Een leerling van Ruttequote:Op donderdag 15 april 2021 14:02 schreef maan_man het volgende:
Die Sophie Hermans is ook een mooie. Vragen ze haar mening over hoe er met spillage van vaccins wordt omgegaan. Zegt ze, ja daar ga ik het kabinet naar vragen. Zeggen anderen, dat hoef je niet te vragen dat staat in de stukken. Zegt ze, ja wij krijgen allerlei stukken, ik vraag het nu hier.
Of ze wil niks kritisch zeggen of ze is te belabberd om de stukken te lezen.
Fok is gewoon een afspiegeling van de maatschappij!quote:Op donderdag 15 april 2021 14:04 schreef zalkc het volgende:
[..]
lelijke rekenfout van je, je vergeet mee te nemen dat de populatie van users onevenredig is aan de werkelijke populatie, zo zullen er weinig 90+'ers en weinig 16- 'minners tussenzitten op Fok!
Dank! Moeders gelijk geappt.quote:
Ik heb niet zo'n zin diezelfde 'wat is nieuws'-discussie opnieuw te voeren, maar ik geloof dat het niet zo moeilijk is te begrijpen dat een man die onwel wordt op het parkeerterrein van de priklocatie waar hij net een prik heeft gehad en later overlijdt nieuws is en de kop 'Man (77) overlijdt kort na coronaprik' feitelijk gewoon juist is en het niet benoemen domweg censuur is.quote:Op donderdag 15 april 2021 13:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik heb de reactiechain afgelopen en daar staat dus niet de raptorix opmerking die je bedoelt. soit.
Maar ik vind de kop wel suggestief. Ik denk juist dat de kop "Man(77) overlijd op parkeerterrein priklocatie" dat niet is. Maar zoals je misschien er al in leest heeft dat niet dezelfde click-baarheid dan de kop waar het vaccin wordt bijgehaald. 3x raden hoe dat komt.
nou... er is wel wat ondervertegenwoordiging en oververtegenwoordiging her en der. weinig analfabeten en blinden gok ik sowieso. Hoewel, met de huidige hulpmiddelen...quote:Op donderdag 15 april 2021 14:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fok is gewoon een afspiegeling van de maatschappij!
Wanneer was de laatste keer dat van Dissel zijn model klopte?quote:Op donderdag 15 april 2021 13:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Van Dissel zegt dus dat de piek op de IC pas over ruim 2 weken wordt verwacht (begin Mei).. dus alles zal op gaan schuiven qua stappen
Nou dat lijkt me nietquote:Op donderdag 15 april 2021 14:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fok is gewoon een afspiegeling van de maatschappij!
Met de marges die hij hanteert klopt het altijd.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat van Dissel zijn model klopte?
Het is niet zo dat statistisch gezien meer mensen trombose krijgen die geen vaccin hebben gehad.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:01 schreef chratnox het volgende:
Datzelfde kun je natuurlijk ook zeggen over die trombosegevallen. Statistisch gezien krijgen er meer mensen trombose die geen vaccinatie gehad hebben ook, dus is dat verband er dan wel echt?
Bel met een tweede telefoon dan.. weet je het meteen.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:07 schreef verita het volgende:
Even serieus aub:(ondertussen 1:42:16 uur in de wacht) weet iemand of zo'n telefoon lijn ook in een oneindige loop kan blijven hangen en ik dus voor de kat zijn kont zit te wachten?
Point taken. Maar dan nog dan zou met de marges van begin mei het evengoed midden april kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met de marges die hij hanteert klopt het altijd.
F*ck waarom denk ik daar niet aan? Thanksquote:Op donderdag 15 april 2021 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bel met een tweede telefoon dan.. weet je het meteen.
Lukt het niet online?quote:Op donderdag 15 april 2021 14:07 schreef verita het volgende:
Even serieus aub:(ondertussen 1:42:16 uur in de wacht) weet iemand of zo'n telefoon lijn ook in een oneindige loop kan blijven hangen en ik dus voor de kat zijn kont zit te wachten?
quote:Op donderdag 15 april 2021 14:07 schreef verita het volgende:
Er is gewoon doorgeprikt die dag. Alleen de 'feestelijke opening' (sowieso, why een feestelijke opening) is die dag niet doorgegaan.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
GGD heeft belang bij stilleggen, gratis geld voor hun
Het was een garpjequote:Op donderdag 15 april 2021 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is gewoon doorgeprikt die dag. Alleen de 'feestelijke opening' (sowieso, why een feestelijke opening) is die dag niet doorgegaan.
Nah, eerst kom ik er niet door (in gesprek) en nu de laatste vijf keer : nummer bestaat niet meer-geluidquote:Op donderdag 15 april 2021 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bel met een tweede telefoon dan.. weet je het meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |