kon ik onder de rokken van meisjes kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent ook ooit van het Hilton gesprongen??
nee, ben erg benieuwd naar deze storyquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik het verhaal achter deze plaat en de link met mij wel eens verteld?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee, ben erg benieuwd naar deze story
Ik ken het verhaal al.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee, ben erg benieuwd naar deze story
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jolanda van de receptie zal morgen wel ongemakkelijk lopen.
Lotgenootquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Jolanda en die loopt sowieso al moeilijk vanaf de geboorte.
Dat is Lucille.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Jolanda en die loopt sowieso al moeilijk vanaf de geboorte.
quote:
beetje verstrooid, laten we er nou niet gelijk add en autisme aan hangenquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik ADD ofzo hoor, ik heb ineens de wc-kalender op m'n bureau liggen en denk wtf. O ja, ik moest er een verjaardag op schrijven. Hang ik hem terug op de plee, was ik die blijkbaar aan het boenen en ben ik er halverwege mee opgehouden. In de woonkamer ligt potgrond omdat ik een plant had verpot en toen moest ik de kruimeldief opladen.
Jezus en de lamp in de badkamer brandt ook nog, daar was ik ook iets aan het doen.
Wat is mis met mij.
Ik zei niks over autisme.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
beetje verstrooid, laten we er nou niet gelijk add en autisme aan hangen
Zo werk ik zelfs constantquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik ADD ofzo hoor, ik heb ineens de wc-kalender op m'n bureau liggen en denk wtf. O ja, ik moest er een verjaardag op schrijven. Hang ik hem terug op de plee, was ik die blijkbaar aan het boenen en ben ik er halverwege mee opgehouden. In de woonkamer ligt potgrond omdat ik een plant had verpot en toen moest ik de kruimeldief opladen.
Jezus en de lamp in de badkamer brandt ook nog, daar was ik ook iets aan het doen.
Wat is mis met mij.
Ja ik ook vaak, totaal ongestructureerd, maar vooral als ik te veel wil doen moet ik echt volgens een lijstje gaan werken anders kom ik er niet.quote:
En dan vergeten dat je een lijstje hadquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook vaak, totaal ongestructureerd, maar vooral als ik te veel wil doen moet ik echt volgens een lijstje gaan werken anders kom ik er niet.
Willekeurige dingen doen die me te binnen schieten en niet op het lijstje stonden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan vergeten dat je een lijstje had
Zo ziet mijn dag er ook uit. Af en toe een moment waar ik soort van hyper focus heb die langer dan 10 minuten duurt.quote:
IJsland in december zie ik ook niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouw van mijn broer ook al gevaccineerd. Die kunnen al lekker op vakantie naar het buitenland van hun zorgbonus
Yups precies dit en vervolgens kun je tijdens die hyperfocus zelfs de verdwijning van de Mary Celeste verklaren of de Fermi paradox oplossen en daarna compleet leeg.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ziet mijn dag er ook uit. Af en toe een moment waar ik soort van hyper focus heb die langer dan 10 minuten duurt.
In die lege periodes kan ik hier rustig mee posten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups precies dit en vervolgens kun je tijdens die hyperfocus zelfs de verdwijning van de Mary Celeste verklaren of de Fermi paradox oplossen en daarna compleet leeg.
Heb je iets geboekt?quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IJsland in december zie ik ook niet meer gebeuren.
Hou van de momenten dat ik in een hyperfocus zit...gebeurt er iig IETS succesvol, hahahaquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ziet mijn dag er ook uit. Af en toe een moment waar ik soort van hyper focus heb die langer dan 10 minuten duurt.
Is dat niet gewoon cocaïne dan waar jij het over hebt?quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups precies dit en vervolgens kun je tijdens die hyperfocus zelfs de verdwijning van de Mary Celeste verklaren of de Fermi paradox oplossen en daarna compleet leeg.
Nee niks geboekt, ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je iets geboekt?
Ik ga het tegen het eind van de zomer wel eens bekijken. Hopelijk Cornwall; Devon; Somerset, maar eigenlijk vind ik alles best als ik even weg ben.
Ik een pub op zondag de halve dag hangen lijkt me echt top nu.
van mijn voucher waar ik eerst een week van op vakantie kon zal nu vast 2 nachten ergens doordeweeks ergens slapen, even geld terugverdienen door de reisbranche.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niks geboekt, ik kijk wel uit
Hoe werkt dat eigenlijk? Schrijf je je in voor bepaalde projecten en krijg je ze dan. Of benaderen ze jou?quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Groot project binnengehaald, nu weer even chaotisch door het huis razen.
Meestal benaderen ze mij, soms zit er haast achter en dan schrijven ze meteen een hele pool aan. In dat geval is het gewoon dat de eerste die reageert, de opdracht krijgt. En soms moet je vertellen waarom jij geschikt bent voor die opdracht, maar dat zijn luie opdrachtgevers die niet even een database bijhouden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Schrijf je je in voor bepaalde projecten en krijg je ze dan. Of benaderen ze jou?
Oh ja even kapsalonos bestellosquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier ook, ik zit Volos van de Griekos
quote:
Volos is ook een stad iN Griekenland trouwensquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Mijn post had een dubbele lading. De Griek in kwestie heet Volos![]()
![]()
![]()
Daar zal de vrouw in kwestie wel vandaan komen. Het is overigens alleen afhaal en bezorging. Hebben geen restaurant. Kan sowieso niet nu natuurlijk . Maar overdag is het een telefoonwinkel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volos is ook een stad iN Griekenland trouwens
Klinkt helemaal niet louche verder of zo.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zal de vrouw in kwestie wel vandaan komen. Het is overigens alleen afhaal en bezorging. Hebben geen restaurant. Kan sowieso niet nu natuurlijk . Maar overdag is het een telefoonwinkel.
ja nou ja. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n honger. Kan morgen ook wel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de werkweek afsluiten natuurlijk.
Nee, maar het was wel goede beftekiquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet louche verder of zo.
BOSSIEquote:
Death Valley vindt jij ook te warm om op een handdoekje te liggenquote:
Misschien krijgen ze dat niet verkocht bij de andere bewoners die ook in quarantaine moeten.. Of is iedereen daar al gevaccineerd??quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Snap soms echt geen kut van heel die coronaregels. Mijn opa zou vandaag verhuizen naar een zorgappartement, maar is op de afdeling waar die nu nog ligt weer eens corona uitgebroken en moet die weer 10 dagen in quarantaine blijven daar. Ondanks dat die al besmet is geweest en al 2 prikken heeft gehad
Nou ze hadden hem daar weggestopt op een afdeling met demente bejaarden omdat er nog geen andere plek was, dus die zullen er niet echt om malen gok ik.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze dat niet verkocht bij de andere bewoners die ook in quarantaine moeten.. Of is iedereen daar al gevaccineerd??
Nee,die weten over 2 seconden al niet meer wat er 2 minuten geleden is gebeurd...quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ze hadden hem daar weggestopt op een afdeling met demente bejaarden omdat er nog geen andere plek was, dus die zullen er niet echt om malen gok ik.
oh neequote:Op vrijdag 16 april 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
@:bitterbal![]()
https://www.zalando.nl/la(...)e-lv611a069-t11.html
[ afbeelding ]
Gelachen om de 1% kortingquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
@:bitterbal![]()
https://www.zalando.nl/la(...)e-lv611a069-t11.html
[ afbeelding ]
Oh das kut. Gaan ze daar nog lang mee door?quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Ze begonnen hier om 7 uur met heien
Jaquote:
Ik heb geen idee. Weet ook niet waar het precies vandaan kwam.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das kut. Gaan ze daar nog lang mee door?
Ja, maar die heeft zo ongeveer alles.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze dan, uit de garage van Jay Leno![]()
Maar hij weet ook van al die bizarre dingen hoe ze werken en zoquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft zo ongeveer alles.
Wat heb je nou weer voor onzedelijks gedaan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een gedeeltelijke instagram ban
ja echt helemaal niks dusquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer voor onzedelijks gedaan?
Wat dan wel?quote:
ja niks.quote:
quote:Bepaalde activiteit is beperkt ter bescherming van onze community. Deze actie is op basis van je gebruik tot 2021-04-17 niet beschikbaar voor je. Laat het ons weten als je vindt dat we een fout hebben gemaakt.
Ja ik weet niet wat je daar allemaal uitspooktquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks.
Heb al een paar keer mijn wachtwoord moeten veranderen en nu kan ik bepaalde functies niet uitvoeren ofzo omdat ik iets heb gedaan
[..]
Waarschijnlijk een mottige hack oid, dus zetten ze je account even in de koelkast.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks.
Heb al een paar keer mijn wachtwoord moeten veranderen en nu kan ik bepaalde functies niet uitvoeren ofzo omdat ik iets heb gedaan
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je daar allemaal uitspookt
Idioten met een hobby en meer geld dan ze op krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hij weet ook van al die bizarre dingen hoe ze werken en zo
Je kunt je blote zwembandjes ook hier posten gewoon hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks.
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt je blote zwembandjes ook hier posten gewoon hoor.
"Ook" dus niet he, vrouwentepels mogen niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt je blote zwembandjes ook hier posten gewoon hoor.
Nou ik ken jouw duistere kant ook wel een beetje ...quote:
Ok, ik snap ineens niets meer van vrouwenlichamen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ook" dus niet he, vrouwentepels mogen niet.
DM me maar weer hierover.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik ken jouw duistere kant ook wel een beetje ...
Op de insta's he.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ik snap ineens niets meer van vrouwenlichamen.
Nee ik wil graag nog wat langer levenquote:
Heh, waar en hoe dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, US die het níet over wiebelende tieten heeft?
Account gehackt?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij had het over zwembandjes hequote:Op vrijdag 16 april 2021 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd voor een schaduwban I guess?quote:
Ja, mijn punt precies.quote:
Hoe weet jij dit?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, mijn punt precies.
Zwembandjes krijg je geen instaban voor, tetten wel.
Ja hoor. NIcht en neefje waren hier net. VErder rustige dagquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal, heb je een leuke verjaardag gehad?
Nee, ik ga het niet vragen ook niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor. NIcht en neefje waren hier net. VErder rustige dag
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ook" dus niet he, vrouwentepels mogen niet.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor. NIcht en neefje waren hier net. VErder rustige dag
Insta.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie zegt dat?![]()
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
nu lijkt het alsof ik tetten heb geplaatst
RIPquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie zegt dat?![]()
[ afbeelding ]
is ook voor het eerstquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet vragen ook niet.
Ja, dikke onzin wmb.quote:
Ja, dat was iig een tijdje zo, in ONZ (en afgesloten subs) mocht het, maar daarbuiten niet want boze adboeren.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Fok mag het toch op sommige delen wel en andere niet?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
nu lijkt het alsof ik tetten heb geplaatst
Ik vraag het de expert even.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Fok mag het toch op sommige delen wel en andere niet?
ja ook alleen als je de grap tot den treure toe hebt herhaaldquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat ik ook beschaafd en aardig kan zijn.
Hier zie ik nog steeds van die tussen reclame dus GC twijfel ik aanquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat was iig een tijdje zo, in ONZ (en afgesloten subs) mocht het, maar daarbuiten niet want boze adboeren.
Ja nou, was ook een vrij bijzonder verhaal dat je niet echt dagelijks hoort zeg maarquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook alleen als je de grap tot den treure toe hebt herhaald
Tettentaartquote:
ja dat klopt welquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou, was ook een vrij bijzonder verhaal dat je niet echt dagelijks hoort zeg maar
Ook lekkerquote:
Slagroomtettenquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slagroomtaart is ook goed hoor
Wel, vertellen dan maar hequote:Op vrijdag 16 april 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ik ook nog een bijzonder verhaal over.
BAL BAL BALquote:
Het zijn ook nooit een paar chipjes, altijd gelijk een hele zakquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekkerVorige week een hele zaks paprikachips op, dus dat is verboten voor de komende 300 jaar
slecht uitgekozen woning danquote:
huh? waar begin jij nou weer over..quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jammer dat je nu WEER over die zwembandjes begint.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekkerVorige week een hele zaks paprikachips op, dus dat is verboten voor de komende 300 jaar
quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BAL BAL BAL
IS LOOKING FOR A GOOD TIME
BAL BAL BAL
GET READY FOR THE COUCH
Bodemdriftquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn ook nooit een paar chipjes, altijd gelijk een hele zak
Altijdquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn ook nooit een paar chipjes, altijd gelijk een hele zak
Ik moet ook even opletten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik ben maar weer aan het calorieën tellen geslagen, chips is geen goed idee.
Heb jij nog een beetje tieten?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vraag het de expert even.
@:Nine.
Ja die moet zich weer voor de ochtendgloren bij de SS melden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal ligt weer aan haar kussen te ruiken?
Binnenkort kan ze haar zwembandjes weer wegwerken met hete kommen tomatensoep en porties rotterzwamse ballen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die moet zich weer voor de ochtendgloren bij de SS melden.
Ik heb deze adoratie nooit begrepen. Echt knap vind ik haar niet en zingen kan ze ook al niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los is weer hitsig, dochters houd uw moeders binnen.
Tetten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb deze adoratie nooit begrepen. Echt knap vind ik haar niet en zingen kan ze ook al niet.
Dat nummer is 2 dagen na mijn geboorte uitgekomen, ik ken het alleen als eenvoudig vrolijk 80's nummer.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb deze adoratie nooit begrepen. Echt knap vind ik haar niet en zingen kan ze ook al niet.
Daar showt ze iets te veel mee, waardoor ze echt aan aantrekkingskracht verliest. Tenminste bij mij...quote:
Als ik zulke tieten had dan was ik wereldberoemd bij elke puberale trekvogel ter wereld.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar showt ze iets te veel mee, waardoor ze echt aan aantrekkingskracht verliest. Tenminste bij mij...
En in plaats daarvan ben je slechts een levende legende in de KSC.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik zulke tieten had dan was ik wereldberoemd bij elke puberale trekvogel ter wereld.
En dan ook nog een vrouw was dan...quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik zulke tieten had dan was ik wereldberoemd bij elke puberale trekvogel ter wereld.
Ja nou, zou daar ook geen markt voor zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dan ook nog een vrouw was dan...
psst UitStraling is eigenlijk Marilyn Mansonquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dan ook nog een vrouw was dan...
Thailand?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou, zou daar ook geen markt voor zijn?
Dan maakt ie nog best goeie muziek..quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
psst UitStraling is eigenlijk Marilyn Manson
Onze US is van alle markten thuis. Maar hij is echt geen Hazes jr. Die is onuitstaanbaar. US valt wat dat betreft reuze mee.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan maakt ie nog best goeie muziek..
Aaaaw Bossie, knuffel, gekke lieve Eindhovenaar.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onze US is van alle markten thuis. Maar hij is echt geen Hazes jr. Die is onuitstaanbaar. US valt wat dat betreft reuze mee.
Hazes jr verbleekt bij US.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onze US is van alle markten thuis. Maar hij is echt geen Hazes jr. Die is onuitstaanbaar. US valt wat dat betreft reuze mee.
Hoe voelt het dat je geprikt bent?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Nog geen zin in bed. Al ben ik wel redelijk moe. Genoeg beweging iig vandaag. Moest weer bezorgen in Geldrop en ook nog naar de priklocatie.. Wat toch een half uur fietsen was vanuit werk en ook zoiets naar huis...
Ik ben benieuwd of dit topic nog verder daalt, zodat je drie keerquote:
Beetje wel. Dat postte ik iig wel zo op Facebook. Al ja is het natuurlijk pas echt lekker, wanneer er meer mensen geprikt zijn en er meer vrijheden komen..quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe voelt het dat je geprikt bent?
Hoor van sommigen dat het een stukje mentale vrijheid geeft namelijk.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit topic nog verder daalt, zodat je drie keerachter elkaar kan posten
quote:
Status quo, moeder nog steeds slecht en vrouw nog steeds werkeloos. Alleen hadden we vanmiddag een positief bezoek met zoonlief aan een aangepaste schoolquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het een beetje te doen weer in huize Koen?
Step by step.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Status quo, moeder nog steeds slecht en vrouw nog steeds werkeloos. Alleen hadden we vanmiddag een positief bezoek met zoonlief aan een aangepaste school
Weekend?quote:Op zaterdag 17 april 2021 07:09 schreef Karzai het volgende:
Nee ik hoef niet te werken, maar ben altijd wel vroeg wakker, lig nog in bed probeer nog even te dutten
Ja lijkt alsof sommige ook snachts doorvaren maar geloof weekend vaart er minder als doordeweeksquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Status quo, moeder nog steeds slecht en vrouw nog steeds werkeloos. Alleen hadden we vanmiddag een positief bezoek met zoonlief aan een aangepaste school
Het is koudquote:Op zaterdag 17 april 2021 07:15 schreef Karzai het volgende:
Ik ga een beetje smurfen vandaag
Wordt lekker weer
Maar het zonnetje schijnt welquote:
Dat komt omdat de subfora allemaal hun eigen regeltjes hebben. Waarom dat zo is weet ik verder ook niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vraag het de expert even.
@:Nine.
Maakt als zzp’er toch niet zoveel uit. Ik heb tegenwoordig ‘s morgens al wat Vietnamezen aan de telefoon.quote:Op zaterdag 17 april 2021 07:28 schreef CherryLips het volgende:
Doordeweeks: coma
zaterdag: om zeven uur wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |