SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Gaan daar straks ook kaarsjes in?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben speciaal voor jou een mooie gerrie aan het brouwen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten had ik eergister en gister iets met eetbare glitters gegeten.
Kaarsjes in de gerrie en glitters eroverheen strooien.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten had ik eergister en gister iets met eetbare glitters gegeten.
Glittergerriesquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oei!quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit zijn volleballen aan de kant en rent naar de bitterballen.
Is door de animale opwinding, ik ga zo weer posts verwijderenquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
US die het ook over gerries heeft, waar gaat het heen met de wereld
*maakt screenshot*quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is door de animale opwinding, ik ga zo weer posts verwijderen
rechtstreeks uit de maas gevistquote:
Ik heb een keer een vroeg dementerende oom verteld dat die vlaggetjes ook eetbaar waren, was een succes.quote:
Is dat met visragout?quote:
Geperforeerde luchtpijp?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vroeg dementerende oom verteld dat die vlaggetjes ook eetbaar waren, was een succes.
Ik dacht eerst heeey een roze dildo, toen dacht ik heeey een brandbare dildo maar nu zie ik dat het een flamingokaars is.quote:
Daar komen kwakveel Foquevillebaby's van.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
de dresscode voor het feest in de Gelukkige Gerbil is een flamingobadjas en een coca cola pyjama
Take That-pyjama en dinosaurusbadjas ook goed?quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
de dresscode voor het feest in de Gelukkige Gerbil is een flamingobadjas en een coca cola pyjama
Ja nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Take That-pyjama en dinosaurusbadjas ook goed?
Daar komen kwakveel Foquevillebaby's van.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Take That-pyjama en dinosaurusbadjas ook goed?
Een van de kledingstukken heb ik in huisquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de kledingstukken heb ik in huis
Ja in mijn blote kont erheen lijkt me ook wat ongepastquote:
CherryBalletjes.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar komen kwakveel Foquevillebaby's van.
ja beetje wel. uhm nou oke dan maar iets anders kleurrijks aanquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in mijn blote kont erheen lijkt me ook wat ongepast
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet voor mezelf om te dragen trouwens.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje wel. uhm nou oke dan maar iets anders kleurrijks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |