Nee joh, die mensen halen we uit de roulatie, is alleen maar gunstigquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:17 schreef josja het volgende:
Godchristus te paard het is ook echt met geen enkele mogelijkheid nog naar beneden te krijgen he... shitzooi.
dus gerust testen als ik al ben gevaccineerd? iemand wordt hier heel erg rijk van over de rug van de NL burgers!quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
Die antistoffen zitten niet in je neus.
Dat belangrijke meetmoment is pas volgende week.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu opeens 95.000 tests weer.
Er zit weer een belangrijk meetmoment aan te komen en er wordt prompt weer meer getest.
Hugo belde me al ja dat ik moest gaan testen anders kreeg ik 95 euro boetequote:Op vrijdag 16 april 2021 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu opeens 95.000 tests weer.
Er zit weer een belangrijk meetmoment aan te komen en er wordt prompt weer meer getest.
Heel 2021 kunnen we op onze buik schrijven op deze manier. Door die testsamenleving.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:17 schreef Canadre het volgende:
Je-zus! Man, man, man.....
28 April kun je op je buik schrijven!
Niet vanzelf, nee.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:17 schreef josja het volgende:
Godchristus te paard het is ook echt met geen enkele mogelijkheid nog naar beneden te krijgen he... shitzooi.
Bijna 9.000 mensen met nieuwe immuniteit. Tel die op bij de vaccinatiecijfers straks.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee joh, die mensen halen we uit de roulatie, is alleen maar gunstig
Ik ga er echt niet aan meedoen. Die 7,50 gaat het me niet om, maar om me elke 24/48 uur te laten testen zodat ik buiten op een terras kan gaan zitten waar ik op afstand een biertje mag drinken met wat vrienden, nee hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heel 2021 kunnen we op onze buik schrijven op deze manier. Door die testsamenleving.
Er is natuurlijk altijd een (kleine) kans dat ze wat positieve testen achter de hand houden; die ze naar buiten kunnen brengen als er een belangrijke persconferentie naar buiten komt. Het is niet alsof ze alle data elke 24 uur precies updaten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hugo belde me al ja dat ik moest gaan testen anders kreeg ik 95 euro boete
Nee, wie wel? Spreek lekker in de tuin af.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ga er echt niet aan meedoen. Die 7,50 gaat het me niet om, maar om me elke 24/48 uur te laten testen zodat ik buiten op een terras kan gaan zitten waar ik op afstand een biertje mag drinken met wat vrienden, nee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |