Daar had ik het ook over en probeerde dat te combineren met Vites in een post, excusez moi voor mijn Niederländisch.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kaartverkoop is morgen pas, dus lijkt me sterk.Het ging hier over dat koningsdagfestival.
Ook maar proberen idd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga morgen wel proberen kaartjes te regelen voor Vitesse denk ik, het is niet alsof ik iets beters te doen heb verder.
Begin van het seizoen was wel relaxed, werd door corona niet gefouilleerd dus had flesje jagermeister meegenomen.quote:
Leuk is anders inderdaad maar ach je bent weer even de deur uit.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daar had ik het ook over en probeerde dat te combineren met Vites in een post, excusez moi voor mijn Niederländisch.
Vandaar dat ik twijfel over morgen, een coronapot is niet zo heel chill als ik het nog minder is dan hoe het was aan het begin van dit seizoen. Volgens mij waren er veel meer mensen aanwezig toen?
Heldquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Begin van het seizoen was wel relaxed, werd door corona niet gefouilleerd dus had flesje jagermeister meegenomen.
Njah het blijft zaad, normaal sta ik ergens bij het cornervlagje en zie ik geen minuut van de wedstrijd. Nu heb je vaste plek en ben je min of meer verplicht om die aids aan te schouwen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Held
Was ook wel nodig met die zaadpotten toen, dat festivalpis gaat je niet genoeg kunnen helpen.
Wel opmerkelijk dat 'ie ook bij Spong eruit is getyft. Die is ook niet vies van jonge jongetjes.quote:
Niet uitgetieft, hij was zelf weggegaan om in de kamer te zitten en nu hoeft men hem gewoon niet terugquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat 'ie ook bij Spong eruit is getyft. Die is ook niet vies van jonge jongetjes.
Ah ok, halve kop gelezen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet uitgetieft, hij was zelf weggegaan om in de kamer te zitten en nu hoeft men hem gewoon niet terug
Ik roep er even een expert bijquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is in het homoisme toch heel gebruikelijk?
Ik vind het helemaal kut dat die kaartverkoop om 9 uur sochtends is, ben een weekendje wegquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga morgen wel proberen kaartjes te regelen voor Vitesse denk ik, het is niet alsof ik iets beters te doen heb verder.
Ik heb goed nieuws voor je! Je kunt toch naar het 528feestje.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is in het homoisme toch heel gebruikelijk?
Moet zeggen dat de potjes tegen de clubs bovenin (behalve Ajax dan) nog wel vermakelijk waren. Wie weet valt het wel meequote:Op vrijdag 16 april 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah het blijft zaad, normaal sta ik ergens bij het cornervlagje en zie ik geen minuut van de wedstrijd. Nu heb je vaste plek en ben je min of meer verplicht om die aids aan te schouwen.
Doet je wekker het dan niet ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[
[..]
Ik vind het helemaal kut dat die kaartverkoop om 9 uur sochtends is, ben een weekendje weg
Zag het ja, vraag me echt af of dat wel klopt. Er zijn toch geen mensen die daar echt 1200 euro oid voor neerleggen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws voor je! Je kunt toch naar het 528feestje.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)os-vakantieveilingen
Dat doen ze bijna altijd op de zaterdagochtend. Echt mokerirritant is dat.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[
[..]
Ik vind het helemaal kut dat die kaartverkoop om 9 uur sochtends is, ben een weekendje weg
Ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag het ja, vraag me echt af of dat wel klopt. Er zijn toch geen mensen die daar echt 1200 euro oid voor neerleggen?
Er gaat vanavond een boel alcohol door mijn lijf dus ik verwacht niet dat ik morgenochtend makkelijk op ga staanquote:
Mietje.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er gaat vanavond een boel alcohol door mijn lijf dus ik verwacht niet dat ik morgenochtend makkelijk op ga staan
Dus best kut ja
Zelfs terroristen zijn tegenwoordig mietjes. Waar gaat dat heen met de wereld.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-knuffels-slaaptquote:Want haar broertje is gewoon een hele stille, ingetogen jongen die nog steeds met knuffels naar bed gaat en aan zijn moeder vraagt of hij naar Amsterdam mag om een broek te kopen.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs terroristen zijn tegenwoordig mietjes. Waar gaat dat heen met de wereld.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-knuffels-slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |