SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dit gaat liters warme slagroom opleverenquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
mannen die italiaans tegen je praten 🤤
Duits droog je meteen van op.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Leggi le informazioni dell'Osteria La Collina di Roma e rispondi alle domande.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
neequote:Op vrijdag 16 april 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Zeggen jullie nou dat ik dik ben?
*sop*quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leggi le informazioni dell'Osteria La Collina di Roma e rispondi alle domande.
Il menù dell'Osteria La Collina di Roma offre molti primi piatti a base di pasta, come penne al ragù, pasta e fagioli, tortiglioni ai funghi porcini con panna e pasta al forno ripiena di uova, carote, carne macinata di maiale.
Per quanto riguarda i secondi piatti ci sono molte prelibatezze e il cibo è sempre fresco e di qualità. Sono presenti nel menu piatti quali merluzzo e salmone. I piatti speciali sono serviti il mercoledì e il venerdì. Il mercoledì si servono gamberoni arrostiti con pancetta arrotolata, e il venerdì serviamo in tavola la grande grigliata di pesce misto. Per quanto riguarda la carne disponiamo solo della salsiccia di maiale e del cotechino. Non è presente nel nostro menù cucina vegetariana e senza glutine.
La nostra Osteria si trova a Roma, in via Alessandro Pertini numero 13, alle spalle del Supermercato Conan. Arrivati all'incrocio con la statua di Galileo Galilei, basta girare a destra e siete sulla strada giusta. Siamo chiusi il lunedì. L'orario di apertura è dalle 12:00 alle 16:00 a pranzo e dalle 19:30 alle 24:00 a cena.
maar een pakketje ben je nietquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* bergt sla weer op in de koelkast
Heb je al aan een containter gedacht?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een ruim pakket. Met een wc, douche en koffiezetapparaat.
Hoeveel postzegels moeten daar op voor Zwitserland?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al aan een containter gedacht?
Denk minimaal 1 kant vol van de containerquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel postzegels moeten daar op voor Zwitserland?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk minimaal 1 kant vol van de container
Dan zal ik even de gordijnen open doenquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaien als ik je hier voorbij zie komen
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zal ik even de gordijnen open doen [ afbeelding ]
Thanks, maar die zat al bij prik 1. Dit was prik 2quote:
Hola ebola dos cerveza por favorquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Spaanstalige muziek altijd wel sexy klinken. Geen idee wat ze zeggen maar het klinkt altijd als Ama ik wil je.
Gratis Netflix?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thanks, maar die zat al bij prik 1. Dit was prik 2
Kom je aan met een mooie douanestempel op je voorhoofdquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stuur mezelf als pakketje naar @:kwiwi
Helaas, daar moet ik gewoon voor dokkenquote:
Een een sticker met breekbaar op mijn bipsquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je aan met een mooie douanestempel op je voorhoofd
Tijdens mijn ronde werd ik weer gebeld, als ik het nummer niet herken blijft mijn telefoon gewoon in mijn broek. Meestal idd callcenters die het belmeniet register negeren.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht net nog, ik ben al bijna twee weken niet gebeld door callcenters. Ja hoor, daar was er weer eentje
Wat voor jou vind ikquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leggi le informazioni dell'Osteria La Collina di Roma e rispondi alle domande.
Il menù dell'Osteria La Collina di Roma offre molti primi piatti a base di pasta, come penne al ragù, pasta e fagioli, tortiglioni ai funghi porcini con panna e pasta al forno ripiena di uova, carote, carne macinata di maiale.
Per quanto riguarda i secondi piatti ci sono molte prelibatezze e il cibo è sempre fresco e di qualità. Sono presenti nel menu piatti quali merluzzo e salmone. I piatti speciali sono serviti il mercoledì e il venerdì. Il mercoledì si servono gamberoni arrostiti con pancetta arrotolata, e il venerdì serviamo in tavola la grande grigliata di pesce misto. Per quanto riguarda la carne disponiamo solo della salsiccia di maiale e del cotechino. Non è presente nel nostro menù cucina vegetariana e senza glutine.
La nostra Osteria si trova a Roma, in via Alessandro Pertini numero 13, alle spalle del Supermercato Conan. Arrivati all'incrocio con la statua di Galileo Galilei, basta girare a destra e siete sulla strada giusta. Siamo chiusi il lunedì. L'orario di apertura è dalle 12:00 alle 16:00 a pranzo e dalle 19:30 alle 24:00 a cena.
Ik moest eerst drie keer kijken wat het was maar ik heb er zes besteld.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor jou vind ik
[ afbeelding ]
https://www.lovethesign.c(...)e-di-picche-mirror-1
Dacht ik welquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest eerst drie keer kijken wat het was maar ik heb er zes besteld.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je aan het testen hoeveel papier tegelijk er doorheen kon?
Op een gegeven moment gaan ze toch het huis uit als ze groot zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:18 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben een slechte plantenmoeder, heb een uit de kluiten gewassen plant weggegeven via FB
quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan ze toch het huis uit als ze groot zijn?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bifteki schotel besteld. Ben benieuwd, voor het eerst bij deze Griek besteld
quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal vanavond wel iets van sushi worden verwacht ik. Morgen maar weer wat uitgebreider koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |