Herkenbaar.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja online, maar daar was geen commentaar.
Ik vind het toch knap dat de BRF altijd met stalen gezichten bij zo'n begrafenis zitten. Zet mij bij een random begrafenis en ik jank het hardst van iedereen.
Ik zou nog wel huilen als ik die persoon niet eens kende.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja online, maar daar was geen commentaar.
Ik vind het toch knap dat de BRF altijd met stalen gezichten bij zo'n begrafenis zitten. Zet mij bij een random begrafenis en ik jank het hardst van iedereen.
ik heb het via de BBC gevolgd. Volgens het commentaar was het een lady in waiting. Een hofdame dus. Als ik het hier zo lees ben ik blij dat ik het via de BBC heb gevolgd. Bijna geen commentaar tijdens de hele ceremonie.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:52 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht ook de hoofd hofdame ofzo, maar zou dat graag bevestigd zien. Fijn dat ze daar steun kan vinden.
Ik heb ook BBC gekeken, was heel netjes allemaal.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb het via de BBC gevolgd. Volgens het commentaar was het een lady in waiting. Een hofdame dus. Als ik het hier zo lees ben ik blij dat ik het via de BBC heb gevolgd. Bijna geen commentaar tijdens de hele ceremonie.
Toen ik die foto vanmiddag zag brak mijn hart. Echt zo alleenquote:
quote:Philip was naar verluidt de enige man die haar mocht tegenspreken. Zo zou hij ooit gedreigd hebben haar uit de auto te gooien als ze zich nog eens met zijn rijstijl zou bemoeien. Op de vraag waarom ze niks terugzei, antwoordde ze naar verluidt droogjes: „Je hebt toch gehoord wat hij dan doet”.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat was dat trommeltje met het rode deksel in de koets?
Dat komt omdat jij naar de man kijkt en niet naar zijn titel.quote:Op zondag 18 april 2021 09:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Prins William is de meest sexy kale man van de wereld.
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Ik zie het eerlijk gezegd niet echt.
Ik zie het ook niet.quote:Op zondag 18 april 2021 09:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Raar nieuws eigenlijk ...quote:Op zondag 18 april 2021 09:21 schreef kwakz0r het volgende:
Las net op Marie Claire dat Elizabeth een handgeschreven afscheidsbrief op de kist had gelegd...
Och.... Ze staan zo ver van ons af maar tegelijkertijd ook zo dichtbij. Het zijn mensen net zoals wij... Ik hoop dat de Queen het gaat redden.quote:Op zondag 18 april 2021 09:21 schreef kwakz0r het volgende:
Charles zag er wel emotioneel uit vond ik, rode ogen.
Door die mondkapjes zie je ook minder...
Las net op Marie Claire dat Elizabeth een handgeschreven afscheidsbrief op de kist had gelegd...
quote:Op zondag 18 april 2021 09:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ieuw hij is geen man man, Harry daartegen is wel een man manquote:Op zondag 18 april 2021 09:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik dacht eigenlijk hetzelfde, gaat zij dit verlies wel ten boven komen op haar leeftijd.quote:Op zondag 18 april 2021 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Och.... Ze staan zo ver van ons af maar tegelijkertijd ook zo dichtbij. Het zijn mensen net zoals wij... Ik hoop dat de Queen het gaat redden.
Harry is heel goed opgedroogd. Eigenlijk in tegenstelling tot zijn broer. Die was in zijn tienerjaren een knappie, maar dat ging daarna een beetje bergafwaartsquote:Op zondag 18 april 2021 09:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Ieuw hij is geen man man, Harry daartegen is wel een man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |