SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Gaan daar straks ook kaarsjes in?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben speciaal voor jou een mooie gerrie aan het brouwen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten had ik eergister en gister iets met eetbare glitters gegeten.
Kaarsjes in de gerrie en glitters eroverheen strooien.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten had ik eergister en gister iets met eetbare glitters gegeten.
Glittergerriesquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oei!quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit zijn volleballen aan de kant en rent naar de bitterballen.
Is door de animale opwinding, ik ga zo weer posts verwijderenquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
US die het ook over gerries heeft, waar gaat het heen met de wereld
*maakt screenshot*quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is door de animale opwinding, ik ga zo weer posts verwijderen
rechtstreeks uit de maas gevistquote:
Ik heb een keer een vroeg dementerende oom verteld dat die vlaggetjes ook eetbaar waren, was een succes.quote:
Is dat met visragout?quote:
Geperforeerde luchtpijp?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vroeg dementerende oom verteld dat die vlaggetjes ook eetbaar waren, was een succes.
Ik dacht eerst heeey een roze dildo, toen dacht ik heeey een brandbare dildo maar nu zie ik dat het een flamingokaars is.quote:
Daar komen kwakveel Foquevillebaby's van.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
de dresscode voor het feest in de Gelukkige Gerbil is een flamingobadjas en een coca cola pyjama
Take That-pyjama en dinosaurusbadjas ook goed?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
de dresscode voor het feest in de Gelukkige Gerbil is een flamingobadjas en een coca cola pyjama
Ja nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Take That-pyjama en dinosaurusbadjas ook goed?
Daar komen kwakveel Foquevillebaby's van.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Take That-pyjama en dinosaurusbadjas ook goed?
Een van de kledingstukken heb ik in huisquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de kledingstukken heb ik in huis
Ja in mijn blote kont erheen lijkt me ook wat ongepastquote:
CherryBalletjes.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar komen kwakveel Foquevillebaby's van.
ja beetje wel. uhm nou oke dan maar iets anders kleurrijks aanquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in mijn blote kont erheen lijkt me ook wat ongepast
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet voor mezelf om te dragen trouwens.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje wel. uhm nou oke dan maar iets anders kleurrijks aan
Hmm, dat wordt diep in de kast duiken, heb wel kleurrijke schoenen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje wel. uhm nou oke dan maar iets anders kleurrijks aan
Ik heb alleen een soort luipaardprint met roze vlekken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Ja das ook goedquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dat wordt diep in de kast duiken, heb wel kleurrijke schoenen?
Dat is toch een perfecte combi?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een soort luipaardprint met roze vlekken.
Moet wel nog ergens een flamingolichtsnoer hebben liggen.
Satéprikker erin en opdienen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
er zit een roodborstjesnestje in de schuur
euhhmm.. dan heb ik andere dingen te doen, je zult het met een kaartje moeten doenquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
*kijkt teleurgesteld naar donorkeel*quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm keel gaat wel beter de laatste dagen. Misschien had de KNO-arts toch gelijk dat ik wat geduld moest hebben
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
euhhmm.. dan heb ik andere dingen te doen, je zult het met een kaartje moeten doen
Ja sorryquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*kijkt teleurgesteld naar donorkeel*
kan je niet nog iets wijzigen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
Komt zo een pakketje via de UPS maar dan ben ik er niet, hopelijk geven ze het bij de buren af en moet ik het niet straks ergens in Schubbekutteveen ophalen zoals daar normaal is
zo blij dat ik gros van spullen gewoon op zaak kan laten leverenquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
Komt zo een pakketje via de UPS maar dan ben ik er niet, hopelijk geven ze het bij de buren af en moet ik het niet straks ergens in Schubbekutteveen ophalen zoals daar normaal is
Volgens mij niet, niet dat het een belangrijk pakketje is maar toch.quote:
skieen nu wel een beetje voorbij?quote:
was je daar niet een half uur geleden al aan begonnenquote:
dan ga je weekend houdenquote:
als je nu de deur uit loopt wel ja.quote:
lekker!quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zaterdag nog een keer met verse sneeuw en zon
nee vanavond nog een avonddienstquote:
Durf ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je nu de deur uit loopt wel ja.
[..]
lekker!
dan is het antwoord neequote:
Oei, dan is het wel tijd jaquote:Op vrijdag 16 april 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Over was gesproken. Die ga ik zo maar eens aanzetten. Anders moet ik het morgen stellen met een onderbroek van de reservebank.
Hoe merk je dat?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn gerries lijden onder een teveel aan kaiserbroodjes.
Ik volgens mij in Hiroshimaquote:Op vrijdag 16 april 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, vier jaar geleden zat ik nu in Sint Petersburg
ja goedquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Bitterbal hoe bevalt nieuwe woning? al iets op orde?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Ballie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same. Zo wil ik nog steeds een kast verplaatsen, maar mehhhh.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een waslijst met dingen die ik in huis wil prutsen dat ik eigenlijk liever blijf werken.,
Ja geen mooi stationquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen mooi station
Wat ook irritant is dat ze maar een kleine uitgang hebben. Of ik moet nog verder het perron op lopen
Een uitgang is geen ingang?quote:
Met genoeg spuug welquote:
Dat kan jijquote:Op vrijdag 16 april 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed![]()
ja moet eigenlijk alles nog schilderen
quote:
Ik ga op US z'n historie af he.quote:
quote:
Waarom eet je ze dan niet als je ze wel lust?quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, ik eet dan wel geen frambozen, maar ik lust ze wel.
Omdat ik een misbaksel ben. /allergische kneusquote:Op vrijdag 16 april 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Waarom eet je ze dan niet als je ze wel lust?
Spullen pakken en langs de magic winkel.
Inner sleeves halen en even kijken voor nieuwe kaarten
Hoog tijd voor zo'n handschoenenkuurtje.quote:
Dit klinkt ranzig ergens.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoog tijd voor zo'n handschoenenkuurtje.
Nee, juist niet. Zonder de handschoenen wordt het ranzig, want het idee is je handen compleet invetten met zwaar hydraterend spul voor je gaat slapen.quote:
Lekker als je dan midden in de nacht botergeil wakker schiet en je vergeet dat je die handschoenen aan hebt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Zonder de handschoenen wordt het ranzig, want het idee is je handen compleet invetten met zwaar hydraterend spul voor je gaat slapen.
De kans daarop is zó laag, dat ik 'm durf te nemen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker als je dan midden in de nacht botergeil wakker schiet en je vergeet dat je die handschoenen aan hebt.
Jezus ik vond die vier van mij al duur. En ik heb er twee in de pre-order staan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet voor een collega een Funko poppetje ophalen hier in de buurt. Die heeft voor meer dan 20.000 euro van die dingen thuis staan inmiddels
Hij heeft er dan ook meer dan 500 inmiddels. Waarvan een aantal die vrij zeldzaam zijn blijkbaar.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik vond die vier van mij al duur. En ik heb er twee in de pre-order staan.
445 "test events" zijn er nog tot aan het eind van de maand.quote:
Verbaast me niet, als je een flink deel van de ziekenhuizen hoort.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
Rutte: versoepeling coronamaatregelen mogelijk pas half mei
De versoepeling van de coronamaatregelen wordt wellicht uitgesteld, mogelijk zelfs naar half mei, heeft demissionair premier Rutte gezegd. Alles hangt af van het al of niet dalen van de besmettingscijfers. "We gaan echt geen onverantwoorde dingen doen."
Aanstaand weekend is er weer een Catshuis-overleg en als de besmettingscijfers dan geen dalende trend laten zien, wordt de genoemde datum van 28 april weer geschrapt. Op die dag stonden de opening van de terrassen en afschaffing van de avondklok gepland, al zeiden Rutte en demissionair minister De Jonge dinsdag bij de presentatie van deze plannen al wel dat de besmettingscijfers leidend zijn.
"We bekijken het van week tot week en daarbij is de situatie in de ziekenhuizen bepalend", zei Rutte vanmorgen. "Als 28 april niet kan, wordt het 3 of 6 mei en anders is de eerstvolgende datum 13 mei."
Volgens Rutte lopen er op dit moment 160.000 mensen rond, die het virus kunnen overdragen. "Dat zijn evenveel besmettelijken als tijdens de eerste golf. Echt heel veel dus."
Dat is wel echt kwalijk.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
445 "test events" zijn er nog tot aan het eind van de maand.
Even een miljard euro over de balk gegooid waar allerlei bevriende ondernemers weer beter van worden.
ja blijkbaar 1 bedrijf wat dit mag organiseren? Staat iets over rechtzaak op de nos sitequote:Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
445 "test events" zijn er nog tot aan het eind van de maand.
Even een miljard euro over de balk gegooid waar allerlei bevriende ondernemers weer beter van worden.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen daar überhaupt nog naar kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Dus eigenlijk was die persco van afgelopen dinsdag totaal overbodig.
Nooit meer op het terrasquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verbaast me niet, als je een flink deel van de ziekenhuizen hoort.
nee hoor. uiteindelijk is deze situatie niet meer houdbaar en komt het volk in opstand en belanden we in een slechte sci-fi film waar iedereen door terminators opgejaagd wordt op straat.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb collega's end ie denken dat dit voor altijd zo blijft
Dat is voor de sneltesten inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja blijkbaar 1 bedrijf wat dit mag organiseren? Staat iets over rechtzaak op de nos site
Ze hadden wel mooi een aantal dingen gekopieerd die de UK meer dan 6 maanden geleden al had. Dus we lopen beetje achter.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Dus eigenlijk was die persco van afgelopen dinsdag totaal overbodig.
De natte droom van @LTVDKquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor. uiteindelijk is deze situatie niet meer houdbaar en komt het volk in opstand en belanden we in een slechte sci-fi film waar iedereen door terminators opgejaagd wordt op straat.
Ik heb iets teveel van dit soort films gezien.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor. uiteindelijk is deze situatie niet meer houdbaar en komt het volk in opstand en belanden we in een slechte sci-fi film waar iedereen door terminators opgejaagd wordt op straat.
Ziekenhuis waar mijn vriendin werkt begint ook alweer redelijk vol te liggen, 20+ mensen op de IC met COVID. De komende 2 weken verwachten ze nog verdere stijging daar.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verbaast me niet, als je een flink deel van de ziekenhuizen hoort.
En we hebben nooit echt onderzocht of Arnold ook wel echt een mens is..quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Anderzijds, we hebben nu wel ontdekt dat al die idioten in de films gewoon een realistische weergave zijn.
Als een dikke gerrie door een 0.5mm injectienaald.quote:
Pfizer gaat ze al ieder jaar aanbieden; die hebben zichzelf tot 2030 werk gegeven.quote:
Ja die pictogrammen, die hebben ze in de UK al een jaar ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor de sneltesten inderdaad.
[..]
Ze hadden wel mooi een aantal dingen gekopieerd die de UK meer dan 6 maanden geleden al had. Dus we lopen beetje achter.
Doet israel nog aan mondkapjes?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pfizer gaat ze al ieder jaar aanbieden; die hebben zichzelf tot 2030 werk gegeven.
Kan me wel al bijna niet voorstellen dat mensen in de supermarkt zonder mondkapjes rondlopen over een paar maanden.
M'n moeder heeft de eerste erin zitten! Grappig wel, want geen risicogroep en pa is ouder.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zetten ze ze achter op hun hoofd. Heel raar.
Ze schuiven nu zoveel mogelijk AZ naar 60+, dus zolang de prikkers dat aan kunnen, moet dat op zich wel aardig doorlopen.quote:
M'n tante van 64 kreeg hem ook eerder dan m'n oom van 74quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n moeder heeft de eerste erin zitten! Grappig wel, want geen risicogroep en pa is ouder.
Ik was een paar jaar geleden naar die synagoge in Amsterdam, stond er zo'n bak bij de ingang met keppeltjes die mannen konden lenen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zetten ze ze achter op hun hoofd. Heel raar.
Scheelt weer.quote:Pfizer gaat Nederland versneld veel extra vaccins leveren
Nederland heeft op korte termijn een flinke meevaller met de leveringen van het Pfizer-vaccin. De farmaceut laat aan de NOS weten vanaf eind april wekelijks tussen de 144.000 en 230.000 vaccins versneld te gaan leveren.
Deze aantallen komen bovenop de half miljoen vaccins per week die al op de planning stonden. De versnelling betekent dat er bijvoorbeeld in de week van 26 april bijna 700.000 dosis van het vaccin worden geleverd in plaats van 500.000.
In de week van 31 mei en daarna gaat het om wekelijks 1 miljoen dosis in plaats van 800.000. Van het vaccin zijn twee dosis nodig voor de beste bescherming tegen het coronavirus.
jAnsen ligt ook weer stil toch?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze schuiven nu zoveel mogelijk AZ naar 60+, dus zolang de prikkers dat aan kunnen, moet dat op zich wel aardig doorlopen.![]()
Nu alleen nog even braaf naar de EMA luisteren en gewoon 60- er ook weer mee prikken en Janssen in gaan zetten.
Machinist?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef bitterbal het volgende:
maandag sollicitatie bij die machinist in rotterdam
RETterbal?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef bitterbal het volgende:
maandag sollicitatie bij die machinist in rotterdam
Dan is het geen gloeiend hete tomatensoep in iemands kruis maar Breaking News op CNN en 530 doden per bitterbalactiequote:
Tof gebouwquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij die horecazaak
https://www.demachinist.nl/nl/contact
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is het geen gloeiend hete tomatensoep in iemands kruis maar Breaking News op CNN en 530 doden per bitterbalactie
Ik zou blij voor je zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat ik weg kan bij serpenten en sufferds
je blijft voor mij gewoon balieserpent heurquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat ik weg kan bij serpenten en sufferds
quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben tomatensoep
En ballie moet concurreren met de rotterzwambal.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je blijft voor mij gewoon balieserpent heur
In Dordt ook een paar van die tenten, Khotinsky en Villa Augustus. Hou ik wel van.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supervet gebouw ja, hier hebben we ook zoiets, heerlijke no nonsense vibe.
Koudijs Den Bosch heet het hier, kom daar vaak oude punkers tegen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Dordt ook een paar van die tenten, Khotinsky en Villa Augustus. Hou ik wel van.
Oude veevoederfabriek, lees ik. Tof hoorquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koudijs Den Bosch heet het hier, kom daar vaak oude punkers tegen.
Had al wel eens eerder gekeken maar die zijn echt vet ja.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Dordt ook een paar van die tenten, Khotinsky en Villa Augustus. Hou ik wel van.
AMAPAMALAMADRAMAquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmm vanavond aardappelschotel of nasi?
Foei!quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:31 schreef kwiwi het volgende:
Mijn god.. ik had een foutje in een berekening gemaakt die nog gewoon gecorrigeerd kan worden, en de project manager doet alsof er iemand dood gaatAls dat in mijn project gebeurd zeg ik gewoon: ja, jammer, kan gebeuren, hoe lossen we het op.
Hoeveel moet je nu terug betalen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:31 schreef kwiwi het volgende:
Mijn god.. ik had een foutje in een berekening gemaakt die nog gewoon gecorrigeerd kan worden, en de project manager doet alsof er iemand dood gaatAls dat in mijn project gebeurd zeg ik gewoon: ja, jammer, kan gebeuren, hoe lossen we het op.
Het mooie is dat ze het eerst naar de klant stuurt zonder te reviewen, wat officieel natuurlijk moet gebeuren. En dan krijg ik de schuld want zij heeft toch zeker geen tijd om alles te reviewen en ik moet gewoon geen fouten makenquote:
Duh. Waarom zou je ook fouten maken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze het eerst naar de klant stuurt zonder te reviewen, wat officieel natuurlijk moet gebeuren. En dan krijg ik de schuld want zij heeft toch zeker geen tijd om alles te reviewen en ik moet gewoon geen fouten maken
can they dig it?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:31 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat deze project manager liefst met een robot zou werkenquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duh. Waarom zou je ook fouten maken.
Mannen reageren zakelijk nooit zo.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze het eerst naar de klant stuurt zonder te reviewen, wat officieel natuurlijk moet gebeuren. En dan krijg ik de schuld want zij heeft toch zeker geen tijd om alles te reviewen en ik moet gewoon geen fouten maken
Koekoekquote:Tienduizend gelukkigen mogen op 24 april aanwezig zijn bij 538 Oranjedag, het Koningsdag-evenement van Radio 538 in Breda. Daar hebben mensen flink wat voor over: op VakantieVeilingen lopen de biedingen op tot meer dan 15.000 euro. "Boven de 7400 euro ben ik gestopt, want ik vond het te duur worden."
Het gaat een blijvertje worden, Covid-19 voelt zich helemaal thuis in onze longen over een jaar zijn de baby's aan de beurt om er doodziek van te worden, daarna de wielrenners en vervolgens gaan de bodybuilders huilend dood.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik word niet persee heel blij van het laatste Corona nieuws.
Extra knoopje los bij kwiwi.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
En Zwitserland doet alles wel lekker open dit weekend toch?
quote:
In Brazilië gaan de babies al.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat een blijvertje worden, Covid-19 voelt zich helemaal thuis in onze longen over een jaar zijn de baby's aan de beurt om er doodziek van te worden, daarna de wielrenners en vervolgens gaan de bodybuilders huilend dood.
Is gelukkig nog ver van ons bed.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Brazilië gaan de babies al.
Dat nog niet maar voel mij wel lichamelijk uitgeputquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je voelt alles zeker vandaag al wat extra hangen nu je een jaartje ouder bent?
Nasiquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmm vanavond aardappelschotel of nasi?
Dit regelen voor vanaaf;quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat nog niet maar voel mij wel lichamelijk uitgeput
Kijk maar even niet naar het weer van de komende week dan. Zon heeft weer plaats gemaakt voor regen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:56 schreef bitterbal het volgende:
nee joh. 2 maanden tropische temperaturen zouden mij goed doen
Boeien, is toch je laatste weekquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:31 schreef kwiwi het volgende:
Samen met LTVDK op een handdoekje liggen in Death Valley National Park.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:56 schreef bitterbal het volgende:
Tot dinsdag ziet er goed uit?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar even niet naar het weer van de komende week dan. Zon heeft weer plaats gemaakt voor regen.
Dat vind hij te warmquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met LTVDK op een handdoekje liggen in Death Valley National Park.
Kut.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar even niet naar het weer van de komende week dan. Zon heeft weer plaats gemaakt voor regen.
Ik denken van 'wtf is een na-proom?'quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje fles
Ben je weer aan het werk? Al gebruikt gemaakt van de naproom?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:05 schreef bitterbal het volgende:
als ik straks ander werk heb![]()
https://9gag.com/gag/av5QYWM
Vanoggel weer even naar Zwolle geweest om knnis te maken met mijn directe leidinggevende. Prima gast. Maar die moest om half elf weg en ik heb nog even 2 uur uitleg gekregen van iemand via Teams maar die is vrijdagmiddag vrij dus ik ben maar weer naar huis gegaan. Nu even wat mail en handleidingen lezen denk ikquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje fles
Ben je weer aan het werk? Al gebruikt gemaakt van de naproom?
Gaat snelquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanoggel weer even naar Zwolle geweest om knnis te maken met mijn directe leidinggevende. Prima gast. Maar die moest om half elf weg en ik heb nog even 2 uur uitleg gekregen van iemand via Teams maar die is vrijdagmiddag vrij dus ik ben maar weer naar huis gegaan. Nu even wat mail en handleidingen lezen denk ikHet grote thuiswerken is alweer begonnen
Nee het inwerken loopt nuquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat snel![]()
Weet je wel precies wat je moe doen of moet je nog ingewerkt worden?
ja was gisteren al toch?quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
die kabelwinkel is toch gehackt. Ik had daar dus ook een account wat nu bij die hackers is
Voelt goed allemaal?quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het inwerken loopt nuKomende weken rustig overal mee kennismaken en zo.
Ja maar ze sturen nu mail dat mijn account er bij zat. Of alle accounts ztten er misschien wel bij.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
geboortedatum: 06-06-1966
Hier klopt iets niet
Warm badquote:
oh zeker jaquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm bad![]()
Baasdude zei vanochtend "Goh ik was echt blij met je sollicitatie op het laatste moment want ik had al een paar reacties gehad en die CV's waren allemaal meh. En dan had ik het op een andere manier opgelost want ik ga niet iemand aannemen uit armoe." Vond ik wel tof om te horen!
Vanaf maandagquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
En Zwitserland doet alles wel lekker open dit weekend toch?
Dat is tofquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm bad![]()
Baasdude zei vanochtend "Goh ik was echt blij met je sollicitatie op het laatste moment want ik had al een paar reacties gehad en die CV's waren allemaal meh. En dan had ik het op een andere manier opgelost want ik ga niet iemand aannemen uit armoe." Vond ik wel tof om te horen!
Kunnen we er naartoe rijden zonder controle denk je?quote:
De eend met de gouden eierenquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm bad![]()
Dat is wel heel fijn om te horenquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm bad![]()
Ik denk dat ik daar een kabel voor mijn speakers heb gekocht vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
die kabelwinkel is toch gehackt. Ik had daar dus ook een account wat nu bij die hackers is
Als je account hebt moet je ff in de gaten houden danquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar een kabel voor mijn speakers heb gekocht vorig jaar.
Ach mijn wachtwoord is inmiddels al bij meerdere dingen gevonden, maak mij er niet meer zo druk om. Gebruik nu gewoon andere wachtwoord als ik ergens account maak.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je account hebt moet je ff in de gaten houden dan
Hebben zij ‘m betaald?quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:40 schreef Goitske het volgende:
Heerlijk in het zonnetje op de trampoline in de tuin liggen. Wel jammer dat mijn kinderen zo nu en dan vinden dat ze op dat ding moeten springen
Gewoon even een keer een double bounce doen en ze liggen er zo vanaf. Dan kan je weer liggenquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:40 schreef Goitske het volgende:
Heerlijk in het zonnetje op de trampoline in de tuin liggen. Wel jammer dat mijn kinderen zo nu en dan vinden dat ze op dat ding moeten springen
Daarom gooi ik alles ongesorteerd door de versnipperaar.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
'Even' twee jaar aan post en facturen en andere zooi weggewerkt in mappen
Nu nog een hele zwik door de versnipperaar gooien. Hoop werk en je ziet er geen zak van.
Ik stuur mezelf als pakketje naar @kwiwiquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen we er naartoe rijden zonder controle denk je?
Staat dat ook expliciet vermeld op je vaccinatiebewijs?quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Bos mag al Italiaanse vrouwen oraal gaan verwennen in Toscane
Pakket(je)?quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stuur mezelf als pakketje naar @:kwiwi
Ben jij niet gemaakt voor een ander land eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:56 schreef bitterbal het volgende:
Pakket bedoel je?quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stuur mezelf als pakketje naar @:kwiwi
kom je nu achterquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij niet gemaakt voor een ander land eigenlijk?
Sow kijk deze racist evenquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij niet gemaakt voor een ander land eigenlijk?
Nooit geweest maar denk te duur daar?quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Enkeltje St Maarten dan maar?
Mijn vader heeft dat ook hoor, die leeft pas boven de 28C echt.quote:
Hoeneer gaan we?quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat dat ook expliciet vermeld op je vaccinatiebewijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |