Volgens mij een bewuste keuze om niet voorbereid te zijn. Gewoon om op korte termijn te besparen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaaf land!
MaAr dIe StOmMe GelUksZOeKerS eN hyPoTheEkRenTeAfTreK!
VVD op naar de 60 zetels aids.
Het was heel belangrijk wat er allemaal in de zaal ging gebeuren, zei Guido Weijers tegen de altijd vragende gezichten van Sybrand en Martine van Tijd voor Max. Zijn bezoekers werden vooraf, tijdens en na zijn voorstelling doorlopend gemonitord en getest, iets wat ik buiten coronatijd ook wel een prettig idee zou vinden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan die kolum over voortdurend monitoren en testen niet meer vinden, @:el-stinho help eens.
WLR / [Wielrennen] #471 De 1159 dagen van Cavendish.quote:
Je verwart me met @Rellende_Rotscholier, die is Willem Jakobus' grootste fan.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
WLR / [Wielrennen] #471 De 1159 dagen van Cavendish.
Overigens had ik hem speciaal voor @:wimderon gepost, maar die heeft er dus gewoon niet op gereageerd.
Ik zou ook wild van mezelf worden als ik 5 meter op kop zou rijden. Als je verder niks bijzonders kunt....quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb er vooral van genoten dat er blijkbaar mensen zijn die een screenshot van hun scherm maken als Willem Jakobus in de aanval gaat en dit vervolgens op twitter gooien, waarna Willem Jakobus alles gaat retweeten.
Toch maar mooi weer vijf seconden in beeld reden, voor niets.
En als hij een contract tekent bij Pat wordt hij een veelwinnaar.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Als Willie zich laat naturaliseren tot Belg krijgt hij een levenslang contract bij Cofidis.
Wie triggerde hier altijd op Frenkie?quote:Glansrol De Jong op historische avond Koeman
Ronald Koeman heeft zaterdag met de Copa del Rey zijn eerste prijs als trainer van Barcelona te pakken. Frenkie de Jong slechtte het stugge Athletic de Bilbao-bastion.
Ja nee dit is dus niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was gewoon een uitstekend potje van Barcelona. Mag ook gezegd worden.
De fanfare heeft geen oog voor de verliezer of degene die de middelen/kwaliteiten niet bezit om aan het hoogste te voldoen. Alleen het excellente komt door de schifting. Wie niet door de ballotage komt, wordt neergesabeld. Je bent dan onderdeel van het afvoerputje, je zou de sport te schande maken of de kijker verafschuwen. Dat is het gevaar van de dictatuur van de fanfare. Geen oog hebben voor of openstaan voor andere ideeën of inzichten. De fanfare zou willen dat je een erehaag vormt of hun voeten kust. Als magere opstandeling tegen hun dictaat kan ik slechts alleen op hun voeten spugen. De fanfare wordt toch nooit gestopt, maar het voelt goed om er met een klappertjespistool recht tegenin te rennen. We zullen het beloofde land nooit halen, maar elke nederlaag van de fanfare smaakt zoet.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stijn en ik kondigen een dag van nationale rouw af.
De fanfare is een veelkoppig en allesverslindend monster.
Los van hele hosanna-stemming eromheen. Daar doe ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee dit is dus niet de bedoeling.
Het heeft veel van hondsdolheid.quote:Op zondag 18 april 2021 00:04 schreef Slobeend het volgende:
Het schuim der aarde valt neer in huize @:el-stinho
La LigACT.quote:Op zondag 18 april 2021 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
De Barça-verering is Noord-Koreaans. Ze spelen volgens 'de juiste weg', hebben NEDERLANDERS en dan kun je alles flikken. Er wordt wel over de nare dingen geschreven, maar dat verstomt steeds als ze het 'juiste' pad bewandelen. Real Madrid is fanfare, wel iets minder dan de Barça-fanfare, alleen spelen ze niet volgens de juiste weg. Kogelschoten, spuug en walging valt over hen neer terwijl ze met een krappe selectie en een zee van blessures nog op koers liggen voor een CL-eindzege en meedoen om CL-voetbal.
Toch spreken we alleen maar over Barça. Wat zegt Koeman op de persconferentie? Wat schrijven de media over Frenkie? Zelfs toen Atlético met een voorsprong van 13 verliespunten rondliep, werd dat slechts weggewuifd als ''Haha wat leuk voor Suárez en flikt die Cholo het toch weer![]()
![]()
''.
Dat mag altijd, ouwe reus. Je tegengeluid is veel beter dan treurige applausfossielen als Willem Vissers. Maar de rants zijn wel om te lachen.quote:Op zondag 18 april 2021 00:25 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat ik mezelf niet even mag laten gaan.
Ik zou het zo weer typen. Dan maar de Hansie Hansie van dit forum zijn, vind ik helemaal niet erg.quote:Op zondag 18 april 2021 00:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat mag altijd, ouwe reus. Je tegengeluid is veel beter dan treurige applausfossielen als Willem Vissers. Maar de rants zijn wel om te lachen.
Ik vind dat je groot gelijk hebt. En als ze een keer 0-0 spelen tegen pakweg Getafe ligt dat altijd aan het anti-voetbal van de tegenstander.quote:Op zondag 18 april 2021 00:25 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat ik mezelf niet even mag laten gaan.
Ik vind die Test-Events echt waanzinnig. Aan de ene kant beweren dat er helemaal niks kan en mag en aan de andere totaal nutteloze evenementen door laten gaanquote:Op zondag 18 april 2021 07:34 schreef AllesKaputt het volgende:
En de slag. De slag in het gezicht.
Al zeventig (70) duizend miljoen keer getekend.
Hoeveel mensen zouden eerst hebben geprobeerd een kaartje te krijgen en bij mislukking de petitie hebben ondertekend?quote:Op zondag 18 april 2021 07:34 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik heb ook getekend. Alles om aan de stoelpoten van Hugo en 538 te zagen.quote:Op zondag 18 april 2021 07:34 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Los van hele hosanna-stemming eromheen. Daar doe ik niet aan mee.
https://twitter.com/search?q=klap%20gezicht&s=09quote:Op zondag 18 april 2021 07:34 schreef AllesKaputt het volgende:
Miljoen tickets aangevraagdquote:Op zondag 18 april 2021 11:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=klap%20gezicht&s=09
Het verbaast je dat het voetvolk ontembaar is?quote:
Ik ga een LOI-cursus plastische chirurgie doen, al die klappen in al die gezichten, er valt goud geld te verdienen aan het oplappen van die tronies.quote:Op zondag 18 april 2021 11:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=klap%20gezicht&s=09
Hier schrok ik ook echt vandaag.quote:
Nee. Nee. Nee. Ik werp dit verre van mij. Bijvoorbeeld de WLR exit poll van de afgelopen verkiezingen liet zien dat WLR GEEN doorsnee kut-Nederland is.quote:Op zondag 18 april 2021 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier schrok ik ook echt vandaag.
Statistisch gezien zijn er dus users in de WLR SC die een kaartje hebben geprobeerd binnen te hengelen, een angstaanjagende gedachte.
Ik pleit onschuldigquote:Op zondag 18 april 2021 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn er dus users in de WLR SC die een kaartje hebben geprobeerd binnen te hengelen, een angstaanjagende gedachte.
We kunnen er voor de leuk ook gewoon nog een petitie tegenaan gooien. Waarom ook niet. Petitie petitie petitie.quote:Op zondag 18 april 2021 12:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik ga een LOI-cursus plastische chirurgie doen, al die klappen in al die gezichten, er valt goud geld te verdienen aan het oplappen van die tronies.
Zou DeeBee 15k hebben geboden?quote:Op zondag 18 april 2021 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op zondag 18 april 2021 12:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee. Ik werp dit verre van mij. Bijvoorbeeld de WLR exit poll van de afgelopen verkiezingen liet zien dat WLR GEEN doorsnee kut-Nederland is.
Als het iemand uit Afrika of Latijns-Amerika is, dan mag het.quote:Op zondag 18 april 2021 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Zojuist heb ik op de website van het Algemeen Dagblad de schokkende ontdekking gedaan dat er iemand is die Bienvenida heet. Doe mij dan toch maar de voornaam Vlinder of Storm.
Dat zou het juist alleen maar achterlijker maken.quote:Op zondag 18 april 2021 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als het iemand uit Afrika of Latijns-Amerika is, dan mag het.
Ik heb wel geprobeerd een kaartje voor een concert binnen te halen en een plekje in het cafequote:Op zondag 18 april 2021 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga lachend naar een Bach-concert.quote:Op zondag 18 april 2021 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb wel geprobeerd een kaartje voor een concert binnen te halen en een plekje in het cafe
In mijn verdediging, toen wist ik nog niet hoe duur deze hele operatie is.
Ik ben vorig jaar zomer nog naar een concert en een bierfestival geweestquote:Op zondag 18 april 2021 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb wel geprobeerd een kaartje voor een concert binnen te halen en een plekje in het cafe
In mijn verdediging, toen wist ik nog niet hoe duur deze hele operatie is.
Oei oei, ommekeer?quote:De gemeente Breda zegt in een reactie op de hoogte te zijn van de maatschappelijke onrust. "We zien de handtekeningen onder de petitie. Het kabinet is initiatiefnemer van de Fieldlabs. Daarom hebben we bij het kabinet de vraag voorgelegd of zij er nog steeds achterstaan het onderzoek te laten plaatsvinden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |