Daar denk ik ook steeds aan, maar de kist zal wel stevig dichtgetimmerd zijn?quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:56 schreef RipCity het volgende:
Je zal m maar laten vallen of uit je handen laten glippen
Oh, dan is het goed 😂quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar denk ik ook steeds aan, maar de kist zal wel stevig dichtgetimmerd zijn?
Nou, officieel iets anders las ik net op wiki.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat was die stilte eerder met tussendoor een paar kanonschoten?
Volgens mij is in heel Engeland een minuut stilte gehoudenquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat was die stilte eerder met tussendoor een paar kanonschoten?
Ah oke. Dacht dat ze dat zouden doen in de kerk.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:12 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Volgens mij is in heel Engeland een minuut stilte gehouden
Haha, ja ik ook. Dacht meteen...dat is toch het liedje dat ze zongen bij de kerkdienst aan boord?quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
Ik moet bij dit lied altijd aan Titanic denken
Er mogen maar 30 man bij de uitvaart zijn. Thuis zal Elizabeth wel meerdere hofdames hebben in haar bubbel voor steun.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, officieel iets anders las ik net op wiki.
Zelf dacht ik dat het de benaming was bij het tempo achter de kist.
Zo sneu, zit met tranen bij de eenzame oude vrouw.
Was er nou niemand in haar bubble van afgelopen week om naast haar te zitten. Er zat ook iemand in de auto.
De queen ook.quote:
Toch diep triest bij een begrafenis. De queen is toch gevaccineerd. Kan er echt niemand naast haar zitten?quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:17 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Andrew en the queen zitten ook alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |