Alleen van de familie Koertenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:22 schreef roos94 het volgende:
Die realityserie van Ronnie Flex & Quinten/Channah is wel leuk. Compleet onnozel maar kijkt prima weg. Iemand die het ook volgt?
Wil beide wel kijken, maar nog niet aan begonnen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:22 schreef roos94 het volgende:
Die realityserie van Ronnie Flex & Quinten/Channah is wel leuk. Compleet onnozel maar kijkt prima weg. Iemand die het ook volgt?
Ik vind beide wel leuk. Het is wel een mis match. Hij mag meer peper in de reet en zij mag hem wel meer dingen op zijn manier laten doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Channah is best een leuke meid maar die Quintin heeft echt het IQ van een aardappel
Zo lelijk allemaal. Ik hoop echt dat dit vrouwen inspireert om het vooral niet te doen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:21 schreef roos94 het volgende:
Die docu van Ewout over de billen.![]()
Dat blonde meisje is ongelukkig dat zie je zo. En denkt met nieuwe billen wel happy te worden. Ook beetje laag IQ vermoed ik.
En allemaal, ja ik kwam op het idee want ik zag het bij influencer Truus of Kees. Jezus manquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:30 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Zo lelijk allemaal. Ik hoop echt dat dit vrouwen inspireert om het vooral niet te doen.
Wel een bepaald type meiden toch. Gelukkig is 95% van de vrouwen wijzer dan dat.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
En allemaal, ja ik kwam op het idee want ik zag het bij influencer Truus of Kees. Jezus man
Een vervormd zelfbeeld heeft niets met een laag IQ te maken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:21 schreef roos94 het volgende:
Dat blonde meisje is ongelukkig dat zie je zo. En denkt met nieuwe billen wel happy te worden. Ook beetje laag IQ vermoed ik.
Ik zeg dat die meid overkomt alsof ze een laag IQ heeftquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een vervormd zelfbeeld heeft niets met een laag IQ te maken.
Dania vond ik goed gelukt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:30 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Zo lelijk allemaal. Ik hoop echt dat dit vrouwen inspireert om het vooral niet te doen.
Ik kijk dit nu. Ben nog niet eens 5 minuten in de docu, maar my god, dat meisje. WHY?quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:21 schreef roos94 het volgende:
Deze aflevering was wel echt erg. Channah op reis met haar 3 kinderen. Hoe lang blijven deze 2 nog bij elkaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Channah is best een leuke meid maar die Quintin heeft echt het IQ van een aardappel
Heb het eerste kwartier gekeken maar moet nog wel wennen aan het programma en verschrikkelijke deelnemers. Vrijwel allemaal van die vervelende figuren zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft er ook al iemand naar 'Are you the one' gekeken? Het is echt een kopie van mtv, even wennen aan Nederlandse deelnemers, maar Kaj doet de presentatie wel goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:52 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heb het eerste kwartier gekeken maar moet nog wel wennen aan het programma en verschrikkelijke deelnemers. Vrijwel allemaal van die vervelende figuren zo op het eerste gezicht.Je gaat gedurende de aflevering wel wennen hoor aan de deelnemersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |