Prima dat je niks inhoudelijks toevoegt. Maar waarom dan die kinderlijke reacties richting vogeltjesdans? Nu kan hij dat zelf ook wel, alleen is het bij hem nog wel eens met vlagen grappig.quote:Op zondag 18 april 2021 20:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry ik vind het gewoon verwarrend al die hooggeleide termen
Nou hij kan dat nu eigenlijk even nietquote:Op zondag 18 april 2021 20:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Prima dat je niks inhoudelijks toevoegt. Maar waarom dan die kinderlijke reacties richting vogeltjesdans? Nu kan hij dat zelf ook wel, alleen is het bij hem nog wel eens met vlagen grappig.
Ziedend.quote:Op zondag 18 april 2021 20:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Heeft hij een ban?
Net als hoe stoer je dat laatst bij mij deed loser.
Ik kan toch helemaal niet bannen, suffiequote:Op zondag 18 april 2021 20:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Heeft hij een ban?
@Fugue kan geen ban zetten. Niet dat jij iets van feiten aantrekt ofzo, maar goed.quote:Op zondag 18 april 2021 20:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Heeft hij een ban?
Waarom lieg je?quote:Op zondag 18 april 2021 19:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wanneer zijn die overstromingen dan?
In 1990 vertelden ze de kinderen dat in 2000 de zeespiegel een meter hoger zou staan.
In 2000 zeiden ze dat we in 2010 met gasmaskers moesten rondlopen omdat de lucht te vervuild was.
!!!quote:Nu kom jij met hongersnood en overstromingen. Geloof je jezelf eigenlijk wel?![]()
En waarom koopt Obama een huis aan zee als hij zo bang is voor een stijgende zeespiegel? Idem voor alle andere linkse hypocriete miljardairs en de manier waarop ze rijk en machtig zijn geworden ten koste van de leefomgeving.
Waarom lieg je?quote:Op zondag 18 april 2021 20:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Goed lezen. Probeer het nog eens.
Ik studeer klimaatwetenschappen op de Open Universiteit.
quote:Op zondag 18 april 2021 20:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Toch wel fascinerend wanneer iemand zo graag met zijn eigen onkunde paradeertquote:
Het lijkt er echt op alsof sommige mensen oprecht trots zijn op hun zwakzinnigheid jaquote:Op zondag 18 april 2021 20:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch wel fascinerend wanneer iemand zo graag met zijn eigen onkunde paradeert
Het gebeurt nu al. Dus ja, dat geloof ik wel.quote:Op zondag 18 april 2021 19:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In 1990 vertelden ze de kinderen dat in 2000 de zeespiegel een meter hoger zou staan.
In 2000 zeiden ze dat we in 2010 met gasmaskers moesten rondlopen omdat de lucht te vervuild was.
Nu kom jij met hongersnood en overstromingen. Geloof je jezelf eigenlijk wel?![]()
En waarom koopt Obama een huis aan zee als hij zo bang is voor een stijgende zeespiegel? Idem voor alle andere linkse hypocriete miljardairs en de manier waarop ze rijk en machtig zijn geworden ten koste van de leefomgeving.
Ik geloof er geen ZAK vanquote:Op zondag 18 april 2021 20:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En morgen weer lekker in de schoolbanken bij de Open Universiteit van Jordan Peterson.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 april 2021 19:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee.quote:In 2000 zeiden ze dat we in 2010 met gasmaskers moesten rondlopen omdat de lucht te vervuild was.
Oh, dus het is eigenlijk de schuld van de rijke mensen omdat jij jaloers bent omdat je niet rijk geworden bent?quote:Nu kom jij met hongersnood en overstromingen. Geloof je jezelf eigenlijk wel?![]()
Oke man. Ga een ander maar voor de gek houden.quote:Op zondag 18 april 2021 20:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit werd verteld. En maar kinderen bang maken.
Op basis waarvan concludeer je dit?quote:Op zondag 18 april 2021 20:53 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Oh, dus het is eigenlijk de schuld van de rijke mensen omdat jij jaloers bent omdat je niet rijk geworden bent?
Zeg nou even hoe het zit met die studie johquote:Op zondag 18 april 2021 20:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit werd verteld. En maar kinderen bang maken.
Nee van Sjappenhoven, als Obama zich oprecht zo druk zou maken over de opwarming, waarom dan een huis aan zee kopen, dat overstroomt dan toch als je zijn verhalen moet geloven?quote:Op zondag 18 april 2021 20:53 schreef knoopie het volgende:
Oh, dus het is eigenlijk de schuld van de rijke mensen omdat jij jaloers bent omdat je niet rijk geworden bent?
Jij bent juist degene die het goed vindt dat kinderen voor de gek gehouden worden met leugens over dat de aarde onbewoonbaar wordt.quote:Op zondag 18 april 2021 20:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke man. Ga een ander maar voor de gek houden.
Ik studeer op de OU. Environmental Science.quote:Op zondag 18 april 2021 20:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zeg nou even hoe het zit met die studie joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |