Feijenoord gaat 130 miljoen ophalen uit Amerika en de Champions League winnen.quote:
Feyenoord gaat Arsenal voorbij.quote:Op maandag 19 april 2021 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feijenoord gaat 130 miljoen ophalen uit Amerika en de Champions League winnen.
quote:Op maandag 19 april 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord gaat Arsenal voorbij.
OP ALLE FRONTEN
Feyenoord is al Arsenal voorbij, drie Europese prijzen voor ons tov eentje voor hen.quote:Op maandag 19 april 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
OP ALLE FRONTEN
Als dit voetbalfestijn was doorgegaan hadden we nooit iets van dat hele Ajax vernomen!quote:Op maandag 19 april 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Ajax weet ook weer waar het staat
@:tong80
quote:Op maandag 19 april 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
OP ALLE FRONTEN
Meestal is de waarheid wel leuk.quote:Op maandag 19 april 2021 23:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nu al de tweet van de week voor mij.
Volgens mij staan we nog op plek 10 dit seizoenquote:Op dinsdag 20 april 2021 04:22 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Druk die Super Liek er maar door jongens.
Jammer, ik had weer herinneringen in mijn hoofd van de CL anthem dat door de akoestiek van De Kuip galmde.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar afhankelijk van het systeem krijgt de top 4 van Nederland volgend jaar een CL-ticket ja
Edit: Spanje valt zonder Barca, Real en Atletico niet buiten de top 4.
Ja, het is erg lastig. Ik kan dus nergens terechtquote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godver, alle tijdblokken om getest te worden op Corona zondagochtend in Rotterdam zijn al vol dus ik word zaterdagavond getest bij de Arena
waarom doe je dit?quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godver, alle tijdblokken om getest te worden op Corona zondagochtend in Rotterdam zijn al vol dus ik word zaterdagavond getest bij de Arena
Ik zaterdagmiddag bij het gelredome.quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was ook niet te verwachten ofzo.. Testsamenlevingquote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@GurneyIsBestOke is gewoon een luie flikker dat hij nu pas denkt aan dat afspraakje inplannen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was ook niet te verwachten ofzo.. Testsamenleving
Dat ook wel een beetje ja. Na de berichten van vorige week over dat Keukenhof gebeuren kon je dit wel zien aankomen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke is gewoon een luie flikker dat hij nu pas denkt aan dat afspraakje inplannen.
hopelijk zijn er straks een paar landen waar die onzin niet zo extreem isquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was ook niet te verwachten ofzo.. Testsamenleving
Ik heb nog altijd de naïeve hoop dat het hier ook niet van de grond komt. Dan wel door maatschappelijke onrust, dan wel bedrijven die denken 'krijg de tering maar'.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk zijn er straks een paar landen waar die onzin niet zo extreem is
Ik was er dan ook een weekendje uit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke is gewoon een luie flikker dat hij nu pas denkt aan dat afspraakje inplannen.
(lol)quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was er dan ook een weekendje uit.
Maar bijzonder vind ik het persoonlijk wel. Die testsamenleving kan nu al de tyfus krijgen. Gelukkig gaat dit binnen een maand weer klaar zijn, niemand gaat dit serieus nemen.
Het is een sneltest, dus je hoeft niet het supportershome in, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zaterdagmiddag bij het gelredome.
Pallet bakstenen mee. @:zipportal
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
Ben ik de enige die na al dat super league gedram denkt 'donder op met je Amerikaanse dollars'?
Ik dacht dat daarvoor alquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
Ben ik de enige die na al dat super league gedram denkt 'donder op met je Amerikaanse dollars'?
Nja, het blijven 49% aandelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat daarvoor al
Tenminste, als dat een hoge mate van invloed in de club zou betekenen (waarschijnlijk wel)
Ik zie die investeerders sowieso niet echt zitten. Maak liever een paar jaar pas op de plaats en doe het op eigen kracht. Maar dat kan bij ons niet, want er zit echt een wirwar van verschillende belangen bij onze club en er wordt zelden op langdurige basis goed beleid gevoerd.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nja, het blijven 49% aandelen natuurlijk.
Maar ik heb nu helemaal het idee dat die Amerikanen stiekem al wisten van die Super League en dan in Feyenoord een potentiële deelnemer via die gastclubs zien. Op dit moment verre van realistisch natuurlijk, maar gooi er wat miljoenen tegenaan en het kan snel gaan, vooral met onze grote achterban, grote club, groot stadion, veel potentie.
Dat is nog het optimistische scenario. Het kan ook dat ze Feyenoord willen gebruiken als opleidingsploeg voor (één van) die Super League clubs.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nja, het blijven 49% aandelen natuurlijk.
Maar ik heb nu helemaal het idee dat die Amerikanen stiekem al wisten van die Super League en dan in Feyenoord een potentiële deelnemer via die gastclubs zien. Op dit moment verre van realistisch natuurlijk, maar gooi er wat miljoenen tegenaan en het kan snel gaan, vooral met onze grote achterban, grote club, groot stadion, veel potentie.
aan je reacties dit seizoen te zien heb jij helemaal niet het geduld voor een stap op de plaatsquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie die investeerders sowieso niet echt zitten. Maak liever een paar jaar pas op de plaats en doe het op eigen kracht. Maar dat kan bij ons niet, want er zit echt een wirwar van verschillende belangen bij onze club en er wordt zelden op langdurige basis goed beleid gevoerd.
Dus ja, dan wordt het toch maar die Amerikanen
Dit was geen stap op de plaats, maar als een kip zonder kop door proberen te rennenquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aan je reacties dit seizoen te zien heb jij helemaal niet het geduld voor een stap op de plaats
mwahquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was geen stap op de plaats, maar als een kip zonder kop door proberen te rennen
Zo werd het niet gecommuniceerd aan het begin van het seizoen, maar daar kwam het uiteindelijk wel op neer inderdaad. Denk dat daar de teleurstelling in zit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
een oerconservatieve trainer voor het eerste elftal terwijl de rest over hoop wordt gegooid, hoeveel meer passen op de plaats wil je nog maken?
Oh, aparte conclusie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aan je reacties dit seizoen te zien heb jij helemaal niet het geduld voor een stap op de plaats
Begrijp je wel ja.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
Mwa, als het onze bestuur kan professionaliseren (kan een van de voorwaarden vanuit de investeerders zijn) is het nog steeds welkom wat mij betreft.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
die vrienden van Feyenoord hebben veel te goedkoop een groot aandeel in handen gekregen en daar zit je nu mee, die moet je eerst uitkopen voor je weer wat met dat minderheidsaandeel kan doen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie die investeerders sowieso niet echt zitten. Maak liever een paar jaar pas op de plaats en doe het op eigen kracht. Maar dat kan bij ons niet, want er zit echt een wirwar van verschillende belangen bij onze club en er wordt zelden op langdurige basis goed beleid gevoerd.
Dus ja, dan wordt het toch maar die Amerikanen
Dus je koopt ze terug voor 40 miljoen en verkoopt ze weer voor 150, dat levert toch 110 miljoen opquote:Op woensdag 21 april 2021 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vrienden van Feyenoord hebben veel te goedkoop een groot aandeel in handen gekregen en daar zit je nu mee, die moet je eerst uitkopen voor je weer wat met dat minderheidsaandeel kan doen.
het was toch 30 of is dat met rente inmiddels 40 miljoen?quote:Op woensdag 21 april 2021 14:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus je koopt ze terug voor 40 miljoen en verkoopt ze weer voor 150, dat levert toch 110 miljoen op
Was dat Orkun die moeite had met zijn balans houden?quote:Op woensdag 21 april 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Stukje topsportmentaliteit:
[ twitter ]
Lijkt erop ja.quote:Op woensdag 21 april 2021 15:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was dat Orkun die moeite had met zijn balans houden?
Ik had het als broodvoetballer wel chill gevonden; makkelijk bukken voor een hoop geld zonder dat er iets tussen je benen loopt te prikken.quote:Op woensdag 21 april 2021 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt erop ja.
Ik had toch gezegd; steek dat yoga lekker in je reet.
quote:Op woensdag 21 april 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Stukje topsportmentaliteit:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |