SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dit gaat liters warme slagroom opleverenquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
mannen die italiaans tegen je praten 🤤
Duits droog je meteen van op.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Leggi le informazioni dell'Osteria La Collina di Roma e rispondi alle domande.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
neequote:Op vrijdag 16 april 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Zeggen jullie nou dat ik dik ben?
*sop*quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leggi le informazioni dell'Osteria La Collina di Roma e rispondi alle domande.
Il menù dell'Osteria La Collina di Roma offre molti primi piatti a base di pasta, come penne al ragù, pasta e fagioli, tortiglioni ai funghi porcini con panna e pasta al forno ripiena di uova, carote, carne macinata di maiale.
Per quanto riguarda i secondi piatti ci sono molte prelibatezze e il cibo è sempre fresco e di qualità. Sono presenti nel menu piatti quali merluzzo e salmone. I piatti speciali sono serviti il mercoledì e il venerdì. Il mercoledì si servono gamberoni arrostiti con pancetta arrotolata, e il venerdì serviamo in tavola la grande grigliata di pesce misto. Per quanto riguarda la carne disponiamo solo della salsiccia di maiale e del cotechino. Non è presente nel nostro menù cucina vegetariana e senza glutine.
La nostra Osteria si trova a Roma, in via Alessandro Pertini numero 13, alle spalle del Supermercato Conan. Arrivati all'incrocio con la statua di Galileo Galilei, basta girare a destra e siete sulla strada giusta. Siamo chiusi il lunedì. L'orario di apertura è dalle 12:00 alle 16:00 a pranzo e dalle 19:30 alle 24:00 a cena.
maar een pakketje ben je nietquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* bergt sla weer op in de koelkast
Heb je al aan een containter gedacht?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een ruim pakket. Met een wc, douche en koffiezetapparaat.
Hoeveel postzegels moeten daar op voor Zwitserland?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al aan een containter gedacht?
Denk minimaal 1 kant vol van de containerquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel postzegels moeten daar op voor Zwitserland?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk minimaal 1 kant vol van de container
Dan zal ik even de gordijnen open doenquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaien als ik je hier voorbij zie komen
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zal ik even de gordijnen open doen [ afbeelding ]
Thanks, maar die zat al bij prik 1. Dit was prik 2quote:
Hola ebola dos cerveza por favorquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Spaanstalige muziek altijd wel sexy klinken. Geen idee wat ze zeggen maar het klinkt altijd als Ama ik wil je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |